TW Champion runde 4

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Må være utrolig kjedelig og da. Gråbyer liksom.. At enkelte spillere (sikter ikke til Carnifex her..) bare adler grått, kan jeg ikke begripe.

Men siden vi er i TW champion-tråden så kan man ikke akkurat sitte å måpe når man ikke får stemmer om man adler grått, da ingen av motstanderne her er gråbyer :p
 

DeletedUser

Guest
Kan ikke klage på at IP adler grått nå gutter! vi har jo ikke gjort noe annet de siste dagene, å adle lyding er jo som å gå grått :eek:
 

DeletedUser

Guest
Kamp 1: McBitch - Xenex

Kamp 2: Valley - Villarreal

Gard er en gjennomført god i spillestilen hans, tar den lett.

Kamp 3: Fan nr. 1 av Sylphida - Paausan

Paasun driver å kriger mot barbie, men jeg er sikker på at Zippy tar denne.

Kamp 4: Fubar81 - Mr. xxx

Kamp 5: Lurvee - Flashback

Kamp 6: Carnifex - LittleNewbie

Rose mistet min respekt for lenge siden, men hun er ikke like aktiv i krigen mot barbie. Så snart det kommer noen seriøse angrep på henne stikker hun kjappere enn du kan si babymat.....

Kamp 7: Grisepesten - RUAB

Kamp 8: Major Zod - Lord Sayver
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du burde virkelig slutte å juge sånn Guttaboys, du mistet respekten for lenge siden fra oss alle da du spilte v4 sammen med oss. Grow up!
 

DeletedUser

Guest
Greit da, før du stikker får du stammen til å stacke deg. Mister du et par byer, så stikker du..... Wait, gjør jo ikke noe om dere adler barbie's, dere følger jo en liste uansett :=)
 

DeletedUser

Guest
Kamp 1: McBitch - Xenex Om aktivitetsnivået er omtrent likt, så ville xenex dratt i land denne en mot en

Kamp 2: Valley - Villarreal

Kamp 3: Fan nr. 1 av Sylphida - Paausan Enig i at dette hadde blitt en bra match en til en. Men tre påsanspillere i storform vil nok dratt denne seieren i land, selv om zippy gjør liten annet enn tw :eek:

Kamp 4: Fubar81 - Mr. xxx - denne kommer helt an på aktivitetsnivået. på denne verdnen er jo mr.xxx størst, men en til en tror jeg det ville blitt en meget jevn kamp :)

Kamp 5: Lurvee - Flashback

Kamp 6: Carnifex - LittleNewbie - om aktivitetsnivået hadde vært likt, ville dette blitt en utrolig spennende match. LN er en MEGET habil spiller som jeg har stor respekt for :) Alle i IP elsker jo carnifex og Rose, og vet hennes utrolige evner og aktivitetsnivå :) hun er en perfeksjonist som alltid gjør alt 100% og overlater ingenting til tilfeldigeter, derfor holder jeg en liten knapp på henne <3

Kamp 7: Grisepesten - RUAB

Kamp 8: Major Zod - Lord Sayver Mine tanker om at Major Zod ikke er en habil spiller vil jeg trekke tilbake. Jeg er ikke imponert, men han har vist at han har et nivå DN verdig :) på tross av det, tror jeg nok du måttet gi tapt mot Lord Sayver :)
 
Sist redigert av en moderator:

skillance

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Kamp 1: McBitch - Xenex

Kamp 2: Valley - Villarreal

Kamp 3: Fan nr. 1 av Sylphida - Paausan

Kamp 4: Fubar81 - Mr. xxx

Kamp 5: Lurvee - Flashback

Kamp 6: Carnifex - LittleNewbie

Kamp 7: Grisepesten - RUAB

Kamp 8: Major Zod - Lord Sayver
 

DeletedUser

Guest
Kamp 1: McBitch - Xenex

Kamp 2: Valley - Villarreal

Kamp 3: Fan nr. 1 av Sylphida - Paausan

Kamp 4: Fubar81 - Mr. xxx

Kamp 5: Lurvee - Flashback

Kamp 6: Carnifex - LittleNewbie

Kamp 7: Grisepesten - RUAB

Kamp 8: Major Zod - Lord Sayver

Dristar meg til å svare på denne eg også :p
Det blir ein vurdering delvis basert på kor godt eg kjenner dei ulike spelarane. Det er ikkje alle eg veit nok om til å vurdere, så då får det stå blankt.

Eg må få takke for alle stemmene eg har fått så langt på mine kampar, men i denne runden gir eg frå meg seieren til Carnifex. Det er få som er så gjennomført dyktige på intens nærkamp som henne :)
 

DeletedUser

Guest
Kamp 1: McBitch - Xenex
- Sannsyneligvis ville jeg vunnet mot deg i en 1v1.

