Topp 25 - Spillere

DeletedUser

Guest
Jeg har en topperererere plassering (nod) :D



Men ja, jøss. For en liste.. Undrer meg veldig på hvem som sitter bak denne forum-brukeren, selv om jeg kanskje har en anelse :p

Takk for din oppmuntrende kommentar. Jeg ha rlært meg så mye og skal straffe fuglene for å fore meg med feil informasjon
 

DeletedUser

Guest
[B skrev:
Lycurgus[/B]
Fuglene mine sier at det sitter 5 IRl venner her og Vegard er han som lærer de opp og holder styr på alt sammen. har dotti ned et par rangeringer og har stor konkurranse om siste plassen. Vil disse guttan seire eller vil de bli beseiret

^^

Kor har du d fra?:hmm:
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
DonSlask
Største pphoren på spillet. Har en sterk førsteplass og det vil ta seg en tid før noen utfordrer den plassen. Jørn og Slasken på denne kontoen og mine fulger sier at han har kun deff tropper i alle byene utenom hovedbyen. Vil han holde første plassen lenger? Hvem vet

Unholy Confessions
Odd og Jostein sitter her og er bestevenner som har dominert flere verdener. Mine fugler sier også at det lukter homsepar og at Jostein er kvinnen i forholdet. utenom det kjemper de hardt for 2. plassen og hvem vet, kanskje de vinner denne verdenen og.
qO.Op
Den almektige Roger spilelr her og har vært på toppen ganske lenge nå. Mine fugler unnsplipper ikke deg og at det sies at du naver og kun spiller om natten. Respekt skal du ha for å spille LoL.
HankVH
Hovedgrunnen til at Kong Moa slutter. Backstabbere som kaller seg veteraner. Spekter og Sylphida her.
Tigerkiller
Danske nr. 1 som har vært på toppen en stund, kanskje det er håp for dem på norske serverne etter fiasko på de danske?
Kim Kardashian
Kim= Draco Malfoy?? Med ny hårfarge kommer nye krefter(Super sayian). Rykte sier at de er innaktiv og at de er ikke er trofast. Så pes på med angrep
Preference
Christian er aktiv og god. Tar fine byer og kjemper hardt for sine egne. Shout out to all the Christian out there.
-Heimdal-
Thomas og Heimdal spiller her. Accen er blitt tatt av Thomas og Heimdal spiller sjeldent på det. Mine fulger sier at Thomas danser etter Slasken sin pipe. Kommer de til å holde ut i løpet?
dtkolev
Stian spiller her. En aktiv tribalwars spiller som satser hardt inngame som har en bra start på denne verdenen. Vil han holde ut i lengden?
Kong Gimli
Ukjent spiller for meg , men digger navnet. You have my Axe;)
Norske Nørd
Benja og Sander er. Benja kjenner vel alle og vi vet at han er en god leder. Sander er en flink spiller som holder topplassen på v20 og satser like mye her som han gjør på v20. Tilsammen blir de en farlig kombinasjon og hvem vet. Kanskje de vinner denne verdenen
-Coller-
Vet veldig lite om denne spilleren. Mine fugler mener at han har kommet seg opp med flaks og flaksen vil en dag ta slutt
Ruttu
Største pp horen etter slasken som har gjort hele Aristo fammilien ganske rik på pp(Pappa betaler kanskje). Vil han holde på topplassen elelr vil han synke ned.
bloodhunter
Ukjent spiller med fine byer. Har holdt topplasseringen en stund og kan hende at han holder den enda lengre.
wannabeez
En god spiller som har vist seg på andre verdener, men dette er vel hans beste verden yet. Har fine byer og er en spiller til å stole på.
Antivirus
Danske nr.2 som også har en stor sjanse på denne verdenen. En piratsang elske rog poster de stadig. Hører også at han er til å stole på og vis du messer med hans stamme vil han ta et personlig besøk med skuta si.
birken
En veldig god veterean som stort sett vinner verdenen han vinner. Lite aktiv av han på forum, men ikke la deg lure deg. Tar han denne verdenen serriøst er det ile ute for dere.
Storebror
Rykter sier at han er lillebroren til den legendariske Are. Har han fammilie blodet i seg vil han gjøre stort så pass på.
Nokas
David Toska og gjengen sitter her. Uornøyd med Nokas ranet har de satset på tw. Vil de lære av feilene de tok og dominere eller gå i fiasko.
Lillines
En flink spiller som vet hva han driver med. Vil han komme seg lang eller vil han faile helt. Tiden vil fortelle alt
ulabrand
En flink spiller med fine byer. Vil han holde ut eller vil han falle av?
Lucky
Im up all night to get lucky. En spiller som vet hva han driver med. Vil han komme til topps eller dette til bunns?
Reiseverket
Mahamat Gaddafi spiller her. Tro det eller ei han e rikke død enda. Diktatur lederen i Aristo som har ført stammen helt til topps. Vil han lære av sine feil fra det forrige liv eller vil makten gå i hodet på han?
azentras
Nok en ukjent spiller som vet hva han driver emd. Har fine byer og lurer på om han vil holde topplassen i lengre tid?
Lycurgus
Fuglene mine sier at det sitter 5 IRl venner her og Vegard er han som lærer de opp og holder styr på alt sammen. har dotti ned et par rangeringer og har stor konkurranse om siste plassen. Vil disse guttan seire eller vil de bli beseiret

