TW Champion Diskusjonstråd (TW.no Beste spiller)

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
For de som mener at vi i WySoSe speedteamet stemmer på hverandre, er feil. Vi kjenner hverandre og har spilt endel speeds ilag og vet derfor at vi er god, som sagt så har fleste av dere ikke et konstant øye på TWtotal.net :)
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Synes kanskje du bør holde deg for god til å holde fram rykter som om de var sannheter, uten at du kjenner sammenhengen.

Og når det gjelder hvordan Zippy gjorde det på v1 og senere utover på andre verdner, så får du Olve tenke på at også han startet da han var en ung dust, akkurat som du selv har vært. Ettersom han har blitt eldre og mer erfaren har pp-funksjonene også kommet. Så hva som gjør at han har gjort det bedre etterhvert, om det er erfaringer eller pp-funksjoner, se det vet ikke du. Men det jeg vet er at ingen kan gjøre det han har gjort utelukkende ved hjelp av pp. Den muligheten har i såfall alle.

Du har vokst til selv Olve. Ser det i postene dine, mye bedre refleksjoner nå enn før, og jeg vedder på at du har blitt flinkere i spillet også. Men husk på at den prosessen også gjelder for andre. Og man skal slippe å dra med seg tidlige synder. Mener nå jeg i allefall.
 
Sist redigert:

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Han var vel OK på v1, men han gjorde seg vel ikke så stor før pp funksjonene kom ja. Han stjal vel litt fra folk på v13 :O

stjal zippy pp ? lurer virkelig på hvor du har det fra for det ville gjort meg også til en tyv som spillte på den kontoen sammen med zippy.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes en konspirasjon.
Redswan stemmer bare på dem han tror ville vunnet kampen :eek:
BREAKING NEWS!
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
For de som mener at vi i WySoSe speedteamet stemmer på hverandre, er feil. Vi kjenner hverandre og har spilt endel speeds ilag og vet derfor at vi er god, som sagt så har fleste av dere ikke et konstant øye på TWtotal.net :)

greit dere er gode som dere sier men da er det vel ikke noe problem at dere starter på vær deres konto uten dualer neste verden å fullfører? men det blir vel umulig når dere må være 4-6 stykk på 1 konto vær verden eller hp. Dere sier dere er gode så kanskje på tide å bevise det uten å spille med en haug duals eller har dere det bare i kjeften ?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
greit dere er gode som dere sier men da er det vel ikke noe problem at dere starter på vær deres konto uten dualer neste verden å fullfører? men det blir vel umulig når dere må være 4-6 stykk på 1 konto vær verden eller hp. Dere sier dere er gode så kanskje på tide å bevise det uten å spille med en haug duals eller har dere det bare i kjeften ?

det er sant:) uten duals og pp så er vel de fleste i whysose ingenting.. er selvsagt noen gode spillere der. men langt ifra alle.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
det er sant:) uten duals og pp så er vel de fleste i whysose ingenting.. er selvsagt noen gode spillere der. men langt ifra alle.

Du vet Olve snakker om speedteamet WySoSe, ikke stammen på v17 som heter WySoSe? Og uansett, du er ikke så mye mere.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
det var speedteamet jeg snakket om.

Tror ikke DU bør uttale deg som nettopp lærte deg å cancel snipe ;)

Om tidspunktet man lærte cancel snipe på er avgjørende for hvem man bør stemme på, tror jeg denne konkurransen er avgjort.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Om tidspunktet man lærte cancel snipe på er avgjørende for hvem man bør stemme på, tror jeg denne konkurransen er avgjort.

det så ut som han mente jeg ikke var en så mye bedre spiller, og derfor poengterte jeg det, at han nettopp lærte seg en basic ting.
 

DeletedUser

Guest
Cancel snipe er ikke spesielt basic. Om det er basic, hva er da for viderekommende?

Er jo litt basic da... Lærte det etter en uke med TW ;) Men å styre en konto i perfekt balanse og harmoni, det er overhodet ikke basic
 

DeletedUser

Guest
slike som meg:p som ikke er viderekommen i det heletatt gidder ikke å lese guides:O
 
Topp