Tw Champion Runde 4

Status
Stengt for ytterligere svar.

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Hei da er runde 4 ute. Nå som det er såppas få kamper igjen hadde det vært fint om man gir en kommentar til hvorfor man stemmer som man gjør. Det trengs selfølgelig ikke men hadde vært fint. :warrior:



1. Grimlock VS Redswan

2. Kenn93x VS Ruby0444

3. Contra VS brann2006

4. Myh VS Poke Me

5. Magic dude VS Mumle Gåsegg

6. Beagle Eagle(Jørn) VS Bohic

7. Capitan22 VS Paalodin

8. Hophoolio VS Villarreal

Runden avsluttes den 12.1.2014
 

DeletedUser

Guest
1. Grimlock VS Redswan

2. Kenn93x VS Ruby0444

3. Contra VS brann2006

4. Myh VS Poke Me

5. Magic dude VS Mumle Gåsegg

6. Beagle Eagle(Jørn) VS Bohic

7. Capitan22 VS Paalodin

8. Hophoolio VS Villarreal
 

DeletedUser

Guest
1. Grimlock VS Redswan

2. Kenn93x VS Ruby0444
Kenneth mot Hanse hadde vært enda morsommere!

3. Contra VS brann2006

4. Myh VS Poke Me

5. Magic dude VS Mumle Gåsegg
Hæffer itte?

6. Beagle Eagle(Jørn) VS Bohic
Ingen formening

7. Capitan22 VS Paalodin

8. Hophoolio VS Villarreal
 

DeletedUser

Guest
1. Grimlock VS Redswan

2. Kenn93x VS Ruby0444


3. Contra VS brann2006

4. Myh VS Poke Me

5. Magic dude VS Mumle Gåsegg
Hæffer itte?

6. Beagle Eagle(Jørn) VS Bohic


7. Capitan22 VS Paalodin

8. Hophoolio VS Villarreal
 
Sist redigert av en moderator:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
1. Grimlock VS Redswan
Jeg tror at Grim ville vunnet denne matchen. Ingen har imponert i noen startup, men Grim er så utrolig effektiv, utholden, angrepsglad(på grensen til psyko) og ellers irriterendes at han mest sannsynelig hadde tatt Redswan i både mid og end game.

2. Kenn93x VS Ruby0444

3. Contra VS brann2006
Hadde nok blitt et close race, men staheten til Espen ville nok assistert han til topps her gitt.

4. Myh VS Poke Me
Ikke vondt ment mot deg, Myh, men POKE ME er nok noen hakk over.

5. Magic dude VS Mumle Gåsegg
MD har stått på og adlet, nuket og ødelagt fiendene sine siden 2008 på V1, samt en tur innom V2. Jeg synes det vitner til mer strategiske ferdigheter, aktivitet, lojalitet, utholdenhet og pågangsmot enn hva Mumle fikk til på V8, som var forholdsvis kort. Man kan nesten ikke sammenligne gamle vs nye verdner lenger, da det kreves veldig lite før man er i mål. Uansett - jeg tror MD hadde vunnet, da han mest sannsynelig ville tatt både mid og end-game :).

6. Beagle Eagle(Jørn) VS Bohic
Ikke sett så mye til hva slags skills hverken Jørn eller Bohic har, sånn bortsett fra at de kan adle byer(yay), så blir blankt her.

7. Capitan22 VS Paalodin
Beklager Cap, Paalodin er nok hakket kvassere :).

8. Hophoolio VS Villarreal
Ikke imponert over utholdenheten til de karene her, så tar mest utgangspunkt i oppstart og aktivitet i den perioden de er aktive/tilstedeværende. Da vil nok Chris stikke av med seieren. Litt usikker på hvor god Chris er uten de mange dualene han har med seg på hver verden dog, men tror ikke utfallet ville vært noe annerledes.
 

DeletedUser

Guest
1. Grimlock VS Redswan (Tror rett og slett robert tar denne her. Han har vist mye kunnskaper og jeg har en følelse av at han vil ta Grim 1 v 1)

2. Kenn93x VS Ruby0444 (Stemmer ikke her, vet ikke så mye om kenn93x og han vet heller ikke så mye om meg. Men det å da stemme fordi jeg bare kjenner ruben blir feil)

3. Contra VS brann2006 (Magnus vil nok ta denne, han har utviklet seg så utrolig mye på så kort tid. Tenk hvor farlig han blir om kort tid hvis utviklingen fortsetter)

4. Myh VS Poke Me (Poke Me tar denne, han er en av de beste!)

5. Magic dude VS Mumle Gåsegg (Er veldig usikker her)

6. Beagle Eagle(Jørn) VS Bohic (stemmer ikke på meg selv så late i konkurransen)

7. Capitan22 VS Paalodin (Litt lik mening som Kenn93x her, paalodin er nok hakket kvassere

8. Hophoolio VS Villarrea (Dette blir en match chris greier veldig bra. Selv mener jeg at ingen kan slå chris hvis han virkelig går inn for det)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
1. Grimlock VS Redswan
Velger å stemme blankt her.

2. Kenn93x VS Ruby0444
Skjønner ikke at Ruben har kommet til 4 runde engang.. Kenneth er mye bedre.

3. Contra VS brann2006
Contra har flotte læringskurve, men samtidig så har jeg ikke hørt fra Espen siden v1... så velger å stemme blankt.

