TW Champion 2 - v18 | Diskusjonstråd

DeletedUser

Guest
Jeg kjenner bohic godt ingame, og det er på det grunnlaget jeg uttaler meg fra. Jeg har vært hans nabo og var selv sentral begge gangene han kom over til ODA, og dilligas er dessverre ikke noe annet enn en spiller som glir med den vinnende siden. OIM gjør ikke noe galt i å rekruttere han, og ODA har jo også gjort det samme. Men det er spilleren her jeg stiller spørsmålstegn med.

Og no offence, men helt ærlig så spiller in real life ingen rolle og jeg bryr meg om svært få spillere irl. Jeg gir faen i om du er muslim og ikke kan spille under ramadan, eller om du er aktiv fotballspiller og ikke kan spille tirsdag og torsdag, eller at du bor på internat og mister internettet 23:00 hver dag eller om du er syk og ikke kan spille når du er på sykehuset. Dette har ingen betydning, alle har in real life stuff, men det er lavmål og bruke real life som som undskyldning for å backstabbe. Spesielt når dette har blitt gjort flere ganger, med akuratt samme undskyldning. Synes også det er dobbeltmoralsk at du kan bruke real life som undskyldning, men med en gang andre kommenterer det så er det personangrep.

Og som sagt, jeg stemmer utelukkende på ingame begrunnelser. Personen patrik kjenner jeg ikke, men bohic kjenner jeg. Og en spiller som gjentatte ganger bytter side fortjener ikke kudos. Personlige grunner eller ikke. Simple as that. Videre vil jeg anbefale bohic (og alle andre) om å ikke blande inn real life i ett spill med mindre du kan takle det, for i det sekundet du bruker ditt personlige liv som en påvirkning på spillet er ditt personlige liv blitt en del av spillet.
 
Sist redigert av en moderator:

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Startet ikke du selv i ODA, lot deg adle av Walker og Dilligas som da var i DoF, gikk inn på Walker i DoF, joinet ODA, og ble nedadlet av OIM? Jeg vil ikke uttale meg noe om Dilligas-saken, siden dette er drama som lett kunne vært unngått. Men hjort er hjort å elg e helg.
 

DeletedUser

Guest
Startet ikke du selv i ODA, lot deg adle av Walker og Dilligas som da var i DoF, gikk inn på Walker i DoF, joinet ODA, og ble nedadlet av OIM? Jeg vil ikke uttale meg noe om Dilligas-saken, siden dette er drama som lett kunne vært unngått. Men hjort er hjort å elg e helg.

Dilligas og Walker(min irl venn) adlet meg frivillig og jeg gikk inn på Walker. I det sekundet lagde vi en avtale om at en gang i fremtiden og når situasjonen passer skal alle over til ODA. Avtalen gikk som planlagt, men orginale Walker fikk klade føtter etter press fra marco og slettet brukeren.
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Startet ikke du selv i ODA, lot deg adle av Walker og Dilligas som da var i DoF, gikk inn på Walker i DoF, joinet ODA, og ble nedadlet av OIM? Jeg vil ikke uttale meg noe om Dilligas-saken, siden dette er drama som lett kunne vært unngått. Men hjort er hjort å elg e helg.

Om dette er Walker kontoen, så ble det endret pw av hovedeier og kontoen sattes på slett.
 

DeletedUser

Guest
Ikke alle off byer selvsagt, men i min krigføring mot DoF stemte dette utrolig nok nesten hver gang. Fikk jeg fake som inneholdt ram kunne byen merkes som off med ganske høy sikkerhet. Det handler om å se ann og tilpasse seg fienden.

lol !
 

DeletedUser

Guest
Vil på generelt grunnlag bare be folk om å tenke litt over hva som skrives på forum, prøv og forstå å ha en god tone.

Greit at ting kanskje føles ufint, og urettferdig til tider men om noen sier det skjer ting på "hjemmefronten" som får innvirkning på spillet så mener jeg at ingen har noe med hva det gjelder eller ikke. Må nesten bare akseptere det og forstå, handler litt om å skille sak fra person !

Og som det ble sagt ovenfor her, det er bare et spill og TW er i fryktelig mange tilfeller nederst på prioriteringslista når det oppstår noe IRL !
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Det bør ihvertfall være nederst, spillavhengighet er en farlig greie som oftest de som ser spillerne utenifra irl som ser denne galskapen:hmm:
 

killer4

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Trudde me stemte etter korleis ståa er IG per dags dato? Det at eg måtte ta ein pause pga skule og forbredning til EM burde ikkje ha noke å sei på dagens resultat. Eller er eg heilt på villspor no?

Solan vs killer4

I og med at Killer4 nesten ble rimmet, så gir jeg denne til Solan.
 

DeletedUser

Guest
Trudde me stemte etter korleis ståa er IG per dags dato? Det at eg måtte ta ein pause pga skule og forbredning til EM burde ikkje ha noke å sei på dagens resultat. Eller er eg heilt på villspor no?

Solan vs killer4

I og med at Killer4 nesten ble rimmet, så gir jeg denne til Solan.

Du er på villspor :)

Jeg føler at det er ganske relevant at du nesten ble rimmet tidligere på verdenen. Uavhengig av hva "IRL-årsaken" din er. Kan du ikke være aktiv nok til å holde kontoen oppe, så hadde du heller ikke vunnet 1v1 i mitt hode.
 

killer4

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Du snakker jo om fortiden, grunnen til at killer gjekk ned var fordi at me ikkje hadde fått noken forvarsel om at Allyen med OIM skulle bli brutt, og me hadde allt av deff i nord clusteret vårt der nice pusha på. Når deko pluttselig starta å angripe og sende tonnevis med adels så hadde me ikkje noke deff å forsvare oss med fordi det var i nord clusteret vårt ved fronten, allerede før dette skjedde så måtte eg gi meg pga at karrakterene på skulen gitt i dass og som eg har sakt tidlegare så måtte EM prioriteres. Men visst du ser på det som skjedde i fortiden som eit tegn på at eg ikkje hadde klart meg 1v1 så får du gjere det. Meni løped av den siste månaden etter at eg kom tilbake så har statsa snudd relativt bra vil eg sei.

Side 1:
Spillere: killer4
Side 2:
Stammer: OIM

Timeframe: Siste måned

total erobringer:

Side 1: 111
Side 2: 4,149
Forskjell: 4,038

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 47
Side 2: 17
Forskjell: 30

chart


Say no more.
 
Sist redigert:

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Nå ble jo oda gitt 7 dagers fred tid vis eg ikke husker feil hvor det var oda som heller starta å angripe med engang. :warrior:
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
At magic dude ga meg rødt for å stemme på dem jeg gjorde, sier litt om personen selv. :)
 

DeletedUser

Guest
At magic dude ga meg rødt for å stemme på dem jeg gjorde, sier litt om personen selv. :)

Nei. Det var ikke derfor jeg ga deg rødt rykte. Du stemte ikke i min kamp :( Og da ble jeg lei meg. Du ga ikke en grunn engang.
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Er det vits å stemme på deg når hele flokken din gjør det for deg? Ser jo at det ble seier, så da var det ingen grunn å gi en stemme. :)

Ok gå å se på posten nå md, bedre? :)
 
Sist redigert:

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
like barnslig som å gi rødt for noe man misliker. :) Du har din mening, og heldigvis har jeg min.
 
Topp