Topp 25 - Spillere

Coon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Norske Nørd
Benja og Sander. Tror Benja er litt leder/diplomat i Ctrl. og er rimelig populær. Har fått inntrykket av at det samme ikke gjelder for Sander, men har ingen meninger om det selv! Ligger godt til for å adle greit store JFF byer så holder seg nok i toppen en stund til.

Joa. stemmer delvis grunnet til at jeg ikke har fått så mye tid, men jeg får fiksa litt småting i bakgrunnen jeg også, mer kommer dere nok til å legge merke til etterhvert også :)

Fin liste.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Ja, kanskje det! Hva tror du min #1 fanboy Reisverket ville synes om å få meg i stammen sin?

Har ikke noe i mot deg jeg. At jeg ikke var villig til å danse etter din pipe er ikke det samme som at jeg har noe imot deg som spiller eller person. Så om du vil inn på Moa & Co så er det ikke noe problem for meg. :)
 

DeletedUser

Guest
Hvis noen skriver en ny liste skal jeg skrive en til innen en uke etterpå!
 

DeletedUser

Guest
DonSlask
Største pphoren på spillet. Har en sterk førsteplass og det vil ta seg en tid før noen utfordrer den plassen. Jørn og Slasken på denne kontoen og mine fulger sier at han har kun deff tropper i alle byene utenom hovedbyen. Vil han holde første plassen lenger? Hvem vet

Unholy Confessions
Odd og Jostein sitter her og er bestevenner som har dominert flere verdener. Mine fugler sier også at det lukter homsepar og at Jostein er kvinnen i forholdet. utenom det kjemper de hardt for 2. plassen og hvem vet, kanskje de vinner denne verdenen og.
qO.Op
Den almektige Roger spilelr her og har vært på toppen ganske lenge nå. Mine fugler unnsplipper ikke deg og at det sies at du naver og kun spiller om natten. Respekt skal du ha for å spille LoL.
HankVH
Hovedgrunnen til at Kong Moa slutter. Backstabbere som kaller seg veteraner. Spekter og Sylphida her.
Tigerkiller
Danske nr. 1 som har vært på toppen en stund, kanskje det er håp for dem på norske serverne etter fiasko på de danske?
Kim Kardashian
Kim= Draco Malfoy?? Med ny hårfarge kommer nye krefter(Super sayian). Rykte sier at de er innaktiv og at de er ikke er trofast. Så pes på med angrep
Preference
Christian er aktiv og god. Tar fine byer og kjemper hardt for sine egne. Shout out to all the Christian out there.
-Heimdal-
Thomas og Heimdal spiller her. Accen er blitt tatt av Thomas og Heimdal spiller sjeldent på det. Mine fulger sier at Thomas danser etter Slasken sin pipe. Kommer de til å holde ut i løpet?
dtkolev
Stian spiller her. En aktiv tribalwars spiller som satser hardt inngame som har en bra start på denne verdenen. Vil han holde ut i lengden?
Kong Gimli
Ukjent spiller for meg , men digger navnet. You have my Axe;)
Norske Nørd
Benja og Sander er. Benja kjenner vel alle og vi vet at han er en god leder. Sander er en flink spiller som holder topplassen på v20 og satser like mye her som han gjør på v20. Tilsammen blir de en farlig kombinasjon og hvem vet. Kanskje de vinner denne verdenen
-Coller-
Vet veldig lite om denne spilleren. Mine fugler mener at han har kommet seg opp med flaks og flaksen vil en dag ta slutt
Ruttu
Største pp horen etter slasken som har gjort hele Aristo fammilien ganske rik på pp(Pappa betaler kanskje). Vil han holde på topplassen elelr vil han synke ned.
bloodhunter
Ukjent spiller med fine byer. Har holdt topplasseringen en stund og kan hende at han holder den enda lengre.
wannabeez
En god spiller som har vist seg på andre verdener, men dette er vel hans beste verden yet. Har fine byer og er en spiller til å stole på.
Antivirus
Danske nr.2 som også har en stor sjanse på denne verdenen. En piratsang elske rog poster de stadig. Hører også at han er til å stole på og vis du messer med hans stamme vil han ta et personlig besøk med skuta si.
birken
En veldig god veterean som stort sett vinner verdenen han vinner. Lite aktiv av han på forum, men ikke la deg lure deg. Tar han denne verdenen serriøst er det ile ute for dere.
Storebror
Rykter sier at han er lillebroren til den legendariske Are. Har han fammilie blodet i seg vil han gjøre stort så pass på.
Nokas
David Toska og gjengen sitter her. Uornøyd med Nokas ranet har de satset på tw. Vil de lære av feilene de tok og dominere eller gå i fiasko.
Lillines
En flink spiller som vet hva han driver med. Vil han komme seg lang eller vil han faile helt. Tiden vil fortelle alt
ulabrand
En flink spiller med fine byer. Vil han holde ut eller vil han falle av?
Lucky
Im up all night to get lucky. En spiller som vet hva han driver med. Vil han komme til topps eller dette til bunns?
Reiseverket
Mahamat Gaddafi spiller her. Tro det eller ei han e rikke død enda. Diktatur lederen i Aristo som har ført stammen helt til topps. Vil han lære av sine feil fra det forrige liv eller vil makten gå i hodet på han?
azentras
Nok en ukjent spiller som vet hva han driver emd. Har fine byer og lurer på om han vil holde topplassen i lengre tid?
Lycurgus
Fuglene mine sier at det sitter 5 IRl venner her og Vegard er han som lærer de opp og holder styr på alt sammen. har dotti ned et par rangeringer og har stor konkurranse om siste plassen. Vil disse guttan seire eller vil de bli beseiret