Kamp 2: Valley - Villarreal

Kamp 3: Fan nr. 1 av Sylphida - Paausan
Etter hva jeg har opplevd fra begge sider så vil FNAS såvidt dra denne i land.
Paausan kan sikkert ha sine gylne tider fra tid til annen men dabber av iblant.
FNAS klarer å holde seg stabil så si hele tiden.

Kamp 4: Fubar81 - Mr. xxx

Kamp 5: Lurvee - Flashback

Kamp 6: Carnifex - LittleNewbie

Kamp 7: Grisepesten - RUAB

Kamp 8: Major Zod - Lord Sayver
 

DeletedUser

Guest
Kamp 1: McBitch - Xenex
hallo, når meg og Jonas var på denne kontoen, var det ingen på v9 som klarte å gjøre en døyt mot oss, at ''aktiviteten'' falt hadde nok ikke noe med oss og gjøre, ville heller ha skylt på tredje personen på kontoen som ødelagde for oss andre som spilte på den..
ergo, oss gamle karene hadde tatt denne enkelt men bind for øynene, med håndjern på + brannsår på fingrene

Kamp 2: Valley - Villarreal
Errhh.. Det er faktisk snakk om Gard her, dette er en kanon fyr, kan jo til og med nesten måle seg med meg! (wasntme)

Kamp 3: Fan nr. 1 av Sylphida - Paausan
Sorry, men vil nok tro at Zippy ville tatt denne selv om det ville ha vært en fear fight. Gir dere på paausan kontoen en liten minus på kordan dere spilte på kontoen da jeg spilte på v9 + med at dere ikke imponerte meg når jeg såg dere i action.

Kamp 4: Fubar81 - Mr. xxx
Viss dette er orginale Fubar, tar ha denne her opp ned i vann, med bind for øynene og avkuttete hender.


Kamp 5: Lurvee - Flashback
kjenner ikke til noen av spillerene her desverre.

Kamp 6: Carnifex - LittleNewbie
Sorry Rose, dere har ALDRIG imponert meg inni TW, og heller ikke v9. Måten dere brukte til å vokse i begynnelsen gjorde meg kvalm, og dere viste dere ikke noe serligt fram når jeg såg dere i action heller. Enda dere var på rank 1, fikk dere faktisk folk til å nuke for dere, og enda failet dere. + Så har jeg hørt litt posetivt om LittleNewbie.

Kamp 7: Grisepesten - RUAB
Denne karen er som griseviruset seg selv. Sprer seg fra ett kontinent til ett annet ett på 1 dag, og på samme måte ville han ha tatt RUAB.

Kamp 8: Major Zod - Lord Sayver
Ka kan eg si om Lord? kanon kar dette her, som stadig imponerte meg da vi spilte sammen.:)
 
Sist redigert av en moderator:

ensifux

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Kamp 1: McBitch - Xenex

Kamp 2: Valley - Villarreal

Kamp 3: Fan nr. 1 av Sylphida - Paausan

Kamp 4: Fubar81 - Mr. xxx

Kamp 5: Lurvee - Flashback

Kamp 6: Carnifex - LittleNewbie

Kamp 7: Grisepesten - RUAB

Kamp 8: Major Zod - Lord Sayver
 

Lampesvampe

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Kamp 1: McBitch - Xenex

Kamp 2: Valley - Villarreal

Kamp 3: Fan nr. 1 av Sylphida - Paausan

Kamp 4: Fubar81 - Mr. xxx

Kamp 5: Lurvee - Flashback

Kamp 6: Carnifex - LittleNewbie

Kamp 7: Grisepesten - RUAB

Kamp 8: Major Zod - Lord Sayver
 

DeletedUser

Guest
Kamp 6: Carnifex - LittleNewbie
Sorry Rose, dere har ALDRIG imponert meg inni TW, og heller ikke v9. Måten dere brukte til å vokse i begynnelsen gjorde meg kvalm, og dere viste dere ikke noe serligt fram når jeg såg dere i action heller. Enda dere var på rank 1, fikk dere faktisk folk til å nuke for dere, og enda failet dere. + Så har jeg hørt litt posetivt om LittleNewbie.

Jeg aner faktisk ikke hva du snakker om her, at du snakker om Carnifex i flertall er også merkelig da jeg har spilt alene på den i flere mnd. Men bryr meg egentlig lite om hva du synes når jeg ser hvor du kommer fra.
At du har fulgt med lite er det heller ingen tvil om....lol

Men ja, LittleNewbie er en herlig kar...digger ham <3
 

DeletedUser

Guest
Kamp 1: McBitch - Xenex
Etter det jeg har sett av den nye MB så tar XeneX denne LETT!

