Tribalwars Player's Champion er kåret!

DeletedUser

Guest
Var nok en veldig god spiller som vant, så får det være smak og behag om man foretrekker en som bytter kontoer stadig vekk, eller om man foretrekker en som presterer jevnt og bra på en konto over en lang periode - og som kontoen Ex-Con så har vel ikke akkurat Are en så imponerende ingame statistikk.

Men for all del :) Gratulerer Are! :D
 
Sist redigert av en moderator:

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
hahahaha, are rybak faktisk :p Ingen fortjener å bli sammenligna med han :D

OT: Grattis ;)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Haha! Ja synd du glipp av meg når jeg spelta på fela mi! Sku jammen fått deg til å dåne og ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg tuller nå litt også :p Men jeg er faktisk overrasket over at det ganske folk rundt om i TWs kroker og bakgårder faktisk hører på spillerne som skryter mest av seg selv her i forumet og ingame. Nei, de er neppe så gode som de selv sier.

Har sagt det før, og sier det igjen; TW er et veldig enkelt spill, og de fleste, bare de forsøker og er forholdsvis aktive, kan gjøre en god karriere. Finnes garantert 100 stk som er bedre enn Are, og sikkert flere 1000 som har potensiale til å bli det.

Dessuten er Are bare kjempeaktiv i 2-3 dager i slengen, så holder man ut de første dagene, så vil dere oppleve at han blir "syk", er på "jobb/skole", eller er i "syden" eller andre passende unnskyldninger som han vil bruke når han mister byer til deg ;)
 

DeletedUser

Guest
Herregud Shanks. Du vet å uttale deg (hadde tenkt å si noe fornærmende men da får jeg bare infraction, noe jeg har fått litt for ofte i det siste).

Alle vet jo at du "hater" folk som har tilhørt Elitesiden på noen måte en eller annen gang men du når stadig nye høyder i din "harselering" av folk :p

At det finnes 1000vis av folk som har potensiale til å bli bedre enn de som allerede spiller er sikkert rett, men av de 1000vis er det neppe noen som blir så mye bedre enn de som allerede har vært innom.

At det finnes de som har gjort det så mye bedre enn Are og det han har gjort på de forskjellige kontoene tviler jeg på. At mikkel, point, chrk ++ har gjort det bedre på 1 konto stemmer nok, men som jeg også forklarte Arcon står det ingenting i reglementet for konkurransen at det omhandler hva en person har gjort på en konto. Hadde det gjort det, ville nok ikke Are vært i første runde engang....

Og at Are har fremhevet seg selv nevneverdig på denne serveren vil jeg ikke påstå. Han har forsvart seg mot skittkasting ja, men selv du har nok fremhevet deg mer som spiller enn det han har. Til det du sier om at dette er populistisk konkurranse... ja klart det er, hva ellers skulle det være? Skulle sett du satt og regnet statistikker for å finne den beste spilleren. Tror faktisk om man kun så rating ville du blitt overasket....
 

DeletedUser

Guest
Overskriften sier alt Spiralis. "Tribalwars Player's Champion" er ikke en populæritetskonkurranse, men en konkurranse om hvem som har gjort det best i en verden. En spiller som tar oven en konto da den allerede er godt etablert, kan ikke vinne en sånn konkurranse. Derfor skulle denne konkuransen hatt et helt annen navn, hvis Are skal stå som en verdig vinner.
 

DeletedUser

Guest
Alle vet jo at du "hater" folk som har tilhørt Elitesiden på noen måte en eller annen gang men du når stadig nye høyder i din "harselering" av folk.

Hater ingen i dette spillet. Elite er et synket skip. Ofrer ikke dem en tanke. Men jeg vil jo få frem at man ikke skal ta all fisk, for god fisk. Selv om Are skryter av seg selv i forumet og ingame, så er han nødvendigvis ikke så god som han selv skal ha det til. Vil ikke akkurat si at det er "harselering". Tror du må slå opp det ordet i ordboka.

At det finnes 1000vis av folk som har potensiale til å bli bedre enn de som allerede spiller er sikkert rett, men av de 1000vis er det neppe noen som blir så mye bedre enn de som allerede har vært innom.

