Tribalwars Player's Champion er kåret!

DeletedUser

Guest
At du i det hele tatt forventet at dette skulle bli en helt objektiv konkuranse Arcon får meg til å tro at enten er du utrolig naiv eller så har du noen skjulte motiver med denne kommentaren.

Allerede ved start er mye av objektiviteten i konkurransen ødelagt i og med at man ikke har en nøytral jury som velger kandidater ut i fra en total beskrivelse av hvordan hver spiller er. Så denne kritikken din på vinner skal du selvfølgelig få ha, men den kommer både for sent og den faller for døve ører siden vinneren er kåret uansett hva du måtte mene.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har aldri sagt at jeg trodde den skulle bli nøytral.

Siden du allerede har kommet med så fine argumenter for akkurat det jeg mener trenger ikke jeg å skrive dem opp på nytt. Dette er altså en konkuranse som er objektiv, og derfor ikke gjeldene når det kommer til å ha valgt ut v2's beste spiller gjennom tidene.
 

DeletedUser

Guest
Vel, uansett hva jeg og du måtte mene om temaet så er valget gjort og det ble Are.

Og når det gjelder spilleren Are er uansett konto, så er min mening at han er en av de bedre og derfor også et ok valg. For det sto faktisk ingen plasser at v2 champion skulle ha spilt på 1 konto fra start til mål.

All Hail Are....


End of that discussion
 

DeletedUser

Guest
Vel, uansett hva jeg og du måtte mene om temaet så er valget gjort og det ble Are.

Og når det gjelder spilleren Are er uansett konto, så er min mening at han er en av de bedre og derfor også et ok valg. For det sto faktisk ingen plasser at v2 champion skulle ha spilt på 1 konto fra start til mål.

All Hail Are....


End of that discussion

Å ha bygd opp en konto, er det som kanskje er det mest vitale i TW. Hvis du ikke bygger opp en konto selv, kan du ikke være den som har spilt best på en verden.
 

DeletedUser

Guest
Det står ingenting om det i reglene.... Så dette blir nytteløst å diskutere.

At det er din mening får så være, men ingen har ennå gjort deg til gud.... såeh
 

DeletedUser

Guest
Denne stenges da den er ment til å gratulere vinneren og ikke rakke ned på han.

EDIT: Trådstarter ville ha den åpnet igjen.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Må støtte utsagnene til Arcon her. Jeg har sagt det samme selv utallige ganger før. Men for all del, seieren er din og din alene Are. Men for meg dreier det seg ikke om prestasjoner ingame. Nei. Men nettverket ditt, dine venner her i samfunnet. Slik har du fått stemmer, slik vant du denne konkurransen.

At -Rome-spillere trekker deg frem nå underbygger bare dette. "Are er knusende god". Verden 2 ligger i dvale. Selv en blind og lam bestemor ville tatt byer fra de spillerne Are har angrepet de siste månedene.
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer Are.

Jeg er ikke her for å rakke på deg, da jeg ikke kjenner deg så godt som spiller. Men må personlig si at dine prestasjoner in-game reflekterer ikke hva denne seieren viser. Virkelig rettferdige vinnere hadde vært Runinter, Granpa, Chrk1, pointwhore, Ruffiro eller Mikkel. da disse har gang på gang over en lang periode vist eksepsjonell skills på serveren.

Men skal ikke ta fra deg seieren. Gratulerer så mye og nyt den ;)
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Shanks: Den kommentaren var unødvendig, tror alle oss i rome stemte på are pga skills hans. Tror kanskje runinter og granpa har lært en ting eller to av denne karen.

Men for all del så må dere mene noe annet:p
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Gratulerer Are.

Jeg er ikke her for å rakke på deg, da jeg ikke kjenner deg så godt som spiller. Men må personlig si at dine prestasjoner in-game reflekterer ikke hva denne seieren viser. Virkelig rettferdige vinnere hadde vært Runinter, Granpa, Chrk1, pointwhore, Ruffiro eller Mikkel. da disse har gang på gang over en lang periode vist eksepsjonell skills på serveren.

Men skal ikke ta fra deg seieren. Gratulerer så mye og nyt den ;)


Nja, hans prestasjoner ingame reflekterer over denne seieren med skyhøye kneløft (kongeutrykk!). Å se Are angripe og sitte våken i 2 døgn er noe av det drøyere jeg har vært borti.
Hans stayerevne derimot, er vel heller det du burde klaget på. Han har en tendens til å plutselig forsvinne :p

Jeg har aldri sett noe til dine skillz, forutenom å ha sett selverklærte skillz på forum, f.eks, men likevell stemte jeg på deg ved en eller to anledninger her grunnet ditt rykte. Er bare sånn det funker det.

Runinter og noen andre du nevner har aldri vært presset hardt. Aldri sett noe til dem i en hard deffesituasjon eller lignende. Forutenom Chrk1 da. Han burde kommet høyere, men taper nok på å ikke være så profilert.
Blir ikke champion av å ligge i safesone og spytte ut nukes altså. Kan godt hende de har skillza, ikke sånn ment. Bare ikke sett noe til det.
 
Sist redigert:

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Vel ,hvis ikke Runinter har blitt presset hardt,så er det vel få som er blitt det.Dette var tidlig i spillet,og det ryktet han fikk etter dette skremte vel flere fra å angripe senere.
Uansett så skjønner jeg ikke at dette er noe å diskutere.
Are har visst sine skills på flere kontoer her,at han er dyktig er hevet over enhver tvil.Så jeg synes vi kan vise oss som verdige tapere her,la han få sin heder og ære.Den har han fortjent.
At ikke alle er enige får være som det er,men flertallet har bestemt at han er den beste på V2.Da er det resultatet,så er det bare akseptere det.
Så slutt med med denne sytinga,om at vi ikke har en verdig vinner,flertallet har talt.Gratulerer Are,du har vunnet helt fortjent etter min mening.
 

