TW-champion diskusjonstråd

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Jeg stemmer mot deg fordi du ikke har gjort annet her enn å klage å prøve å få folk ut av stammen vår.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Jeg stemmer mot deg fordi du ikke har gjort annet her enn å klage å prøve å få folk ut av stammen vår.

Så det er alt jeg har gjort? Ah. Tipper dere har gjort såå fryktelig mye mer, er ikke sånn at dere har tatt minst fire-fem av topp spillerne våre :)
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
b483c04fa1ca5be293be02799b35821b.png



Kan egentlig bare avlyse tw-champ. MO har fasiten på alle kampene :)
 

DeletedUser

Guest
Gidder ikke begrunne alle valgene mine, da de fleste er åpenbare så tar det bare her.
KoD vinner såvidt over Toniden. Virker som om det er sterke spillere der, jeg er redd for hva som kan skje på den fronten, men har ikke vært så store ting som har skjedd der enda. Blir spennende å se om dere får til noen stor uppsett. 10 byer og to uker frem i tid hadde jeg kanskje valgt dere. Blir kun ut ifra prestasjoner sålangt på v24 da jeg ikke kjenner til noen av spillerne fra før.

slampy har imponert stort som ny spiller, men -Coller har fått opp dampen med Jørn på laget og rank 1 er en prestasjon for stor i seg selv til å tildele denne noe annet sted.
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Gidder ikke begrunne alle valgene mine, da de fleste er åpenbare så tar det bare her.
KoD vinner såvidt over Toniden. Virker som om det er sterke spillere der, jeg er redd for hva som kan skje på den fronten, men har ikke vært så store ting som har skjedd der enda. Blir spennende å se om dere får til noen stor uppsett. 10 byer og to uker frem i tid hadde jeg kanskje valgt dere. Blir kun ut ifra prestasjoner sålangt på v24 da jeg ikke kjenner til noen av spillerne fra før.

Vel, Toniden kontoen har både høyere ODA og ODD. Prestasjoner er litt vanskelig å sammenligne da KoD gjengen har det hemmelig, men tror de har flere DR en det vi har, selv om vi har høyere antall ressurser ranet på 1 dag.
Eneste KoD kontoen har mer av er antall byer/poeng. Dette er for det meste pga. innadlinger
Sier ikke at det er dårlige folk på KoD kontoen, tvert i mot, men om du kun går ut i fra prestasjoner, så burde Toniden kontoen vinne, men er folke avstemning så opp til dere :)
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Det jeg ikke forstår er at folk mener vi har utrettet mindre. Vi leder nå tross alt ODT, og der har dere på KoD veldig lite å skryte av. Skal du da skylde på at vi har mye ODD og at det ikke er noe man velger, så har vi mer i ODA enn dere har i ODT. Deres adling er lite imponerende. Hvis du skal dra frem aspektet at folk vet for lite om kontoen deres når de stemmer imot dere, så er det mye dere ikke vet om vår heller.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Også har du de partiske stemmene som stemmer på dere fordi at dere har "utrettet mye for stammen", nå er jo tross alt PG på Toniden den eneste hertugen hos oss.

Og vi vet vel fra erfaring hvem som gir opp først, Sindre?
 
Sist redigert:

sindre190

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Og vi vet vel fra erfaring hvem som gir opp først, Sindre?

Hadde det vært litt hjelp å få på dagtid hadde jeg forsatt, men når det ikke var noe å hente der så er det ikke så mye jeg kan gjøre.
Har liksom noe som heter skole og et sosialt liv jeg også, som var unnskyldningen til at jeg ikke fikk hjelp av Niko samtidig som han plutselig kom med at han ikke var flink til å snipe noe som gjør at kontoen var avhengig av at jeg var tilgjengelig når du ikke var på... For og ikke nevne de gangene jeg sto opp på natta for å snipe også da om du husker det (nerd)

Det jeg ikke forstår er at folk mener vi har utrettet mindre. Vi leder nå tross alt ODT, og der har dere på KoD veldig lite å skryte av. Skal du da skylde på at vi har mye ODD og at det ikke er noe man velger, så har vi mer i ODA enn dere har i ODT. Deres adling er lite imponerende. Hvis du skal dra frem aspektet at folk vet for lite om kontoen deres når de stemmer imot dere, så er det mye dere ikke vet om vår heller.


