TW Champion Diskusjonstråd (TW.no Beste spiller)

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Hvordan i alle dager kan dere stemme Torquemada til fordel for Chris? :|. Tom er nødt til å bruke en svær hau med pp for å holde på 1. plassen, Chris bruker skills og svært god planlegging. Chris kunne tatt Tom uten pk, men det er min mening og ikke deres;)
Fint at du legger til at det er din mening, men det får da være grenser. I og med at du sier det er din mening, så er vel alle andre sine meninger om denne saken irrelevant? Hvorfor skriver du da?
sindre er drit kul heine lukter promp skrev:
Hvordan i alle dager kan dere stemme Torquemada til fordel for Chris? :|
Det er utrolig mange aspekter når en skal veie opp twferdigheter mot hverandre. La oss prøve.
SLIK SÅ DA TABELLEN SOM IKKE KOM OPP UT

Slik jeg ser det, ville Tom ha tatt Chris i lengden, på en normal verden, på grunn av Chris sitt varierende aktivitetsnivå, dog en utrolig jevn kamp det ville ha vært. Chris ville også tatt Tom i hp, så det blir en utrolig jevn kamp. Begge to er vanvittig gode spillere som holder nivå blandt de fem beste på .no, i mine øyne. Jeg, personlig har massevis av respekt for begge, og stiller meg derfor nøytralt i deres duel. Så min mening er at det du driver med her, Heine, er å trekke alt for brå beslutninger. Du aner ikke hva Tom er kapabel til. Tåpelig innlegg.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg tror Heine trakk sin slutning pga. det Tom gjorde på v14, noe som overskygger det han har gjort både nå og tidligere som er veldig bra.
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Chris er en spiller som er ekstremt god defansivt, men også veldig god offansivt. Han er flink til å finne de smarteste byoppsettene, troppetall og lsikt ved hjelp av utregninger. Han planlegger nøye og ligger alltid i forkant. Han kan taktikkene ut og inn og lager sin egen vri på de. Han er også ektremt effektiv.
 

DeletedUser

Guest
Det er mengden katapulter som avgjør hvor god en er.....

Det er ikke antallet som teller, men hvor ofte man bruker dem*.

Hvor mange var det vi hadde på V4 forresten? 500 i byen eller noe? Det var knusekos!

*Eller, rent teknisk sett, antall bygningsnivå man river i timen.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Akkurat ja, takk! Det er ikke størrelsen som teller men meter i sekundet som det heter i det virkelige liv :)

Det handler om å p*** :)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
De helt ekstreme og ekstraordinære ting! som å se folk knele på kartet mens man moser dem med katas ja gud jeg savner å spille med deg bli dualelskeren min på v17 da plis
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Personlig foretrekker jeg de store, brune katapultene med langt skaft til å slenge innholdet lengre. De er spesielt god til å knuse og tilintetgjøre alt. Liker godt når katapultene lager hull på muren, og klarer å kjøre sine store skaft inn i byene og får lempet av steinene (noe jeg i grunn alltid har lurt på hvorfor katapultene lemper av steinene? Er nok derfor de bare kan brukes en gang ja).

Menmen, jeg føler meg opphisset når de brune katapultene river byene med hvite marmorsteinene på avstand også, så ikke kall meg ensidig. Katapultbra!

Grrr...
 

DeletedUser

Guest
De helt ekstreme og ekstraordinære ting! som å se folk knele på kartet mens man moser dem med katas ja gud jeg savner å spille med deg bli dualelskeren min på v17 da plis

Å, jeg er fristet. Men jeg lovet meg selv at jeg skulle spare meg selv fra TW. Selv om du gir meg slike sterke følelser, et intenst begjær etter følelsen av katapulter som smadrer seg forbi murer og det som er!
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Å, jeg er fristet. Men jeg lovet meg selv at jeg skulle spare meg selv fra TW. Selv om du gir meg slike sterke følelser, et intenst begjær etter følelsen av katapulter som smadrer seg forbi murer og det som er!

Man bør aldri gi slipp på noe man elsker!

På den annen side, du tjener vel ekte penger nu?
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Personlig foretrekker jeg de store, brune katapultene med langt skaft til å slenge innholdet lengre. De er spesielt god til å knuse og tilintetgjøre alt. Liker godt når katapultene lager hull på muren, og klarer å kjøre sine store skaft inn i byene og får lempet av steinene (noe jeg i grunn alltid har lurt på hvorfor katapultene lemper av steinene? Er nok derfor de bare kan brukes en gang ja).

Menmen, jeg føler meg opphisset når de brune katapultene river byene med hvite marmorsteinene på avstand også, så ikke kall meg ensidig. Katapultbra!

Grrr...

skjult skjellsord, ulovlig.
 

DeletedUser

Guest
Man bør aldri gi slipp på noe man elsker!

På den annen side, du tjener vel ekte penger nu?

Selv ikke når det man elsker... skader deg? Ikke verdsetter din tid og dine ønsker, men krever bare mer og mer, og gir stadig mindre?

Sant. Ekte penger, som jeg har for lite ekte fritid til å utnytte... Grusomt liv ;)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Selv ikke når det man elsker... skader deg? Ikke verdsetter din tid og dine ønsker, men krever bare mer og mer, og gir stadig mindre?

Sant. Ekte penger, som jeg har for lite ekte fritid til å utnytte... Grusomt liv ;)

Ja høres forferdelig ut! Ja tw er som ett ekteskap i gamle dager, man holder ut selv om man spyr, bare pga alle de søte små katasbarna vettu <3<3<3
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Ja høres forferdelig ut! Ja tw er som ett ekteskap i gamle dager, man holder ut selv om man spyr, bare pga alle de søte små katasbarna vettu <3<3<3

Sant nok. De er nå nusselig! :D

Fin redigering. Hva med å se på punktum etter forkortelsen "pga" óg?
 
Topp