Topp 25 - Spillere

DeletedUser

Guest
Jo mindre spillere på lista, jo mindre interesse rundt tema.
Jo flere spillere, jo mindre lister.
Balansegangen er vanskelig, gamle ørn :)
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
siden folk e så lat så slenger æ på ei liste

1 DONslask Altum
Jørn og slasken på toppen som alltid. Overasker ingen egentlig ettersom jørn e pp masteren og slasken the bad guy. Men det krever også endel skilz med å beholde rank 1 og pp teller ikke så my. Man må tenke klart og ta de riktige stegene for å beholde ranken lenge og det har gutta her stort sett gjort fra dag 1 og lyktes med. Men ryktene sier at de trives dårlig hos Altum pga lite kommunikasjon og rar ledelse. Kor ska gutta her trur du for å vinne verdenen?? De er ikke velkommen hos Aristo, Swag og CTRL. Kanskje JFF kan være en mulighet? :D

2 Unholy Confessions Ctrl
Josteeein. Hei <3 :D
Ryktes at Joaking kom inn i accen ettersom kontoeier ikke likte backstabbinga de gjorde noe jeg syns er helt FUCKA. Men yo, det her er tw og man må forvente at det Impossible skal skje. Byan de har er fra gode gamle ex venner og noen nye byer fra andre strangers. Ser ikke at accen her har møtt noe stort motstand ettersom ODD og ODA er langt nede hos dem. De har sikkert masse deff og store nukes og adels. Skulle ønske at æ vist alle som gjemte sæ bak her men vi vet at jostein e bak skjermen og svetter her. jostein er en god kar og han herje vel på v20 og vant v19? trur æ. Lykke jostein. Hei på dæ. Go girl <3

3 qO.Op Aristo

Første ARsito spilleren på topp 25 og her er det altså the allmighty ROGER og Skattum som herje bak accen her. De har tatt fine store søte byer i nærheten og siste by va sykt fet. 6kby som ble adla og det må være den største adlingen på v21 så langt. Vi vet alle at roger e våken bare om natta og da e det ikke noe vits iå prøv å "fake", "nuk" eller noe bullshitt på accen her for da grave dokk deres eget grav. Skattum er jo den sosiale personen i accen som er på skype av å te og kommentere på forumet noen ganger eller er aktiviteten på accen sykt høy. SYKT GLAD FOR AT DE E PÅ ANDRE SIDEN AV KARTET ELLERS DA MÅTTE Æ ADLE GRÅBYER. Kan også ta med at de har den feteste nukinga på v21. Rapporten her er bare trist. Sykt trist. Du blir lei dæ. Ikke trykk på den. RAPPORT

4 -Heimdal- Altum
The bad guy aka Thomas97 som komm inn i accen for ikke lenge sia. Hovedeiern er ukjent med det spiller lite rolle for oss siden han ikke vil bli oppdaga. Accen her har tatt lette byer og "readlet" Don Jon sin andre by for noen timer siden. Thomas var smart nokk til å texte med mæ hele natta for å distrahere mæ i å støtte Don jon og når æ legg mæ tidlig om mårran så adle han Jon. frekt gjort og ska ikke glemme det. Ellers er thomas gira på "kvinnfolk". Han syns at han er for moden til å være født i 1997 så han går etter milfs. ellers er accen her i samme bane som Doslask. De utrives (e det et ord egentlig??) i Altum og ser etter potensielle aktive stammer rundt sæ.

5 Kong Gimli Ctrl


Beste navnet på v21. Rett og slett kongen herre. (Men slår ikke MoaKing). Men Kongen joinet CTRL stammen noe som blir interessant å følge med fremover. Ingen anelse på hvem som spiller her men vi får se (moa vet alt og kommer til å finne ut alt). Accen her så pphores veldig. Den har ikke nådd 1k plyndringer noe som var sykt skuffende. Til å med æ som går deff har nådd 4kplyndringer og da forventes det enda mer av dæ Kongen. Eller rolig acc.

6 hankVH Aristo

Spekter og Sylphida som spiller her. Er så glad får å være i nærheten av dem. Finden blir lett skremt med engang de hører navnet deres. Veteraner som alltid vender tilbake til tw etter kort pause også sørger de for å vinne verdenen til de tar neste pause. Samme som bjørnesesongen, de våkner, spiser alt i nærheten og vinner alt også legger de sæ når vintersesongen kommer. Æ blir redd når æ sitt kv for dem pga av mengend av speidere de har. Trudde ikke at det hjelpe med 2kspeidere så tidlig men ser ut til å ha funka for dem. De har tross alt adlet 2byer med de 2k speiderne så prøv dokk å folkens. Hvem vet, kanskje dere får adlet 10byer med 2k speidere. Sykt kult.