Notice me senpais^^


Hvordan kan du kalle oss pp horer, da vi har tjent mere pp på denne verdnen en vi har brukt?
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Det er ingen vits. De har tjent mye mer PP på å selge ress enn de har brukt. Følger du ikke med på markedet, gutt?
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Joda, men de er fremdeles PP-horene. Og vi husker hvorfor de ikke brukte mer pp, da de gikk i sirkel på den "lovlige" måten, beskrevet i annen post.
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Joda, men de er fremdeles PP-horene. Og vi husker hvorfor de ikke brukte mer pp, da de gikk i sirkel på den "lovlige" måten, beskrevet i annen post.

Jaha så du mener jeg har kjøpt ress for så å få poengene sendt tilbake?
Du er så full av dritt, kan du gjøre noe annet en dritt slenging og falske anklager uten bevis?
Beggyner å bli rimelig lei den klaginga di på alt å alle

Til forskjel fra deg så klarer jeg å analysere verdnen og gjør det bra ut ifra det:)
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Jørn innrømmet jo dette og dere fikk det bekreftet lovlig.
Så det er ikke en diskusjon om regelbrudd da det tydeligvis er lovlig.

Er mye jeg starter å bli lei av, og det meste finner jeg i ARist2 faktisk :p

Så vidt jeg veit var det bismark som gjorde dette, men det har vel du glemt?
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Har ikke tenkt å diskutere med deg, du er ikke verd tia.

Lista synes jeg ihvertfall er god, den er morsom og til tider treffende, selv uten alle fakta på det rene.
De fleste lister bommer på fakta så det er ikke uvanlig.
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Har ikke tenkt å diskutere med deg, du er ikke verd tia.

Fordi du ikke har noe bevis for det du mener jeg har gjort.

Viss du hadde fulgt med på markedet fra dag 1 så hadde du sett at jeg kjøpte ress de første 10-15 dagene av verdnen.
Og etter en 40-50dagers tid solgte jeg 10x110k ress være dag i noen dager for 100 ress per pp.

Så nå veit du hvordan jeg skaffet meg mye pp:) jeg takker for at folk med late start trengte ress
 

Coon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Det er ingen vits. De har tjent mye mer PP på å selge ress enn de har brukt. Følger du ikke med på markedet, gutt?

Jeg liker hvordan du skriver "gutt" da han mest sannsynlig er trippelt så god som deg i dette spillet og mest sannsynlig eldre enn deg :)

Du skriver i frykt "mann"
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Fordi du ikke har noe bevis for det du mener jeg har gjort.

Viss du hadde fulgt med på markedet fra dag 1 så hadde du sett at jeg kjøpte ress de første 10-15 dagene av verdnen.
Og etter en 40-50dagers tid solgte jeg 10x110k ress være dag i noen dager for 100 ress per pp.

Så nå veit du hvordan jeg skaffet meg mye pp:) jeg takker for at folk med late start trengte ress

Vis oss poeng loggen da (rofl)

Uansett om du har tjent inn mye pp så har du brukt uendelig masse pp. Ingen som adler en barb by og får den opp på 9k på 3dager uten å bruke pp.
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Mangler litt på reasearchen her, men du skal ha for forsøket. ;)
Jeg er verken leder i Aristo, eller diktator. Faktisk har samtlige av Aristos avgjøresler blitt avgjort av Undersøkelser.
Vet ikke hvilke feil du snakker om fra mitt forrige liv. Teemo vant verden, og undertegnede tok en respektabel 2. plass.
Ikke heter jeg ReisEverket heller..

Rekrutteringen skjer ikke gjennom undersøkelser.
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Jaha så du mener jeg har kjøpt ress for så å få poengene sendt tilbake?
Du er så full av dritt, kan du gjøre noe annet en dritt slenging og falske anklager uten bevis?
Beggyner å bli rimelig lei den klaginga di på alt å alle

Til forskjel fra deg så klarer jeg å analysere verdnen og gjør det bra ut ifra det:)

Du kunna ikke ha gjort det bra på v21 utenom jørn. Er alltid bare jørn som adler barbs og booste dem.
 
Topp