Tribalwars Player's Champions - Diskusjon

DeletedUser

Guest
satt KV for trooper19 et par dager og det smadret inn nuke fra alle i Elite omtrent så er ikke så rart dere fikk adla noe da:D og mange byer lag inni deres land:D
 

DeletedUser

Guest
Men mener fortsatt at Ebbern skulle ha vunnet over han i en 1 vs 1 duel:D sjekk statsen til gutten da:D 300 byer adla av fienden:D

Stor prestasjon og adle 90 fiende byer på 10 dager men det vinner ingen krig det er seigheten til en spiller som avgjør mener jeg:D

er vel det som var grunnen til at du vant Tw champion v1 hanse:D
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Hehe. mulig.

Men Ebbern har adlet nesten bare av inaktive kontoer forutenom når jeg satt dem til jeg gikk lei. By all means, sikkert dyktig kar. Bare poengterer.


Men en Elite by er en Elite by! :p

Forøvrig adlet vi 62 byer på 1 dag. Ikke 90 på 10 dager.
 
Sist redigert:

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Tomahawken, trooper91, Barlis, Kaihi (med Mosa ved roret vel?) var ved hovedsakelig de. Alle var aktive.

Dette var lenge etter originale nattsvermern hadde gått inaktiv forøvrig.

Glitter kontosatt hele natta til 22.01.09 og jeg tok over på dagen og fortsatte. Vi vekslet sånn i et par tre dager hvis jeg husker rett. Tok ny rek med 62 adlede Rome byer fra 1 konto på 24 timer. T`was fun.

Ikke med meg ved roret nei, og det veit du
 

DeletedUser

Guest
Sorry for å bryte inn, men trenden her i verden 2 er at alle "slutter" rett før de mister mange byer.

Et eksempel på det er Excaliber i AriCa.. Jeg ble mildt sagt sjokket over at han (eller de var to; dual) gav seg så snart han fikk over 1000 incs. Jeg kicket ham direkte ut av stammen nærmest i sinne (så sint som man bare kan bli ved å spille TW :p ).

Men når det gjelder disse "storspillerne", eksempelsvis spillere som var i Elite; er det ikke merkelig at alle visstnok sluttet akkurat når de var on the brink of destruction..? Man skulle tro at de tror de fremdeles kommer seg ut av en kinky situasjon med hodet hevet når man forlater et synkende skip, men jeg tror effekten blir det motsatte. Dette gjelder også AriCa-spillere også, bare at Excaliber er vårt eneste eksempel.
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
bare vent noen måneder du når dere begynner og bli sånn passe lei av hele greia. om dere da blir angrepet av en, eller flere, godt motivert stammer. da er det sikkert en hel del av medlemmene dine som også får akutte IRL problemer. ;)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, ja det har du nok rett i. Blir spennende å se våre unnskyldninger når den tid kommer.

Jeg er selv innstilt på å stå løpet ut, så får jeg heller bli tatt ut som den gjennomsnittlige spilleren jeg faktisk er. Så får jeg bare håpe at de andre kattene tenker i en lignende bane :)
 

DeletedUser

Guest
Greia er vel heller at man har balansert TW og RL på en slik måte at man har tid til TW sålenge man beholder en relativ status quo, men at man ikke er så hypp på å ofre karriere og forhold til fordel for virtuelle byer.
 

DeletedUser

Guest
Greia er vel heller at man har balansert TW og RL på en slik måte at man har tid til TW sålenge man beholder en relativ status quo, men at man ikke er så hypp på å ofre karriere og forhold til fordel for virtuelle byer.

Ja, det forstår jeg godt. Men det er litt teit å skylde på RL. Vi har da alle andre ting vi holder på med.
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Hum. Du sluttet vel rett før du ble adlet av Wynja?

Dette var lenge før det.

Nei det stemmer ikke, jeg sluttet rett før glitter og chrk1 begynte på kaihi. Nattsvermeren tok ikke en eneste by av meg når jeg satt på kaihi.

Men tydligvis så tok han en masse av kaihi da. Det er vel det som er poenget
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Sorry for å bryte inn, men trenden her i verden 2 er at alle "slutter" rett før de mister mange byer.

Et eksempel på det er Excaliber i AriCa.. Jeg ble mildt sagt sjokket over at han (eller de var to; dual) gav seg så snart han fikk over 1000 incs. Jeg kicket ham direkte ut av stammen nærmest i sinne (så sint som man bare kan bli ved å spille TW :p ).

Men når det gjelder disse "storspillerne", eksempelsvis spillere som var i Elite; er det ikke merkelig at alle visstnok sluttet akkurat når de var on the brink of destruction..? Man skulle tro at de tror de fremdeles kommer seg ut av en kinky situasjon med hodet hevet når man forlater et synkende skip, men jeg tror effekten blir det motsatte. Dette gjelder også AriCa-spillere også, bare at Excaliber er vårt eneste eksempel.


Jo det kan sikkert stemme det. Jeg må bare snakke for meg selv på kaihi, og jeg var dritt lei å se tall øverst til høyre hele tiden. Kaihi var under konstant angrep siden OIM tok LAW i krig. Selvom man hadde full kontroll på kontoen så er der forferdelig slitsomt i flere mnd.

Og for meg så ble Kaiho kontoen et belastende ellement i RL og ting gikk utover pga spillet. JA folk får bare kritisere meg for det, men har full forståelse for det wynja sier:)
 

DeletedUser

Guest
Hva er en "godkjent" grunn for deg da?