7 antivirus ORM
Første ukjente, random, stranger accen på topp 10. Bra jobbet min venn, du er herved en av de beste tw spillerne i Norge. Liker navnet egentlig så den må du ha creds for. Ellers så har accen her tatt 2 fete byer og 2elendige byer.
Ikke så my å si enn at stammen deres dør snart. Men hei, æ kjønt itj teksten på profilen din så kan du forklar den??
"I come with Peace, you Peace ( Die )"


8 Mr. Fotballfrue Ctrl.
Ctrl medlem. Aktiv, god, skummel person bak accen. Ikke så my å si enn at personen her er usosial. Liker vertfall ikke å snakke med andre på skype chatten. Ellers samme som spilleren over. Ingenting å si.

9 Norske Nørd Ctrl.

Sander x Benja. Ok kombinasjon. Benja gjør svett jobben mens Sander tar av sæ diplomatiet. Sander feila i Omega så håper han klarer å redde CTrl som har dårlig rykte på sæ. Ellers er benja legende spiller som alle vil spille med antar æ. Som sagt i rate spilleren over lista så har dere masse fine byer rundt dere og lite allyes i nærheten. Lykke til videre.

10 Kim Kardashian Aristo

Kim Breaks the internett with dat azz. 2gode bestevenner sitter bak accen her der han ene aldri prater og han andre aldri klarer å stoppe å prate. Artige gode karer som satser veldig her. De er aktive sjuefiresju og har til å med tatt Dr og DP. artig quote fra harald:
Kim Kardashian breaking the internet since 2014
-Harald

11 birken Ctrl.
Aktiv spiller som nettop herjet på v19 eller 17. Aktiv, erfaren og hjelpsom person ifølge ryktene. Navnet er kjent for de fleste og accen ligger alltid på toppen. stå på bro.

12 TigerKiller ORM
Barb Hore og pp hore. Ellers har du fine medaljer som havner på hall of fame mappa. Vær stolt tiger.

13 dtkolev SW4G
Stian?? navnet er kjent men spilleren holder lav profil akkurat no. Bra jobba så langt stian.. fortsatt sånn.

14 DarkRJPN Altum

Danskje guten som faila på danske serveren som prøve sæ her. Ifølge Helge så suger de.

15 Rick Ross Ctrl.
Shout out To all the Pears

16 Lucky SW4G
Sry, har ingenting å si om dæ utenom at du aktiv på stammeforumet (how do i know??pft). Stå på broder.

17 kalep SW4G
Se på rank 16.

18 Lycurgus Ctrl.
Ingen som vet kæm du e og vet ikke om det mange som vil vit det heller. Men mine spioner sier at det er Chriss aka A`HOPHOOLIO som spille her og kjøre hybrid. Pass på folkens. Han tok ut 2store stammer alein på starten av v19.

19 Charles Aristo

Min beste deffhore venn i stammen <3 loveu bro. Charles herje med deffe sitt akkurat som mæ. Han juksa litt med at han har masse lk iforhold te det æ har av lk. eller er charles aktiv overalt og hjelpsom. Enda en god nabo som er i nærheten av mæ <3

20 Lugh Ctrl.
Gammel veteran og bestevennen til Gertpe. Valgte å joine CTRL også bli værende der etter alt det dramaet som skjedde men opp til han. Han er sykt god forresten. Jo større han blir jo vanskeligere blir det å ta han ned. Alle sammen adle han med speidere.

:baron:21 MoaKing. Aristo:baron:
Guess whos bak, bak again, Moas Back, with shit loads of defftropper, Tell a friend who has nuke som vil waste den på moa.. HAIL LORD MOA. Vikings e sykt bra serie forresten. Her sitter Kongen self Moa og Kong HARALD. Moa svette om dagen og harald om natta. Harald bor foresten i USA no som utvekslings elev og da kan han svette for mæ om natta. Moaking har mest deff på v21 så slasken kan bare glemme lille fantasien sin. MoaKing adlet nettop en 4k by som ser dope ut og den blir også.... DEFF. Vi ska vinne verdenen med deff. Adle med deff. Nuke med Deff. og Speide med deff. Vil dokk ha autograv så er det bare å sende meld IG så får dere sendt 10speidere, 1tk og 15 spydmenn. <3 Tar vare på mine fans.