Det blir noe annet. Jeg sa bare at det mest sannsynlig var 1000vis av spillere som hadde potensialet til å bli bedre enn Are her i v2. Bare cirka 100 stk som faktisk er det ;)

At det finnes de som har gjort det så mye bedre enn Are og det han har gjort på de forskjellige kontoene tviler jeg på. At mikkel, point, chrk ++ har gjort det bedre på 1 konto stemmer nok, men som jeg også forklarte Arcon står det ingenting i reglementet for konkurransen at det omhandler hva en person har gjort på en konto. Hadde det gjort det, ville nok ikke Are vært i første runde engang....

Det kan jeg garantere. Enormt mange som har gjort det myyye bedre en Are. På alle nivåer kan jeg finne minst en spiller.

Nei, var aldri snakk om hva spillerne hadde gjort på en konto... Problemet er jo bare at den orginale kontoen til Are her i v2 er skikkelig elendig. Og ja, den var ikke særlig stor eller bra den tiden sjefen selv spilte på den. Var vel derfor han lot seg ta ut?

Det er en ting. En annen er spørsmålet om hvor stor Pinhead-kontoen var da Are kom inn i bildet. Sannheten er at han har spilt på den en rimelig kort periode, og selv om den har steget mye etter at han begynte å spille på den, så er mesteparten av arbeidet (poeng, stats) gjort av en annen spiller. Altså ikke Are. Han har sikkert spilt på flere kontoer i v2, men siden han ikke trekker dem frem, så regner jeg med at oppholdene har vært fiasko. Ja, han spilte jo på Kaptein Blod-kontoen som opprinnelig var i AriCa. Tok den ut fra AriCa og skulle "herje". Det var det jeg fikk vite i forkant. Han "herjet" ikke. Og stille ble det ;) For spesielt interesserte, så kan man sjekke arkivet til TWstats. Søk etter spilleren Kaptein Blod ;)

Har han kontosittet andre spillere? Ja. Han var kjempefornøyd når han tok 1 by fra Grimlock. 1 by. Skryter vel av det enda? Det er sikkert 1 år siden nå. 1 by altså. Grimlock kom på andreplass. Bak personen som var fra seg av glede over å ha tatt 1 by fra Grimlock. Jepps, 1 eneste by.

Han har sikkert kontosittet andre også. Men siden det ikke kommer frem, så kan man jo bare spekulere i årsakene til dette ;)

Og at Are har fremhevet seg selv nevneverdig på denne serveren vil jeg ikke påstå. Han har forsvart seg mot skittkasting ja, men selv du har nok fremhevet deg mer som spiller enn det han har. Til det du sier om at dette er populistisk konkurranse... ja klart det er, hva ellers skulle det være? Skulle sett du satt og regnet statistikker for å finne den beste spilleren. Tror faktisk om man kun så rating ville du blitt overasket....

Vil ikke du påstå det? OK. Men det vil jeg. Og jeg har nevnt det lengre opp i dette innlegget også. Selv fikk vi massemails i AriCa når han kontosittet Elitespillere. Fikk slike mails i postkassa: "Haha, loosers! I'm unstopable!". Morsomt? Ja, litt. Men det er enda mer morsomt når det er stille fra ham... For da regner jeg med at han får bank ett-eller-annet sted. For det vil vi ikke få høre om ;)

Are ville iallefall ikke ha vunnet en konkurranse kun bestående av stats og rates. Det skal være snickers og twist! :D

Men for all del, gratulerer med seieren i Tribal Wars Grand Prix.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Selv fikk vi massemails i AriCa når han kontosittet Elitespillere. Fikk slike mails i postkassa: "Haha, loosers! I'm unstopable!". Morsomt? Ja, litt. Men det er enda mer morsomt når det er stille fra ham... For da regner jeg med at han får bank ett-eller-annet sted. For det vil vi ikke få høre om ;)

Slike mails sender da så absolutt ikke jeg ut! Tror nok mine er mer kreative og lagd i den hensikt å få motstanderen til å ikke sende flere angrep...

