Topp 25 - Spillere

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Er det virkelig så viktig for deg å bli anerkjent som god i TW på en topp 25-liste? :)

Synnes det er litt teit å skrive noe som er feil, skal man skrive en top 25 liste, skal det da gjøres ordentlig med korrekte påstander basert på en solid mengde fakta?
 
Sist redigert:

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Kanskje han bare ikke synes dere er noe særlig tess? En subjektiv mening om noen sine skills kan vel ikke akkurat være "feil" heller.
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Synnes det er litt teit å skrive noe som er feil, skal man skrive en top 25 liste, skal det da gjøres ordentlig med korrekte påstander basert på en solid mengde fakta?

Bra du har troa på deg selv da, for husker at du innrømmte at du ikke greide å snipe 400ms tog på v18.

Uansett hvis alt jeg har skrevet er helt feil så skriv en liste selv estede da, ikke bare sutre over hva andre skriver om deg.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Og hva er skilz? Krigerskils eller farmeskilz? Finnes et flust av spillere som har ligget lenge i toppen av verdener som egentlig er ganske lite tess når det gjelder kriging, men er bra når det gjelder vekst. Eller motsatt. Noen ofrer så mye for å denge fienden at man blir liggende litt bak på ranken.

Det er høyest subjektivt hva som regnes som skilz.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Og hva er skilz? Krigerskils eller farmeskilz? Finnes et flust av spillere som har ligget lenge i toppen av verdener som egentlig er ganske lite tess når det gjelder kriging, men er bra når det gjelder vekst. Eller motsatt. Noen ofrer så mye for å denge fienden at man blir liggende litt bak på ranken.

Det er høyest subjektivt hva som regnes som skilz.

Drikkeskilz
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
14 RaM77 ~ DSPAWN

Ann og Christian, i mine øyne to veldig erfarne og aktive folk. Har ikke akkurat fått noen drømmestart her på v20, men hvis de virkelig vil kan de ta igjen det tapte! Ikke gi dere enda, keep on working!

Rettelse: Kun 1 på kontoen her..
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
7 birken ~ SG

Hmm mener jeg har hørt navnet før, men greier ikke sette fingeren på hvor... Er faktisk med i SG som jeg aldri har hørt om. Ligger sør på kartet og kommer sikkert til å finne seg en ny stamme etterhvert hvis han fortsetter sitt gode arbeid.

Skuffet over at du ikke vet hva SG er :(
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Bra du har troa på deg selv da, for husker at du innrømmte at du ikke greide å snipe 400ms tog på v18.

Uansett hvis alt jeg har skrevet er helt feil så skriv en liste selv estede da, ikke bare sutre over hva andre skriver om deg.

1) 400MS togene, hihi joa, jeg kan snipe dem. Og om jeg kunne det eller ikke, så er jeg kunn et av tre hoder på denne kontoen, synn at du tror at alle er like "dårlig" som meg.

2) En liste skal jeg nok få tid til litt senere, men jeg sutrer ikke. Ber deg komme med eksempler på hvor du får at jeg ikke besitter skills. Det har jeg fått, og takk for det.
 

DeletedUser

Guest
14 RaM77 ~ DSPAWN

Ann og Christian, i mine øyne to veldig erfarne og aktive folk. Har ikke akkurat fått noen drømmestart her på v20, men hvis de virkelig vil kan de ta igjen det tapte! Ikke gi dere enda, keep on working!

Rettelse: Kun 1 på kontoen her..

blir nok en grå by snart ja :'( hu huh
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
1) 400MS togene, hihi joa, jeg kan snipe dem. Og om jeg kunne det eller ikke, så er jeg kunn et av tre hoder på denne kontoen, synn at du tror at alle er like "dårlig" som meg.

2) En liste skal jeg nok få tid til litt senere, men jeg sutrer ikke. Ber deg komme med eksempler på hvor du får at jeg ikke besitter skills. Det har jeg fått, og takk for det.

Må bare beklage at jeg ikke har kommet med eksempler! Var ikke meningen å lage noen liste så tidlig eller, men stammevennene fikk meg til å lage en liste. Den ble lite utfyllende siden jeg ikke hadde tid eller ork til å sitte i 2-3 timer og skrive en utfyllende liste.
 

Barnslig

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Må nesten bare si at det er hyggelig å bli tiltalt som PP-hore i en så tidlig fase da det sikkert finnes mange av de. Også artig å være anonym for dere gamle travere her inne, dette kan bli morsomt
Uansett, good to be back.

Med vennlig hilsen
Sexyotter
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Må nesten bare si at det er hyggelig å bli tiltalt som PP-hore i en så tidlig fase da det sikkert finnes mange av de. Også artig å være anonym for dere gamle travere her inne, dette kan bli morsomt
Uansett, good to be back.

Med vennlig hilsen
Sexyotter


Er det ikke bare Moa som kaller deg PP-hore?
 

erratum

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
16 St. Augustine
UTOPIA
1.221 1 1221

Utopia e back og han her spiller under fakenick. Har en følelse av at odd spiller her men ja.. go girl

Er nok ikke Odd som er her nei. Odd bor verken på Sørlandet eller Manhatten som profilen tilsier at de på kontoen gjør.
 
Topp