Notice me senpais^^
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Unholy Confessions
Odd og Jostein sitter her og er bestevenner som har dominert flere verdener. Mine fugler sier også at det lukter homsepar og at Jostein er kvinnen i forholdet. utenom det kjemper de hardt for 2. plassen og hvem vet, kanskje de vinner denne verdenen og.

Det er Trym (meg) og Jostein. Ikke Odd! (wasntme)

Ellers flott liste. ;)
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Storebror
Rykter sier at han er lillebroren til den legendariske Are. Har han fammilie blodet i seg vil han gjøre stort så pass på.



denne bomma du litt på. Big ben er broren til are^^
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Reiseverket
Mahamat Gaddafi spiller her. Tro det eller ei han e rikke død enda. Diktatur lederen i Aristo som har ført stammen helt til topps. Vil han lære av sine feil fra det forrige liv eller vil makten gå i hodet på han?

Mangler litt på reasearchen her, men du skal ha for forsøket. ;)
Jeg er verken leder i Aristo, eller diktator. Faktisk har samtlige av Aristos avgjøresler blitt avgjort av Undersøkelser.
Vet ikke hvilke feil du snakker om fra mitt forrige liv. Teemo vant verden, og undertegnede tok en respektabel 2. plass.
Ikke heter jeg ReisEverket heller..
 

DeletedUser

Guest
Mangler litt på reasearchen her, men du skal ha for forsøket. ;)
Jeg er verken leder i Aristo, eller diktator. Faktisk har samtlige av Aristos avgjøresler blitt avgjort av Undersøkelser.
Vet ikke hvilke feil du snakker om fra mitt forrige liv. Teemo vant verden, og undertegnede tok en respektabel 2. plass.
Ikke heter jeg ReisEverket heller..

Mine fugler kvitrer litt for høyt og da oversetetr jeg litt dårlig til tider.
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Dette var jammen ei arti liste :D Så mye å kommentere at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal begynne :D Jeg formelig elsker kreative skrivefeil, og har var det så mange at det var jo en drøm. Men skal la det ligge DENNE gangen. Må bare ta en...

Mine fugler unnsplipper ikke
Stakkar fugler... Ikke en eneste liten splipp??

Om min min lekekamerat på v21 og undertegnende:
Backstabbere som kaller seg veteraner
Backstabbere? Definer backstabber og forklar hvordan vi har gjort oss fortjent til denne betegnelsen er du snill :)

"kaller seg veteraner" :D Jeg kan ikke erindre å ha kalt meg selv veteran en eneste gang. Selv om det kanskje ville være riktig dersom en legger riktig definisjon til grunn. Betyr vel ikke annet en at en har spilt et visst antall år. Så spørs det hvor mange som skal til. Har ikke merket meg at spekter har gjort det heller, men selvsagt, jeg VET ikke sikkert om han kan ha sagt noe slikt. Men jeg har ikke sett det.

Benja kjenner vel alle
Ikke jeg... og dermed ikke alle.

Sander er en flink spiller som holder topplassen på v20
Ikke at v20 har noe med saken her på v21, men siden det nevnes så må jeg bare kommentere, og jeg har en enda toppere plassering :D

birken
En veldig god veterean som stort sett vinner verdenen han vinner
Det er jo fantastisk. Og det rare er at jeg har opplevd akkurat det samme. Jeg vinner hver eneste verden jeg vinner. Tilfeldig? Neppe, tror jeg har funnet min soulmate :)

Takk for lista! Ble en mye muntrere kveld enn forutsett. Håper det ikke blir den siste :)

PS: Tror du skal bytte ut de unnsplippende fuglene dine. De forer deg med røverhistoreier :)
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Ikke at v20 har noe med saken her på v21, men siden det nevnes så må jeg bare kommentere, og jeg har en enda toppere plassering :D

Jeg har en topperererere plassering (nod) :D



Men ja, jøss. For en liste.. Undrer meg veldig på hvem som sitter bak denne forum-brukeren, selv om jeg kanskje har en anelse :p
 
Topp