Du kan jo ta en prat med Roska der^^

Men den som har skrevet slik du siterer her er nok ikke meg nei. Men din voldsomme protest på meg som vinner tilsier jo igrunn at at folket på .no har valgt en omstridt vinner i denne konkurransen. Det at det ikke ble AriCa som vant i denne omgang ser jeg at kan være ett stort nederlag for deg. Tungt å svelge ser jeg, men dere sitter vel nok igjen som vinnere av v2 tilslutt uansett. Er bare snakk om å holde ut lenge nok ;)
 

DeletedUser

Guest
Shanks, du driter på leggen når du sier det finnes 100 stk. som er bedre enn Are ;)
 

DeletedUser

Guest
Slike mails sender da så absolutt ikke jeg ut! Tror nok mine er mer kreative og lagd i den hensikt å få motstanderen til å ikke sende flere angrep...

Du kan jo ta en prat med Roska der^^

Men den som har skrevet slik du siterer her er nok ikke meg nei. Men din voldsomme protest på meg som vinner tilsier jo igrunn at at folket på .no har valgt en omstridt vinner i denne konkurransen. Det at det ikke ble AriCa som vant i denne omgang ser jeg at kan være ett stort nederlag for deg. Tungt å svelge ser jeg, men dere sitter vel nok igjen som vinnere av v2 tilslutt uansett. Er bare snakk om å holde ut lenge nok ;)

Skal innrømme at det var et dårlig eksempel, og at du aldri har sendt ut nøyaktig det jeg skrev der. Men noe lignende liksom :)

Ja, leste det du skrev til Roska. "Hei, jeg er mora til ... (den du satt KV til). Sønnen min vil ikke legge seg siden han blir angrepet av deg. Derfor ber jeg deg slutte å angripe ham, slik at han får lagt seg til å sove. Han har skole i morgen". Roska sendte dette brevet til bl.a. meg. Angrepene de fortsatte iallefall, så du fikk ikke stoppet angrepene fra motstanderen din. Kreativt? Nja, det er bare noe du synes selv ;)

Nja, vil ikke si jeg er så bitter akkurat. Jeg stemte personlig på Grimlock, når det skal være sagt. Men er mer overrasket over at spillere som Ruffiro ikke nådde høyere opp. Det er tydeligvis ikke prestasjoner som setter standaren for slike konkurranser.. ;) Så at du vant, Are, gjør meg ingenting. Har ingenting i mot deg, og jeg vet at du er en forholdsvis god spiller (i følge ryktene). Det blir mer en prinsippsak for meg, da spillere som faktisk kan vise til mer enn deg ingame ikke engang blir tatt med. Uansett, så er det folket som har talt, og på det er det lite jeg kan si.

Trym: Jeg skal være litt crazy nå, og si at det finnes minst 101 TW-spillere fra Norge som er bedre enn Are. Ay ay ay :D

Wynja: Hvis jeg er Synnøve Svabø så er du Moskva-Marit. Er det slik du vil fortsette denne diskusjonen, eller vil du holde pølsefingrene unna tastaturet om du ikke har noe bedre å komme med..?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Akkurat den siste kommentaren din Shanks kunne du vitterligen spart deg. for du lirer jammen mye rart ut av deg du også.

Hele konseptet på dette går ut på popularitet og subjektivitet... At du da har en mening om det faller jo forsåvidt naturlig, men du reagerer stadig på at andre ikke er enig med deg.

Som jeg sa sist, dette konseptet var dømt til å bli som det ble, fordi om du skulle fått en objektiv konkurranse måtte hvert enkelt medlem vite alt om hver spiller på en server, noe som er tilnærmet umulig. Så at du sitter og sutrer (ja, jeg mener at du gjør det) over at resultatet ble som det ble, får meg til å undre hva du egentlig forventer av hver spiller på forumet? Mener du at det skulle være begrenset for hvem som burde få stemme? Hvem skulle i såfall fått lov å stemme? Kunne du uansett garantere at hver stemme som ble gitt var objektiv.... Nei er vel svaret! Derfor ville det blitt som det er nå uansett :rolleyes:
 
Sist redigert av en moderator:

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
gratulerer så mye Are. og så er det så fortjent også. nå har jo ikke jeg kriget mot, eller med, så mange andre på lista. men av dem som JEG har hatt nærkontakt med, så overgår du helt klart alle sammen.
 