Kamp 2: Valley - Villarreal

Kamp 3: Fan nr. 1 av Sylphida - Paausan
Her vet VI hvem som er vinneren!, har ikke sett noe bra fra Zippy uansett hvem server han har spilt på.

Kamp 4: Fubar81 - Mr. xxx

Kamp 5: Lurvee - Flashback

Kamp 6: Carnifex - LittleNewbie (dette er ikke Pointwhore)

Kamp 7: Grisepesten - RUAB

Kamp 8: Major Zod - Lord Sayver

litt morro at du klager på den nye mcbitch når han bare hasr tatt byer siden han startet der , skjønner ikke helt hvordan du i det hele tatt kan komme med noen meninger der :d . men tydeligvis sjekker du ikke twstats
 

DeletedUser

Guest
Jeg aner faktisk ikke hva du snakker om her, at du snakker om Carnifex i flertall er også merkelig da jeg har spilt alene på den i flere mnd. Men bryr meg egentlig lite om hva du synes når jeg ser hvor du kommer fra.
At du har fulgt med lite er det heller ingen tvil om....lol

Men ja, LittleNewbie er en herlig kar...digger ham <3

Kan ha noe med at jeg sluttet på v9 for 4
Gode måneder siden frøken.
Og viss du ikke husker feil, så holdt jeg store deler av IP i sjakk da jeg satt kv for Sauron ( som var tom for tropper)

Jeg husker godt kordan du spilte da jeg var i forte, og det var en spiller stil jeg hater og spille med eller mot.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Kamp 1: McBitch - Xenex
Alle spillerne som har vært innom denne kontoen har vært gode. Nåværende er også veldig aktiv, og tar denne seieren greit.

Kamp 2: Valley - Villarreal

Kamp 3: Fan nr. 1 av Sylphida - Paausan
"Rundens storkamp". Paausan imponerer til tider, men har også lange periode med internadling/gråbyadling. Mye aktivtet på kontoen teller selfølgelig i pluss, men tror Zippy hadde tatt denne.

Kamp 4: Fubar81 - Mr. xxx
Ikke godt å si egentlig, men magafølelsen min sier Fubar.

Kamp 5: Lurvee - Flashback
Kjenner ikke så godt til Flashback, men Lurvee er en aldri så liten åpenbaring på V9, som hadde vunnet denne, tror jeg.

Kamp 6: Carnifex - LittleNewbie
Ikke noe stor fan, men hadde nok tatt den.

Kamp 7: Grisepesten - RUAB
Denne tar svinet.

Kamp 8: Major Zod - Lord Sayver
Lord Sayver er imponerende god.
 

DeletedUser

Guest
Kamp 1: McBitch - Xenex

Kamp 2: Valley - Villarreal

Kamp 3: Fan nr. 1 av Sylphida - Paausan

Kamp 4: Fubar81 - Mr. xxx

Kamp 5: Lurvee - Flashback

Kamp 6: Carnifex - LittleNewbie

Kamp 7: Grisepesten - RUAB

Kamp 8: Major Zod - Lord Sayver
 

DeletedUser

Guest
Er kjent med zippy fra andre verdner, og har sett han spille før, og selv om pausaan burde klare å ta han siden de er 3 tror jeg ikke de klarer det. sett kontoen til zippy og den er fin, og han er desverre lattelig aktiv.
Så zippy winner!
 

DeletedUser

Guest
Kamp 1: McBitch - Xenex - Fortsatt bitch, men fortsatt bedre enn IP :)

Kamp 2: Valley - Villarreal Ingen som har trua på meg :D

Kamp 3: Fan nr. 1 av Sylphida - Paausan - Ingen tvil ? :confused:

Kamp 4: Fubar81 - Mr. xxx - Dunno

Kamp 5: Lurvee - Flashback - Lurvis :cool:

Kamp 6: Carnifex - LittleNewbie - Ingen vits å svare ? :confused:

Kamp 7: Grisepesten - RUAB - Grisen gruser RUAB på en god dag :)

Kamp 8: Major Zod - Lord Sayver - Sorry MZ, her stikker nok LS av med seieren :eek:
 

DeletedUser

Guest
Kamp 1: McBitch - Xenex

Kamp 2: Valley - Villarreal

Kamp 3: Fan nr. 1 av Sylphida - Paausan

Kamp 4: Fubar81 - Mr. xxx

Kamp 5: Lurvee - Flashback

Kamp 6: Carnifex - LittleNewbie

Kamp 7: Grisepesten - RUAB

Kamp 8: Major Zod - Lord Sayver
 
Topp