Ohh vell, se på deres safezone og vår, deres konto har vært i front MYE lengre en oss så det er en selvfølge at dere skal ha samme eller mye mer en oss^^ En ting som er litt små frekt å høre er at vi får hate for å adle oss en front. For dere hatere er det vell ingen annen forklaring en at dere frykter oss (giggle)

Rødt rykte incoming! :warrior:
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Hate for å adle dere en front? Hvem er det som hater for det? Du snakker jo bare ekstremt blindt uten noen form for fakta.

At du ikke hadde ''hjelp å få'' forteller vel egentlig bare at du er en spiller som er heeelt avhengig av duals, altså en spiller som ikke fortjener en eneste stemme i tw-champ i mine øyne, da en god spiller sin viktigste egenskap er aktivitet.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Hadde det vært litt hjelp å få på dagtid hadde jeg forsatt, men når det ikke var noe å hente der så er det ikke så mye jeg kan gjøre.
Har liksom noe som heter skole og et sosialt liv jeg også, som var unnskyldningen til at jeg ikke fikk hjelp av Niko samtidig som han plutselig kom med at han ikke var flink til å snipe noe som gjør at kontoen var avhengig av at jeg var tilgjengelig når du ikke var på... For og ikke nevne de gangene jeg sto opp på natta for å snipe også da om du husker det (nerd)

Okey, så hvordan beviser dette at du fortjener og komme videre? At du kan snipe tog om natta?



Ohh vell, se på deres safezone og vår, deres konto har vært i front MYE lengre en oss så det er en selvfølge at dere skal ha samme eller mye mer en oss^^ En ting som er litt små frekt å høre er at vi får hate for å adle oss en front. For dere hatere er det vell ingen annen forklaring en at dere frykter oss (giggle)

Det er nettopp det jeg prøver å få frem her. Du har jo ikke gjort noe annet enn å ligge å slappe av i safe zone, og mener for det at du har utrettet mer enn Toniden. Det er nettopp fordi vi HAR ligget i front hele veien at vi fortjener å slå dere ut av denne tw-championen. Dere har jo utrettet langt mindre, og det skriver du jo selv her. Hadde vi hatt samme posisjon som dere på rimmen, så hadde ikke størrelseforskjellen vært der heller. Men frykt ikke, det skal jeg få ordnet snart.
 

sindre190

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Okey, så hvordan beviser dette at du fortjener og komme videre? At du kan snipe tog om natta?

Du klarer det jo ikke så noen måtte jo gjøre det (wasntme)



Det er nettopp det jeg prøver å få frem her. Du har jo ikke gjort noe annet enn å ligge å slappe av i safe zone, og mener for det at du har utrettet mer enn Toniden. Det er nettopp fordi vi HAR ligget i front hele veien at vi fortjener å slå dere ut av denne tw-championen. Dere har jo utrettet langt mindre, og det skriver du jo selv her. Hadde vi hatt samme posisjon som dere på rimmen, så hadde ikke størrelseforskjellen vært der heller. Men frykt ikke, det skal jeg få ordnet snart.

ja, vi har utretter mindre men vi har ikke akkurat hat front lenge heller og vi har jobbet med å få front og nå har vi det men det eneste vi får tilbake er hate :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Så kan vi være enige om at det er kvalitet på begge kontoene, men at Toniden fortjener seier, basert på front, hva man gjør i krigen og hvor man ligger. Nå var utgangspunktet for en slik votering nettopp slik, at dere ikke er i front Sindre. Er synd, men det er vel det man må gå ut ifra og ikke gjette på at dere kommer til å slå til om/når dere kommer i front.

Voteringen etter min mening er hva man har gjort frem til nå. Har KoD potensiale til å gjøre noe i front? Vil tro det. Har de front og har bevist at de kan hamle opp med Toniden per dags dato? Nei.
 

sindre190

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Hate for å adle dere en front? Hvem er det som hater for det? Du snakker jo bare ekstremt blindt uten noen form for fakta.

At du ikke hadde ''hjelp å få'' forteller vel egentlig bare at du er en spiller som er heeelt avhengig av duals, altså en spiller som ikke fortjener en eneste stemme i tw-champ i mine øyne, da en god spiller sin viktigste egenskap er aktivitet.

Sorry, hører ikke på folk jeg har farmet på andre verdner (rofl)
du har ingenting å spille inn med på dette uansett da du ikke vett noe om hva som faktisk skjedde ;)
 
Topp