TW Champion - Diskusjonstråd

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Robert goes BOLD!

Tja. Det skaper vel kanskje liv, men er det alltid positivt med liv hvis vinklingen alltid er negativ?
At man forsøker å sverte fienden er vel ikke noe nytt for noen av oss. Det er nok bare jeg som synes det blir dårlig etikette å gjøre dette bare for å gjøre noe.

Jeg har forståelse for at noen har et stort behov for å sverte total udugelighet, da det ikke skal høre hjemme hos noen som er såpass erfaren som mange her er. Det som dessverre er tilfelle her derimot, er at folk ofte biter seg fast i de minste bagateller de klarer å opprive - kun for å skape liv. Jeg anser dette som smålig tåpelig i lengden, og av og til grenser det til barnslig.

For øvrig må jeg vel si at jeg ikke nødvendigvis sikter til noen spesifikke spillere på dette forumet, men det hender slike ting skjer ofte i perioder.

Så jeg får vel bare bøye meg i støvet for at jeg ikke ser noe behov for å forsøke å sverte noen i min fiendestamme, til tross for at vi kjemper mot hverandre IG. Jeg ser virkelig ikke spenningsmomentet, eller behovet for det. Vil heller si at det settes mer pris på å te seg skikkelig når man snakker til, og om hverandre, med mindre man får en skjellig grunn til å gjøre det motsatte.

Men dersom noen skulle føle behovet for det, skal ikke jeg forsøke å stoppe dere. "Live on!" :mehe:
 

DeletedUser

Guest
Du får være v12s hvite engel på skuldra, mens jeg er den rød djevelen på andre skulder da vettu :D


Spent på hvordan semifinalene i TW-Champ blir. Er jo bare 40min igjen av stemmetida nå.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Du får være v12s hvite engel på skuldra, mens jeg er den rød djevelen på andre skulder da vettu :D


Spent på hvordan semifinalene i TW-Champ blir. Er jo bare 40min igjen av stemmetida nå.

Da blir det jo spennende å stå på skuldrene til folk og se hvilke av oss de velger å høre på. :D

Jepp, blir stilig!
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Resultat etter kvarfinale:

Tvutt vs Hvalen 7 - 1

Hoffa1 vs Fjosnissen 6 - 3

Tørpo Tøstein Nerrigade vs Gagnsterhest2003 4 - 5

Guttakrutt vs Semtex 6 - 2
 

DeletedUser

Guest
Tvutt vs Gagnsterhest.

Verdt, som Kenneth sier, å nevne at både de to originale og de to som tok over etter, er lett blandt .no's beste spillere alle 4, så om man skulle sett totalt sett, og ikke bare i det siste som kontoen har blitt slakta, ville det blitt en meget tøff kamp.
 

DeletedUser

Guest
Må innrømme at det nå har blitt gitt masse gode begrunnelser i semifinalene nå :)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Nei men f :p Dere får den på Mandag, og hvis ikke på Onsdag. Lo sjuk i hele dag så ble litt laber.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Men når du ligger som et slakt i ei seng en hel dag så er de 3 min ganske vanskelig.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Resultat etter semifinale

Tvutt vs Gagnsterhest2003 7 - 0

Hoffa1 vs Guttakrutt 0 - 8
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Betyr dette JanRune, at du mener Hvalen er bedre enn Guttakrutt da?

Der hadde jeg nok vert mer usikker. Det skal sies at tvutt hadde fått min stemme om duellen hadde vert nå.

På forhånd viste jeg ikke vem som spilte på tvutt, derav mitt valg. Da en stemme ikke hadde mye å si i den duellen, redigerte jeg ikke stemmingen.
 
Topp