DeletedUser

Guest
Shanks, du driter på leggen når du sier det finnes 100 stk. som er bedre enn Are ;)

Du har en temmelig begrenset TW-bakgrunn om du virkelig mener det. At Are er blandt de beste på V2 (når han gidder) er ikke det samme som å være blandt de beste på TW totalt sett :p Personlig mener jeg Are ikke når helt opp i toppen på V2, når det kommer til selve spillet om det er en 1 mot 1 fight. Men som spiralis påpeker går denne konkuransen ut på hvem som er mest populær, ikke hvem som er den beste spilleren.


Gratulerer Are, du har et rykte og et kontaktnett som er missunnelsesverdig, og det er ikke ting man skal kimse av i et spill som krever samarbeid over lang tid for å nå helt opp i toppen. Men som kriger er du langt fra best på V2, har selv hatt deg i nærheten når du var innom på Kaptein Blod for evigheter siden. Du gjorde en del skade mens du gadd, men uten skikkelige KV'er til å ta over når du hadde brent deg ut var det ikke særlig vanskelig å kvitte seg med deg (eller hvem det nå var som satt der og tulla utover den påfølgende uka). Morro var det uansett, fikk endelig smake litt ris tilbake etter 7-8 måneder med enveisnuking mot Elite uten å få mer enn 20-30 fakes i retur på det meste...

Denne konkuransen er demokratisk, så gratulasjonen i forrige avsnitt var ikke ironisk, den fortjener du! Selv om jeg er kritisk til at du er den beste TW-spilleren på V2 er du fortsat blandt de beste, det må man være for å i det hele tatt bli tatt med i denne konkuransen ;)
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Sitter her og humrer over noen av kommentarene:D

Men lurer på hva som må til for å være den beste spilleren hos deg shank, nå veit vi at du digger ruffiro;), og jeg digger Are;)

Jeg for min del har fått muligheten til å sitte på begge sider med Are, angrepsmessig så kan man jo lure på om det er en gal person som sitter i andre enden noen ganger:rolleyes: Men Har jo skjønt hva som skjer når jeg fikk angripe sammen med are, Han har jo en plan oppi den galskapen, og for meg gjør dette til en god spiller som tydligvis har skjønt spillet, og det har jo de som har stemt også gjort.

Runinter og granpa har blitt nevnt som mulige vinnere, har nå fått gleden av å sitte sammen med dem også under angrep og har fått deres filosofi i angrep:rolleyes:, de er hardt arbeidene i spillet som de er i RL, og det er det som er kjennemerke i angrepene deres også, for de slutter aldri å nuke. Men det finnes ikke noe tekniske finneser i spille stilen deres hvis det skal være et av kriteriene for å være best.

Det er nok veldig mange gode spillere på .no, jeg syns are er en verdig vinner pga alt det han har gjort for spillet. Jeg tror alle de som han har sitter kv for mot både arica og rome spillere har vært glade for at han sitter døgnet rundt.
Mange er glade for at Are har delt med sine erfaringer og kommet med masse gode råd for å bli bedre spillere, for meg så er det en god spiller som har vist stor allsidighet i flere aspekter av spillet TW.

Shank: Jeg syns du viser liten respekt for de andre spillerene på .no for deres valg, med at du går så hardt ut å kritiserer på denne måten
 

DeletedUser

Guest
Sitter her og humrer over noen av kommentarene:D

Ja, moro med litt diskusjon igjen. Eller god gammeldagskrangling om du vil :p

Men lurer på hva som må til for å være den beste spilleren hos deg shank, nå veit vi at du digger ruffiro;), og jeg digger Are;)

Tabellen lyver ikke. Den som er størst, har best statistikk å vise til, kan vise til en skikkelig OD-tot (gjerne best her også) osv. Slike ting. Pinhead-kontoen har jo gjort det bra, men den har jo hatt mangfoldige spillere. Så irriterer meg litt over at det er Are som nå sitter å høster lovordene.

