TW Champion Diskusjonstråd (TW.no Beste spiller)

DeletedUser

Guest
Jeg synes Grim, magic dude eller are er fortjente finalister
 

DeletedUser

Guest
Etter det jeg har observert har de prestert veldig sterkt over lengre tid, og er ganske komplette store ressurser for stammene sine.
 

DeletedUser

Guest
Tror Jørn har skillza til og slått de fleste... iallefall i start up osv
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Tror Jørn har skillza til og slått de fleste... iallefall i start up osv

Det er et kjent uttrykk at en vinner ikke et maraton ved å være best på de første 50 meterne. Stor respekt for Jørn og det han har prestert, men han er en speed-spiller. Spørsmålet er vel heller om Jørn har tålmodighet og viljen til å spille over flere måneder/år. Jeg synes Jørn er meget god, og jeg røk ut mot en av Norges beste speed-spillere, noe jeg faktisk tar som et kompliment :)
 

DeletedUser

Guest
Det er et kjent uttrykk at en vinner ikke et maraton ved å være best på de første 50 meterne. Stor respekt for Jørn og det han har prestert, men han er en speed-spiller. Spørsmålet er vel heller om Jørn har tålmodighet og viljen til å spille over flere måneder/år. Jeg synes Jørn er meget god, og jeg røk ut mot en av Norges beste speed-spillere, noe jeg faktisk tar som et kompliment :)

Scar har rett her.. jeg presterer veldig høyt i Hp / speed, men av den grunn er det veldig mange som tror jeg er dårlig på vanlige verdner. Jeg leder jo med sir jato von sauelort på v15 nå, og har vunnet flere normale verdner på både .ro og .net. Så hvis jeg går inn for å vinne en vanlig verden er jeg i god stand til å greie det også.. Men tålmodigheten min begynner å dabbe av. Har spilt og vunnet mye, så ender nok snart med å bare spille speed.

Jeg kan ihvertfall si at jeg aldri har tapt en verden jeg har spilt i Norge, har da ikke spilt så veldig mange, men er fortsatt kult å kunne si det.

I den siste tid har jeg også blitt moderator, og sponser speed runder for hele året. Så det å legge veldig mye i en lang verden nå, tror jeg at jeg venter litt med.. Hp, speed og V15 er det jeg driver på med fremover, mens jeg arrangerer speed runder hele året.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Må sies at nå som Jørn har joinet min stamme på v16, er seiern sikra. Jeg skal holde motivasjonen hans oppe, så kan han legge til denne på skrytelista si også ;)
 

DeletedUser

Guest
Må sies at nå som Jørn har joinet min stamme på v16, er seiern sikra. Jeg skal holde motivasjonen hans oppe, så kan han legge til denne på skrytelista si også ;)

Var dumt å joine v16, da har jeg ikke bare 1 plasser lengre.. jaja, men stammen vår vinner :D Er morsomt å bruke litt nukes, som en annen har bygd opp..
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg taper vist mot en jeg aldri har hørt om.

Hvem er Poke me?
 

DeletedUser

Guest
En av tidenes beste spillere :) og min kjære mentor :)

Han viste meg et par triks også. Er vel han og Grimmyboy som er det nærmeste jeg kommer noe form for mentor.

Men de aller fleste av oss er nok selvlært for det meste ;)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
POKE ME fortjener mye skryt, eneste minuset jeg kan gi han er utholdenheten. Meget hyggelig og erfaren kar, men er veldig opptatt IRL dessverre.
 

DeletedUser

Guest
POKE ME fortjener mye skryt, eneste minuset jeg kan gi han er utholdenheten. Meget hyggelig og erfaren kar, men er veldig opptatt IRL dessverre.

Opptatt IRL er bare et sunnhetstegn.

Vi vet alle hva dette spillet kan gjøre med en over lengre tid ;)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Er egentlig litt dumt at alle disse nye spillerne ikke fikk oppleve POKE. Han var virkelig noe for seg selv.
 

DeletedUser

Guest
15. bohic vs 176-176(Arcon)
Bohic gruser deg på iPhone.

Må si jeg tviler litt på det ;) Men uansett, hva er det som gjør han så god, og bedre enn meg? Altså, jeg sier ikke at jeg er bedre enn han, men jeg har aldri hørt om han før, så derfor hadde det vært fint å få en forklaring på hvorfor han slår meg.
 

DeletedUser

Guest
Er egentlig litt dumt at alle disse nye spillerne ikke fikk oppleve POKE. Han var virkelig noe for seg selv.

Ja det kan du trygt sei :p Eg er egentlig glad han ikkje spiller lenger, han setter 100% sjel i det når han først starter og er ein vrien skrue å knekke. Kalkulerer alt han gjer og får så og sei ikkje tid til ant. Men no har verken eg eller han tid til å spille, jobblivet tar ein del tid og me ville vel tapt pga det tenker eg. Interessen er vel kanskje ikkje tilstede heller. Men at han var god ein gang i tiden er det ingen tvil om. Vinneren var vel meg :-D haha ;-P
 
Topp