TW-champion diskusjonstråd

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
alle kan vel ikke være online 24/7 heller, spesielt når man spiller solo. noen her har også et liv vet du, eller kanskje du ikke vet.

Sindre visste godt at han hadde incs av meg i dag, jeg begynte å sende på ham i går tidlig.. Han prøvde selv å adle av meg da og visste at han hadde incs.

Han failet og gav meg Dagens forsvarer på 81k tropper drept.

Da var incs allerede på vei mot ham.

At han gjør som han alltid gjør når det kommer incs (å stikke av), kom ikke som en bombe.

Så at han ikke har vært pålogget har han valgt helt selv, for han var FULLT klar over at det kom angrep.

Edit:


Han hadde alle muligheter til å skaffe Kv.
 
Sist redigert:

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
På en som har vært kjepphøy i flere dager og bare forsvinner så fort korthuset hans faller sammen? Tåles ikke slikt lengre heller?

Skal vi sy puter under armene på alle snart?
 

sindre190

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
bra gjort å adle byer fra noen som obviously ikke er online.

HAHA, seriøst (rofl)

At du ikke hadde ''hjelp å få'' forteller vel egentlig bare at du er en spiller som er heeelt avhengig av duals, altså en spiller som ikke fortjener en eneste stemme i tw-champ i mine øyne, da en god spiller sin viktigste egenskap er aktivitet.

hmm (wasntme)
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Du ser da hva han skriver; GOD SPILLER

De som ikke er fullt så gode sliter også med aktiviteten, noe vi ser i dette tilfellet.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Resultater kvartfinale;

Peligroso vs King of Defence 14-1
Preference vs -Coller 12-4
agentsicer47 vs Chaosisalex 6-11
Themis vs Skandyzz 8-8

sindre190, Vallhall, einmannsohartrent sine stemmer er annulert.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Sindre190 har 20 innlegg da?
Og Vallhall er jo en aktiv spiller på v24, bare nylig startet å bruke forumet :eek:
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Nei nei men er vell riktig det jeg sier ?:) den 20 innlegg greia er jo for at folk ikke skal stemme fra 2 kontoer. Vallhall vet alle hvem er og Sindre har jo over 20 innlegg:). Rett skal være rett tenker jeg bare Pål. Er på tlf nå så har ikke orket å sjekke hva de stemte engang :)
 

sindre190

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
altså nå har jeg skrevet innlegg for at stemmene mine skal telle så hvorfor gjør dem ikke det? :cry:
 
Topp