Men det er ikke poenget med min kritikk. For selve konkurransen bryr jeg meg fint lite om. Jeg er overrasket over at dette samfunnet faktisk hører på spillere som skryter uhemmet av seg selv og sine skills ingame. En gammel .net-spiller sa engang til meg at jeg aldri måtte tro på slikt skryt. De største (ikke i poeng) og beste spillerne har ikke behov for å trekke seg så mye frem. Det er spillere som ikke er fullt så gode, som faktisk "plusser" på med selvskryt for å fremstille seg som en bedre spiller enn de faktisk er. At jeg kritiserer Are akkurat denne tråden er tilfeldig. For selv om dere sikkert vil fremstille at jeg er sjalu eller misliker Elite og Are, så er det ikke det som er mitt mål. Are, som jeg tar opp her, har til mål å skape et rykte. Det kan senere komme til bruk ved senere bekjentskaper eller at han faktisk en eller annen gang skremmer en spiller fra å angripe seg. Grei taktikk det altså. Jeg sier simpelten at TW har mange flere spillere som er bedre enn Are, også i verden 2 er det mange som er bedre. Skills som å sende adelstog på 200 ms og snipe samme hastighet er det svært mange som kan. Men hvem kan i tillegg til dette vise til fantastiske statistikker (altså teknikker ingame satt ut i praksis)? For hva skal vel man med alle disse egenskapene om man fremdeles mister byer som en spedalsk mister lem? Skjønner? Så jeg vil si til alle spillerne rundt om i TW-samfunnet; la dere ikke skremme - enormt mange har tatt byer fra Are, og det kan du også gjøre ;)

Jeg for min del har fått muligheten til å sitte på begge sider med Are, angrepsmessig så kan man jo lure på om det er en gal person som sitter i andre enden noen ganger:rolleyes: Men Har jo skjønt hva som skjer når jeg fikk angripe sammen med are, Han har jo en plan oppi den galskapen, og for meg gjør dette til en god spiller som tydligvis har skjønt spillet, og det har jo de som har stemt også gjort.

Jeg har aldri sagt at Are var en dårlig spiller. Han kan angripe så taktisk og gjennomført som han vil.. i noen få dager.. men alt blir jo forgjeves når han ved neste trekk mister de erobrede byene tilbake til sine motstandere.. Tålmodighet og aktivitet er to viktige egenskaper for en TW-spiller. Dette er to egenskaper Are på ingen måte er "best" til.

Runinter og granpa har blitt nevnt som mulige vinnere, har nå fått gleden av å sitte sammen med dem også under angrep og har fått deres filosofi i angrep:rolleyes:, de er hardt arbeidene i spillet som de er i RL, og det er det som er kjennemerke i angrepene deres også, for de slutter aldri å nuke. Men det finnes ikke noe tekniske finneser i spille stilen deres hvis det skal være et av kriteriene for å være best.

runinter og Granpa er det noe annerledes med. Jeg vil si at dem begge ville ha vært verdige vinnere av denne konkurransen. At Are har angrepet sammen med deg i den siste tiden, i en verden 2 som rett og slett har ligget i dvale, sier ingenting. Hvem som helst kan ta byer fra spillere som ikke er i en stor stamme nå.. Blir som å angripe gråbyer, og deretter skryte av det.

Shanks: Jeg syns du viser liten respekt for de andre spillerene på .no for deres valg, med at du går så hardt ut å kritiserer på denne måten

Jeg vil si det er respektfullt at jeg faktisk er ærlig i mine betraktninger. Jeg forsøker jo ikke å få omgjort vinneren av denne konkurransen, og har jo gratulert Are selv om jeg mener det finnes mange flere bedre kandidater til denne tittelen.

Ærlighet til en annen er vel ikke som respekt å betrakte, Mosa? Eller?
 
Sist redigert av en moderator:

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Skal innrømme at det var et dårlig eksempel, og at du aldri har sendt ut nøyaktig det jeg skrev der. Men noe lignende liksom :)

Ja, leste det du skrev til Roska. "Hei, jeg er mora til ... (den du satt KV til). Sønnen min vil ikke legge seg siden han blir angrepet av deg. Derfor ber jeg deg slutte å angripe ham, slik at han får lagt seg til å sove. Han har skole i morgen". Roska sendte dette brevet til bl.a. meg. Angrepene de fortsatte iallefall, så du fikk ikke stoppet angrepene fra motstanderen din. Kreativt? Nja, det er bare noe du synes selv ;)

Angrepene sluttet faktisk å komme den natten, mission accomplished for min del da...

Wynja: Hvis jeg er Synnøve Svabø så er du Moskva-Marit. Er det slik du vil fortsette denne diskusjonen, eller vil du holde pølsefingrene unna tastaturet om du ikke har noe bedre å komme med..?

