TW-champion diskusjonstråd

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Nei nei men er vell riktig det jeg sier ?:) den 20 innlegg greia er jo for at folk ikke skal stemme fra 2 kontoer. Vallhall vet alle hvem er og Sindre har jo over 20 innlegg:). Rett skal være rett tenker jeg bare Pål. Er på tlf nå så har ikke orket å sjekke hva de stemte engang :)

Jeg er enig i at Valhall og einmannsomhartrent sine stemmer egt burde telle, men det er ikke jeg som har satt reglene.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Problemet med stemmer som Vallhall og einmannsohartrent sine stemmer, er at dem ikke er på forumet til daglig, derfor er dem også mest sannsynlig "bedt om" å gå på forum å stemme. Selvsagt noe som ikke kan kontrolleres.

Men det er hovedgrunnene til 20-innleggs reglene, å unngå at folk lager nye kontoer / blir bedt om å dra inn å stemme, den gresensen kunne like gjerne vært på 50 eller 100.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
De er ikke på forumet daglig nei:) kan forklar Vallhall selv jeg, tipse han om at han var med i konkurransen og jeg oppfordret han om å ta en titt og evt legge inn en stemme :) derfor er han her så "plutselig" og det synes hvert fall jeg er "fair". Men forstår argumentet ditt Odd :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Har adlet masse fiender jeg da, Pål :crybaby:

På papiret har de vært fiender, i realiteten er det å kalle de spillere en løgn :mehe:

Det faktum at de 2 spillerne med høyest ODD som også har klart seg strålende løpet gjennom er stemt ut sier jo også litt om hvor partiske stemmene har vært.
 
Topp