DeletedUser

Guest
Shanks: Den kommentaren var unødvendig, tror alle oss i rome stemte på are pga skills hans. Tror kanskje runinter og granpa har lært en ting eller to av denne karen.

Men for all del så må dere mene noe annet:p

Dere trakk jo frem de siste måneders "prestasjoner". Mange spillere er jo lettere å adle enn gråbyer for tiden. Så hvis det er denne perioden dere går ut fra, så må jeg jo få si at jeg ikke er imponert :p
 

DeletedUser

Guest
Og til dere som mener det er syting når man kommer med sin mening i forumet:

Hva skal vi med dette forumet om man ikke får si det man mener? Det er jo interessant at det er delte meninger rundt vinneren av denne populæritetskonkurransen. Er folk sjalu? Eller mener de rett og slett bare at det finnes flere og bedre kandidater til tittelen?

Slik som man må respektere flertallet av de som har stemt, så må man respektere meningen til de som ikke er fullt så enige.

Dessuten åpner jo dette opp for diskusjoner. Og det trenger denne delen av forumet mer enn noen annen.

Jeg har bare erfart Are ved mindre sekvenser. Som Kaptein Blod, midt inne i AriCa, gjorde han minimalt skade. Var som å adle grått. Men da "gjorde han sikkert ikke sitt beste".. Hehe, for det er slik jeg kjenner ham; skikkelig god en periode, i følge ham selv, og roper høyt når han tar byer fra profilerte spillere, men når han mister/taper stort, er det stille (da er han liksom syk eller noe).

Sannheten er enkel; de beste spillerne er ikke de som roper høyest i forumet. Ta f.eks Ruffiro (som er den orginale brukeren på kontoen, og har vært på den siden dag 1), hvorfor nådde ikke han lengre i denne konkurransen? Jo, fordi det er en populæritetskonkurranse. Den beste TW-spilleren i verden 2 vant ikke. Men den som har skrytt mest av seg selv, og fått folk til å tro at han er den beste, vant den... ;)

Når det skal høstes ros, så må det gies rom for kritikk.
 
Sist redigert av en moderator:

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Som å adle grått ja Shanks, ja du var jo kontovakt der så du vet vel best selv hvor enkelt det var å ta de byene fra deg... Ikke meg :p

Runinter og Granpa har nok vært ute en vinternatt før Hanse, dem måtte adle seg inn i k53 for å komme i sikkerhet... For så å slå tilbake med heftig mange nukes :)

Om du så på ODA og ODD til henholdsvis Elite og -Rome- ved krigens slutt så er det vel ganske tydelig at AriCa ikke hadde noe i denne konkurransen å gjøre i det hele tatt... Men Mikkel sitt rykte som forsvarer er noe som overgår de aller fleste! Derfor kom han til semifinalen for andre gang, dog en av de få gode i AriCa slik jeg ser det basert ut fra åssen serveren vokste frem.
 

DeletedUser

Guest
Konkurransen går ut på hvem flest personer mener ville vunnet. Det går ikke på målbare skillz, av naturlige årsaker. At mange er uenige med resultatet er bare naturlig i enhver type konkurranse.

Men det endrer ikke noe på hvem som faktisk vant ;)

Ta konkurransen for hva den er. Det er ingen som påstår at Are kan snipe 300 ms tog med lilletåa mens han står på hendene og fjerter nasjonalsangen eller noe. Men han fikk 13 stemmer mer enn selveste Grim her, og han er ikke akkurat kjent som en ydmyk noob han heller.. ;)
 

DeletedUser

Guest
Sitte oppe 2 døgn på rad. Aktiv og viljesterk hvertfall. Rekorden er 3 timer her. Var i den infamous 9 dagers perioden hvor jeg bare hadde en total søvn på 8 timer :p
 

DeletedUser

Guest
Som å adle grått ja Shanks, ja du var jo kontovakt der så du vet vel best selv hvor enkelt det var å ta de byene fra deg... Ikke meg :p

Jeg mistet iallefall ikke en eneste by som KV der. Men kontoen Kaptein Blod er ikke å finne lengre ;) Og der var du en av to spillere. Kontoen lå midt inne i AriCas sentrum, men var ikke mange byer du klarte å ta... Det er jo nesten en prestasjon i seg selv.

Om du så på ODA og ODD til henholdsvis Elite og -Rome- ved krigens slutt så er det vel ganske tydelig at AriCa ikke hadde noe i denne konkurransen å gjøre i det hele tatt... Men Mikkel sitt rykte som forsvarer er noe som overgår de aller fleste! Derfor kom han til semifinalen for andre gang, dog en av de få gode i AriCa slik jeg ser det basert ut fra åssen serveren vokste frem.

AriCa har faktisk en meget god OD-total, ja den aller beste nå. Og det hadde vi også ved Elites fall, enda vi ble etablert mangfoldige måneder etter -Rome- og Elite. Vi har verden 2s beste statistikk, og tok flest byer fra Elite, og mistet minimalt med byer. Skal være enig i at Grim nok er vår beste spillere, men du er vanvittig trangsynt når du skriver "AriCa ikke hadde noe i denne konkurransen å gjøre i det hele tatt". Når de beste faktisk ikke vinner, så ser jeg på "Tribalwars Player's Champion" som TWs svar på Melodi Grand Prix. Så gratulerer med tittelen, Are Rybak ;)
 
Topp