Er litt ufint å rakke ned på folk som sier deg imot på forumet da kjære shanks, la oss prøve å holde en litt mer saklig tone, Elite er borte for lenge siden og det er faktisk dine allierte du sitter å rekker tunge til nu.

Ja, moro med litt diskusjon igjen. Eller god gammeldagskrangling om du vil :p



Så jeg vil si til alle spillerne rundt om i TW-samfunnet; la dere ikke skremme - enormt mange har tatt byer fra Are, og det kan du også gjøre ;)

Oppfordrer du igjen tw-sammfunnet til å ta byer fra allierte stammer? Hva slags spill er det du bedriver nu kjære shanks? -Rome- er fine å ha ved din side helt til du ikke har behov for noen allierte lenger eller?


runinter og Granpa er det noe annerledes med. Jeg vil si at dem begge ville ha vært verdige vinnere av denne konkurransen. At Are har angrepet sammen med deg i den siste tiden, i en verden 2 som rett og slett har ligget i dvale, sier ingenting. Hvem som helst kan ta byer fra spillere som ikke er i en stor stamme nå.. Blir som å angripe gråbyer, og deretter skryte av det.

Har jeg skrytt av noen erobringer i det siste?

Jeg vil si det er respektfullt at jeg faktisk er ærlig i mine betraktninger. Jeg forsøker jo ikke å få omgjort vinneren av denne konkurransen, og har jo gratulert Are selv om jeg mener det finnes mange flere bedre kandidater til denne tittelen.

Flerparten av .no sine medlemmer her på forum er uenig med deg. Du er den som virkelig vil at folket skal få opp øynene igjen for dine bragder og AriCa sine bragder på v2, dette handler ikke om dere Shanks. Dere fikk deres gratulasjoner den dagen Elite forsvant.

Ærlighet til en annen er vel ikke som respekt å betrakte, Mosa? Eller?

Du har vel strengt tatt ikke respekt for andre enn deg selv? Hvis meg en quote isåfall.

6 tegn
 

DeletedUser

Guest
Er litt ufint å rakke ned på folk som sier deg imot på forumet da kjære shanks, la oss prøve å holde en litt mer saklig tone, Elite er borte for lenge siden og det er faktisk dine allierte du sitter å rekker tunge til nu.

Wynja som mente jeg skrev som Synnøve Svabø. Jeg bare gav henne svar på tiltale. Jeg kunne ha rapportert det, men det er ikke min stil. Jeg kommer til å svare hvert eneste utsagn som hun retter mot meg så lenge jeg er en del av dette samfunnet.

Oppfordrer du igjen tw-sammfunnet til å ta byer fra allierte stammer? Hva slags spill er det du bedriver nu kjære shanks? -Rome- er fine å ha ved din side helt til du ikke har behov for noen allierte lenger eller?

Nei, det gjør jeg ikke. Du kan forme ordene og setningene som du vil inne i ditt eget hode, men skal du svare meg, så får du kommentere det jeg faktisk skriver.

Helt til vi ikke har behov for det? Forholdet til -Rome- har helt klart kjølnet i runinters fravær og etterhvert som Wynja, du og Ganondorf har kommet inn i -Rome-. Så får vi se hva -Rome- gjør videre. Ballen ligger iallefall i Romerriket.

For å vise at AriCa fremdeles stoler på -Rome-, så skal hvem som helst få kontositte meg. Kan jeg få noen minutter på en litt større -Rome-konto?

Du har vel strengt tatt ikke respekt for andre enn deg selv? Hvis meg en quote isåfall.

Dette skrev jeg i Luxury sin avskjeds tråd. Han og jeg har hatt en noe "turbulent" historie:

Jeg håper du ikke sikter til meg her, for jeg mente ikke å tråkke på Lux her. Er det noen som "fortjener" å få lage slike avskjedstråder, så er iallefall Luxury en god kandidat. Men samtidig så vil være såpass respektfull at jeg er ærlig i mine betraktninger.

Så jeg vil takke for kampen (selv om vi ikke har vært direkte i krig), og ønske ham lykke til videre.

Dette eksemplet synes iallefall jeg var å vise Lux respekt. Så får leserne av denne diskusjonen bedømme.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp