Topp 25 - Spillere

DeletedUser

Guest
DONslask
Gråbyadlern over alle gråbyadlere. Neida, er ikke tvil om at disse karene vet hva de driver med (bortsett fra da de backstabbet). Har vært og kommer sikkert til å være rank 1 veldig lenge. Er litt vanskelig å forstå hva DONslask skriver av og til, så kanskje han ikke klarer å skrive inn passordet sitt og noen adler han en dag, ellers skjer det nok ikke.

Unholy Confessions
Vet ikke så mye om disse spillerne, men tror det er Jostein og Joakim? Har store fine byer og har holdt andreplassen en god stund nå, men den er ikke like klar som DONslask sin førsteplass. Mista også mye off her om dagen da slasken gjorde en slaskete slu støtte av en av spillerne UC angrep.

-Heimdal-
Stakk, klokt ut av altum, og har adla stort på kort tid. Tror nesten ikke jeg har snakket med kontoeieren, men Thomas er veldig aktiv og god!

qO.Op
Roger, Andreas og Jo. Siden Jo er eier vil jeg si mest om han. Ble kjent med Jo tidlig på V21 i The Game og vi har sammarbeidet siden. Stakk til Aristo sammen med -Coller. Herlig fyr. Alltid blid og villig til å hjelpe! Svarer på alt mulig rart 24/7 og er ved hjelp av duals sikkert aktiv 24/7. Rank 4 som er veldig imponerende og han har ikke vært grådig på vei dit. Veldig, vel fortjent!

DarkRJPN
Overlegen på forum, klarer seg helt ok selv ingame, men stammen hans har jo rakknet iløpet av en uke og er nok snart fullstendig borte. Skjønner ikke helt hva han gjør her, har ikke portugiserne sine egne verdner?

Kong Gimli
Ctrl. - solid liten stamme med store spillere, vet ikke mer om denne spilleren dessverre. Ikke noe imponerende OD enda, men tipper det er fordi han sitter på en del ubrukte tropper.

TigerKiller
Samme som DarkRJPN.. hva gjør disse danskene her? Topdansken. Stjal en by fra meg :cry:. Adler gråbyer som en boss(?) i ett tett cluster. Morsomt å lese meldingene denne duden skriver, og hvor redde de er for den store slemme slasken.

hankVH
Spekter. Alt jeg har hørt er; Pro, pro og pro ass fuck. Siden han er i stammen min gleder jeg meg til å se om det stemmer. Liker det jeg har sett foreløpig. 2 dager late start, imponerende!

dtkolev
Bortsett fra at han er ivrig til å handle på markedet vet jeg ikke noe om denne spilleren. Navnet virker russisk for meg o,0

birken
En skientusiast? Hørt at det er en spiller som forholder seg relativt anonym så det kan jo være derfor jeg ikke vet noe særlig. Har ikke vært tilbake i gamet så lenge heller. Ser ut som han har brukt troppene sine flittig, finfine OD-scores.

Kim Kardashian
Ut ifra nicket skulle man tro dette er en person som ikke har talent i noe annet enn å kle av seg (giggle), men denne duoen vokste fort fra en by til top 25. En av dem snakker mye, han andre snakker lite, begge kaller seg Kim K, forvirrende. Sendte norskstilen min til feil person og fikk kritikk av gramatikken min, den er vel godkjent her?

antivirus
Danske nr 2. Antivirus aka gråbyvirus. Bortsett fra å adle gråbyer liker han å poste danske piratsanger på profilen sin, gå dit om du kjeder deg!

Norske Nørd
Benja og Sander. Tror Benja er litt leder/diplomat i Ctrl. og er rimelig populær. Har fått inntrykket av at det samme ikke gjelder for Sander, men har ingen meninger om det selv! Ligger godt til for å adle greit store JFF byer så holder seg nok i toppen en stund til.

Preference
Meg selv! Starta 3 dager etter verden starta så synes ikke denne plasseringen er så alt for ille.. ihvertfall med tanke på at jeg nok var en av de første som mista en by, men ikke ble rimma som følge.

MoaKing.
MoaKING (fornøyd? ^^). Litt over 50% av V21 forumets aktivitet, og det setter ihvertfall jeg stor pris på. Hjelper til å spamme skypen så det ikke ser ut som om jeg er den eneste uten noe liv. Morsom fyr, spessielt når han blir sinna :* Liker visst ikke "gay-jokes" noe som er litt synd. Har vært litt uheldig i tillegg til å gjøre noen litt random ting, men alt ordner seg for kongen.

Ruttu
PPPP-PPPP-PPPP-PPPP-PPPP-PPPPPPPPP Denne fyren kjører PP-toget til tops!

Rick Ross
Den største forsvareren for tiden. Ligger midt imellom clusterne til DONslask, så er sikkert derfor. Er han tom for tropper nå og blir adlet snart, eller har han fått bygget og hold på litt off og kjører på? Jeg vet ikke, men blir spennende å se. Blir nok action der oppe snart, for er ikke mange byer igjen å ta (om du ikke ser etter grått).

Lycurgus
Dunno. Ctrl. dude, har ikke brukt troppene sine så mye enda ser det ut som. Ligger litt for seg selv, og med unntak av noen JFF byer blir han snart nødt til å adle av en av de andre store stammene om han skal utvikle seg - spennendeeee!