Man trenger ikke noen grunn. Alle har et RL, så de som skylder på dette unnskylder jo seg bare med det åpenbare. Selvfølgelig kan man ikke sitte foran skjermen 24/7.

Og for meg så ble Kaiho kontoen et belastende ellement i RL og ting gikk utover pga spillet. JA folk får bare kritisere meg for det, men har full forståelse for det wynja sier:)

Å bli angrepet heavily er belastende, men samtidig en del av spillet. Wynja sier at RL kommer foran TW og at hun har valgt å prioritere førstenevnte. Og jeg forstår henne godt, denne fantasiverdenen burde aldri komme i første rekke. Men å skylde på RL når man gjør det dårlig synes jeg blir litt spesielt. Alle har jo et. Det er som regel det som nedprioriteres når man gjør det bra ingame, og motsatt når man gjør det dårlig ingame.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Er faktisk mye enig i det Shanks skriver her :eek:, men vil likevel påpeke en ting. Ikke alle som har gitt seg har vært under massive angrep eller vært på randen av ødeleggelse. Noen går rett og slett lei.

For min egen del var jeg drittlei lenge før jeg satte kontoen på slett, og hadde egentlig bedt ledelsen om å finne ny eier til kontoen lenge. Når dette ikke skjedde gikk kontoen litt som støttekonto og lite annet. Så når stammen gikk i oppløsning og det ikke var noe mer som holdt meg igjen var det kort vei til sletteknappen.
 

DeletedUser

Guest
Man trenger ikke noen grunn. Alle har et RL, så de som skylder på dette unnskylder jo seg bare med det åpenbare. Selvfølgelig kan man ikke sitte foran skjermen 24/7.

Å bli angrepet heavily er belastende, men samtidig en del av spillet. Wynja sier at RL kommer foran TW og at hun har valgt å prioritere førstenevnte. Og jeg forstår henne godt, denne fantasiverdenen burde aldri komme i første rekke. Men å skylde på RL når man gjør det dårlig synes jeg blir litt spesielt. Alle har jo et. Det er som regel det som nedprioriteres når man gjør det bra ingame, og motsatt når man gjør det dårlig ingame.

Jeg innrømmer gjerne at jeg har nedprioritert mye RL for å ha kommet så langt som jeg gjorde i v2. Men det har likevel vært en relativt balansert nedprioritering. Jeg ser ærlig talt ikke hva som er så "teit" med å si at "jeg har eksamen, så jeg har ikke tid til 2000 inc". Det er jo årsak og virkning. Skulle jeg holdt kjeft da? Latt det være en hemmelighet at jeg hadde eksamen akkurat da og ignorere de som lurte?

Selvfølgelig har alle et RL. Problemet ditt med at andre nevner RL når de slutter ser ut til å være at du tolker alt som "unnskyldninger". Jeg ga en grunn til at jeg sluttet å forsvare byene mine, ikke en unnskyldning. Jeg unnskylder ikke det at jeg sluttet å deffe, da jeg ikke føler at jeg må stå til ansvar for feks deg Shanks, eller andre i off-forumet. De eneste jeg trengte å unnskylde overfor var allerede veldig klar over situasjonen min, og prøvde å hjelpe over evne (i betydningen "anledning", ikke "skillz". Jeg unnskyldte meg da, til de som fikk den ekstra belastningen på toppen av alt annet, men jeg unnskylder meg ikke overfor deg.
 

DeletedUser

Guest
Hvis du tror at du må svare til meg, så får du nesten gjøre det da. Jeg bryr meg fint lite om hva som er årsaken til at du har gjort det dårlig. Jeg sier bare at alle har et RL, om du vil poengtere det åpenbare som årsak så be my guest. Så lenge det får deg til å føle deg bedre. Kan du ikke bare skrive at du mister byer fordi du blir angrepet med adelsmenn..? Det er jo også en årsak til at du har mistet byer. Det blir ingen unnskyldning.

Ser at du snur på dette som om at du føler du må oppgi årsaken til at du mister byer til meg. Det er ikke tilfellet. Men når du oppgir RL som årsaken til at du mister mange byer, så må vel jeg få lov til å si min mening om saken og hva jeg tror om den.

La meg putte det i din egen ordlyd; Wynja, unnskyld at jeg sier min mening. Fra nå av skal jeg mene det samme som deg, og bare skrive ditto til dine innlegg.
 

DeletedUser

Guest
Hvis du tror at du må svare til meg, så får du nesten gjøre det da. Jeg bryr meg fint lite om hva som er årsaken til at du har gjort det dårlig. Jeg sier bare at alle har et RL, om du vil poengtere det åpenbare som årsak så be my guest. Så lenge det får deg til å føle deg bedre. Kan du ikke bare skrive at du mister byer fordi du blir angrepet med adelsmenn..? Det er jo også en årsak til at du har mistet byer. Det blir ingen unnskyldning.

Ser at du snur på dette som om at du føler du må oppgi årsaken til at du mister byer til meg. Det er ikke tilfellet. Men når du oppgir RL som årsaken til at du mister mange byer, så må vel jeg få lov til å si min mening om saken og hva jeg tror om den.

La meg putte det i din egen ordlyd; Wynja, unnskyld at jeg sier min mening. Fra nå av skal jeg mene det samme som deg, og bare skrive ditto til dine innlegg.

Alltid en glede å bli offer for din glimrende retorikk, Shanks.
 
Topp