22 Preference Aristo
Buuuuu, du mista by te tigerkiller. Du må herved henrettes til døden.
Christian e best forresten, alle dere andre suger.

23 bloodhunter SW4G
Enda en swag. Liker navnet men begyn å farme og lage deff tropper. Du går ned i rank når du miste bygninger

24 -Coller Aristo
Går i stammen min og aner ikke kæm det e. Rart.

:baron:25 Ruttu [TOG]:baron:
HAIL KONG RUTTUTU. V21s største PP konge. Handler med alle og favoriserer ingen. Her en liten samtale vi hadd om kongen sjøl:


Fakta er at vi digger Ruttu:

[03:17:59] Herman: Ruttu har kjøpt for 800pp av meg
[03:18:03] Herman: 1k = 20 pp
[03:18:16] Herman: Må ha syke mengder med PP
[03:18:27] Hell G: shit han har kjøpt av meg og
[03:18:35] Hell G: hmmm... ny dual? :p
[03:18:36] Christian: Han der ruttu er jo stin av PP
[03:18:57] Herman: Han kjøper alt, regner med at han har jukset litt eller noe sånt
[03:19:11] Herman: Eller så har han funnet ut at penger ikke er ett problem for han :)
[03:19:33] Hell G: sikkert fra bærum og pappa har penger :p
[03:19:41] Christian: Det er jo vi
[03:19:46] Christian: Har ikke evig PP for det :D
[03:19:54] Hell G: :p
[03:19:56] Herman: Har nesten evig pp da :)
[03:20:07] Herman: Bare ikke like mye som Ruttu :(

Oppdatering: Kongen ga mæ mer pp
 
Sist redigert:

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Fin liste Moa, men er nok en del rykter og antakelser blandet inn i lista di.
Jeg kan kommentere at jeg også tar del i stammens diplomati hos Ctrl. og Sander svetter nok på på kontoen han også :)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
1 DONslask Altum
Jørn og slasken på toppen som alltid. Overasker ingen egentlig ettersom jørn e pp masteren og slasken the bad guy. Men det krever også endel skilz med å beholde rank 1 og pp teller ikke så my. Man må tenke klart og ta de riktige stegene for å beholde ranken lenge og det har gutta her stort sett gjort fra dag 1 og lyktes med. Men ryktene sier at de trives dårlig hos Altum pga lite kommunikasjon og rar ledelse. Kor ska gutta her trur du for å vinne verdenen?? De er ikke velkommen hos Aristo, Swag og CTRL. Kanskje JFF kan være en mulighet? :D

Haha ha hahaha ha hah (rofl)
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
1 DONslask Aristo
Don.. her sitter da Jørn og Don, to solide spillere som kommer til å vinne verdnen om de ikke går lei eller at alle går mot de. Gjør hva som trengs for å vinne selv om det er og backstabbe en stamme ;) neida :) men ja Jørn leder forsåvidt klart her og veldig solid på classic, veldig imponerende, håpte egentlig han skulle leave verdnen når gamlekontoen ble restarta men det skjedde da ikke.. Så har vi Don da, hyggelig kar, veldig solid og kan det som skal til!

2 Unholy Confessions Ctrl.

Her sitter Joakim og Jostein. Gode spillere men har vell ganske lite adelsmål uten en helt syk moral, og det blir nok enda mindre når Don deffer opp alle han vil adle :D Liker personlig ikke Jostein etter hva han gjorde men det er mellom jeg og han^^ Jostein er en god spiller og kan det meste, tror han kan nå langt om han ikke går i konflikt med Don. Så er det joakim, vet ikke så mye om han som spiller men virker som en kul fyr (giggle)

3 qO.Op Aristo
Ehh, de er i min stamme så mye kan jeg si. Vet andreas spiller her ivertfall, han blir en nyttig spiller for meg når de kommer høyere opp i poeng. så på presentasjon i stammen og ser ut som skattum spiller der hehe, tror han er god hahah sorry vet litt for lite om dere til og komme med noe konkret :p

4 -Heimdal- Aristo
Den beste spillern på v21 enkelt og greit. Kommer snart til å gå forbi DONslask så snart han gidder å være mer aktiv, tror han vinner denne verdnen ganske lett.

5 DarkRJPN BANG!
Portugiser, elendig leder heh sorry^^ funker ikke som leder greier ikke få igang decent med kommunikasjon med stammen og kommer til å føre seg selv og stammen ned.

6 Kong Gimli Ctrl.
En spiller som kom til Ctrl. etter jeg forlot, vet desverre lite om han også. Ligger i nord, frykter for hans del at han kan bli ett offer for DONslask men det får egentlig tiden vise, har farmet sånn som andre, og ikke noe som viser seg frem så sikkert en ganske gjennomsnittlig spiller uten jeg vet hvem du/dere er.

7 TigerKiller ORM
Første av danskene i ORM. Er som de andre adler lavt og ikke imponerende. har nok bygd opp en del tropper ettersom han ikke har adlet stort på en stund.

8 hankVH Aristo
Min nabo. Spekter spiller her, sitter med en del tropper, men nå har nok jeg adla han litt inne, ivertfall i øst, meden det ikke er så alt for mange andre adelsmål. Spekter er en god spiller, uansett om jeg ikke har spillt personlig med eller mot han, så har jeg så og si bare hørt positive ting om han.

9 birken Ctrl.
Birken, birken, birken. De meste kjenner nok han for å pphore på v20, men jeg vil tro han ikke var så ille som folk skal ha. Jeg kjenner han som en person som ikke har mye kontakt med sine medspillere, men kan det han skal gjøre, det gjør han.

10 dtkolev SW4G
dtkolev, kjenner det nicket fra en plass, men greier ikke sette meg igjen fra hvor. erobret greie byer, bekjempet greit med tropper og ligger ganske sentrert.

11 MoaKing. Aristo
Sikkert spillern med minst tropper i forhold til poeng. Har noobet bort troppene sine, så gutter bare og adle sånn at jeg kan readle de fine byene hans :)

12 Norske Nørd Ctrl.
Er vell benja og sander som spiller her om jeg husker korrekt. Veldig gode spillere og jeg tror de vil holde seg stabilt oppe i toppen om en stund om de har motivasjon og ikke går på noen unødige tabber.

13 Kim Kardashian Aristo
Kjenner personlig ikke de som spiller her men de har ett veldig stort utviklingspotensiale til erobring og ekspandering for de har veldig mange "fiender" rundt seg.

14 antivirus ORM
Den 3 barbhoren etter DON og han der andre dansken. Ny danske som sagt, ligger sånn passe til til at jeg skal adle han senere, gleder meg^^

15 Ruttu [TOG]
Har fått ett rykte på seg i Aristo for å være pp hore som er sant, kjøper ress for pp som bare juling, og har en dårlig følelse på at han kommer til å komme seg fort opp til toppen etter denne ppbruken, men tiden får vise.

16 Rick Ross Ctrl.
Har vell endel deff etter som har fått DF og heltedød medaljen. Kjenner ikke denne peronen heller men er ganske forståelig at han går mye deff når han ligger så nerme don.

17 Lycurgus Ctrl.
En gjeng med trøndere på samme skole, egentlig noobs hele gjengen men har nok lært seg endel nå etter at de har fått opplæring i forskellige stammer, har en tendens til å gå for mye deff da.

18 Mr. Fotballfrue Ctrl.
Var vell i stamme med han her.. husker ikke hvem som satt der, men likte han sikkert ikke^^

19 bloodhunter SW4G
Ligger helt i midten, har farma syklig lite :O så tror nok dette er en veldig deffansiv spiller

20 -Coller Aristo
Ligger vell høyt på classic enn så lenge, har kvaliteter noe som han viser på classic, har ikke anels på kem som spælla hær om d ikje e hanj hermannfyrn mn yeh, god teamspiller da, flink til og spamme byer for å få medaljer også :p

21 rome123 SW4G
igjen, lite farmet, frykter deffspiller.

22 SickCotic BANG!
Spiller i BANG! tipper han blir adlet snart ettersom han er i feil stamme. Han vet åssen å skjule medaljer så kanskje han kan litt

23 Storebror SW4G
Der er noe jeg liker og se, DA og mye plyndret! Kanskje han kan noe offansivt? jeg vet ikke ivertfall^^

24 hellhax0r Aristo
Litt pinlig dette, vet ikke helt hvem som spiller her heller :p Fin førsteby, greie 2 og 3byer, mer kan jeg ikke si uten medaljer vist

25 kalep SW4G
Har to gode byer, ligger sentrert med flere adlingsmuligheter, utviklingspotensiale her!


Vet ikke noe mer egentlig så takk for meg :p
 
Topp