Mr. Fotballfrue
Merkelig nick synes jeg. Han og birken er nærme hverandre eller gjelder det samme som for Lycurgus når det gjelder possisjon.

Lucky
Plukka seg en dagens raner medalje litt random en dag, kult! Veldig små byer til å ligge så tett mot midten.

-Coller
-Coller er vel en av spillerne som få vet noe særlig om, men flere har vel lagt merke til nicket nå, da han gjør det bra på classic i tillegg. Han starta 6 dager etter verdensstart og adla som nr 13. Tror han er den som har vært nærmest en like rask vekst som DONslask helt i starten, og det uten stor bruk av PP. Herman går 100% inn i de spillene han spiller, og det synes her også!

bloodhunter
Fyren med størst byer nærmest sentrum. Ser ikke ut som om han måttet kjempe veldig hardt for de greit store byene han har tatt.

Big Ben
Første Xion-spiller på top 25. Har adla noen småFISH, bokstavelig talt. Ser ut som ett bra område med mye grått, men han velger dessverre å ikke vise medaljer så får ikke mye info her!

rome123
Rome var ikke ledig så vi slenger på 123? Ser ut som han er den som har farmet minst på top 25. PP??

SickCotic
Andre BANG! spiller på top 25. Er der sikkert ikke stort lenger om han følger i resten av stammens fotspor! Han ligger "bak" DarkRJPN så kanskje han lever en stund til. Ser ikke ut som om han har vært i Altum fra starten av så kanskje han stikker fra skuta før den..
 
Sist redigert av en moderator:

Unholy Confessions

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Jeg også, men jeg synes du kunne holdt dette hemmelig en liten stund lengre :)
Jeg har verken bekreftet eller nektet for at du spiller sammen med meg. Aristo har bare gått ut ifra at du spiller sammen med meg, og jeg synes det var veldig morsomt!
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Jeg liker ikke at folk tror jeg spiller på kontoer jeg ikke spiller på. Det setter fantasien i gang hos folk, og spenstige konspirasjonsteorier om at jeg planla å bli adlet av UC blomstrer opp. Det vil jeg ikke ha noe av. Jeg ble backstabbet og adlet i nattens mulm og mørke, og siden har jeg ikke satt min fot på v21.

Av en eller annen grunn er jeg dessuten blitt en upopulær skikkelse i Aristokretsene. Det burde derfor være både i min egen interesse og i Ctrl. sin interesse å få klarhet i om jeg fremdeles er på finne på v21 eller ei.
 

DeletedUser

Guest
18 Lycurgus Ctrl.
Ingen som vet kæm du e og vet ikke om det mange som vil vit det heller. Men mine spioner sier at det er Chriss aka A`HOPHOOLIO som spille her og kjøre hybrid. Pass på folkens. Han tok ut 2store stammer alein på starten av v19.

Det var litt av en teori:Neutral:
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Jeg liker ikke at folk tror jeg spiller på kontoer jeg ikke spiller på. Det setter fantasien i gang hos folk, og spenstige konspirasjonsteorier om at jeg planla å bli adlet av UC blomstrer opp. Det vil jeg ikke ha noe av. Jeg ble backstabbet og adlet i nattens mulm og mørke, og siden har jeg ikke satt min fot på v21.

Av en eller annen grunn er jeg dessuten blitt en upopulær skikkelse i Aristo kretsene. Det burde derfor være både i min egen interesse og i Ctrl. sin interesse å få klarhet i om jeg fremdeles er på finne på v21 eller ei.

Jepp Joakim spiller ikke på v21, etter jeg hadde fortalt han at noen trodde han var med på kontoen og var delaktig i det som skjedde så valgte han også å forlate skype chatten til stammen. You are missed.

Teorien som Aristo prøver å støtte dette på er også helt bak mål, og gir ingen gevinst, ikke en gang om den skulle vært sann. Så hvorfor skulle en likende person som Joakim gjøre seg selv til offer og syndebukk? Tenk litt på det før dere fortsetter de tåpelige konspirasjonene og prøver å gjøre en godt likt spiller som Joakim til syndebukk, da han egentlig ble det største offeret i sviket som skjedde.
 

DeletedUser

Guest
Gjør det Joakim, og så backstabber du RV. Da tenker jeg det skal bli fart på forumdebattene(rofl)

Edit: Nei, det stemmer. Ifølge RV har du jo allerede backstabbet.....æsj, kjedelig.
 
Sist redigert av en moderator:

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Hvis debatten hadde tatt samme retning som tidligere forumdebatter om backstabbing på v21, ville vel RV selv fått skylden for å ha blitt backstabbet. Det hadde vært morsomt.

For å være litt mer seriøs så er det ikke aktuelt å gå inn på noen konto i Aristo. Hvis jeg skulle spilt v21 igjen ville det enten vært i Ctrl., eller helt anonymt med en ny konto på rimmen. Men som jeg har sagt til guttaboys i Ctrl. kommer jeg ikke til å bli med på noen ny konto, og jeg spiller TW for den sosiale biten, så en ensom konto på rimmen er heller ikke aktuelt.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Jeg og Sander har jo sagt du bare må si ifra om du vil komme inn sammen med oss, du kan være sosial og vi kan gjøre resten :)
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Joakim, bli med mæ da. Sånn serr. Aristo er ikke så ond som du trur (kanskje litt ond da men ikke så ond). Kunna trengt en dual æå og du e den utvalgte kandidaten. Joaking+Moaking=King Kong.
 
Topp