4. Myh VS Poke Me

5. Magic dude VS Mumle Gåsegg

6. Beagle Eagle(Jørn) VS Bohic
Patrick er en super spiller, som man må beundre, han eier jo de fleste fra Iphonen sin, det sier vel sitt :p

7. Capitan22 VS Paalodin

8. Hophoolio VS Villarreal
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
1. Grimlock VS Redswan

2. Kenn93x VS Ruby0444

3. Contra VS brann2006

4. Myh VS Poke Me

5. Magic dude VS Mumle Gåsegg

6. Beagle Eagle(Jørn) VS Bohic

7. Capitan22 VS Paalodin

8. Hophoolio VS Villarreal
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
1. Grimlock VS Redswan

Grimlock er en mester når det kommer til dette spillet, det finnes ikke aspekter han ikke mestrer helt og fullt ut.

2. Kenn93x VS Ruby0444

Denne går til Ruben da han faktisk ville tatt Kenn i oppstarten, og da hadde det vært over gitt.

3. Contra VS brann2006

Ikke en soleklar vinner, men dog en å regne hardt med når han blir utfordra.

4. Myh VS Poke Me

Jeg har sett så mange spillere legge seg under senga å grine av denne karen. Og tror nok Myh ville måtte gi tapt relativt fort da Poke Me er en av de desidert sykeste på oppstart.

5. Magic dude VS Mumle Gåsegg

Hadde Mumle spilt på v1 så hadde de avsluttet serveren for to år siden, MD har flott utholdenhet, men å jobbe som en stut fra finnskogen er det få som kan gitt.

6. Beagle Eagle(Jørn) VS Bohic

Kjenner ikke Bohic, men har vært borti Jørn. Og Jørn er igrunn en ganske skummel fyr ingame.

7. Capitan22 VS Paalodin

Paalodin er rett og slett ett beist når det kommer til stykket, han ville ikke latt denne kampen ødelegge natten for ham.

8. Hophoolio VS Villarreal

Har spilt med dem begge, Villarreal er til enhver tid en stor ressurs for stammen sin og deler mer enn gjerne sine skillz ut til alle som måtte ønske. Chris derimot liker å holde seg på sin egen konto og ikke dele på skillza i like stor grad.
 

DeletedUser

Guest
1. Grimlock VS Redswan

2. Kenn93x VS Ruby0444

3. Contra VS brann2006

4. Myh VS Poke Me

5. Magic dude VS Mumle Gåsegg

6. Beagle Eagle(Jørn) VS Bohic

7. Capitan22 VS Paalodin

8. Hophoolio VS Villarreal
 

DeletedUser

Guest
1. Grimlock VS Redswan - Robert er i en klasse for seg selv :)

2. Kenn93x VS Ruby0444 - Ruben ville vunnet hvis dette var en TW-champions om speed :)

3. Contra VS brann2006 - Har hørt mye om brann2006, men han har ikke spilt siden hva? 2009? Vet at Magnus kan mye, så tipper Contra hadde hatt overtaket i denne matchen.

4. Myh VS Poke Me

5. Magic dude VS Mumle Gåsegg

6. Beagle Eagle(Jørn) VS Bohic - Jørn er også i en klasse for seg selv :)

7. Capitan22 VS Paalodin

8. Hophoolio VS Villarreal
 

DeletedUser

Guest
1. Grimlock VS Redswan
Dette ville blitt morsomt! Tror jeg kunne bitt ifra meg, men at Grimbo Baggins ville vunnet 6 eller 7 av 10 kamper, stemmer dog ikke på egen kamp.

2. Kenn93x VS Ruby0444
Kenneth er sterk nok til å stå imot kjør ifra Ruben i oppstart, samt mye bedre i mid-lategame.

3. Contra VS brann2006
Espens råskap ville tatt Magnus, tror jeg. Men det ville ikke blitt en lett seier.

4. Myh VS Poke Me
Vet ikke.

5. Magic dude VS Mumle Gåsegg
Blir mer inntrykk dette, men jeg har inntrykk over at MD ville tatt dette på offensive skills.

6. Beagle Eagle(Jørn) VS Bohic
Er solide kamper i denne runden, denne kampen er inget unntak. Tror Jørn ville blitt for sterk i en nærkamp her.

7. Capitan22 VS Paalodin
Vet ikke.

8. Hophoolio VS Villarreal
For 1-2 år siden ville jeg glatt satt Gard som vinner. Men Chris er rimelig syk når han kjører på.
 
Sist redigert av en moderator:

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
1. Grimlock VS Redswan

2. Kenn93x VS Ruby0444

3. Contra VS brann2006

4. Myh VS Poke Me

5. Magic dude VS Mumle Gåsegg

6. Beagle Eagle(Jørn) VS Bohic

7. Capitan22 VS Paalodin

8. Hophoolio VS Villarreal
 

DeletedUser

Guest
1. Grimlock VS Redswan

2. Kenn93x VS Ruby0444

3. Contra VS brann2006

4. Myh VS Poke Me

5. Magic dude VS Mumle Gåsegg

6. Beagle Eagle(Jørn) VS Bohic

7. Capitan22 VS Paalodin

8. Hophoolio VS Villarreal
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
1. Grimlock VS Redswan - Grim er seig og stor, nei denne karen skal du ha store problemer å slå. Siden både Grim og Robert er best etter flere byer trur jeg Grim har mere futt i seg.

2. Kenn93x VS Ruby0444 - Sorry ruben, men denne tar kenneth pga han er mye mer utholden og sta en deg, bestemmer han seg for å vinne så vinner han.

3. Contra VS brann2006 - Jeg skal si at Contra har kommet fantastisk langt fra å ha startet først på v13, men brann2006 og Poke Me er beryktet og fryktet av selv folk i WIC:

4. Myh VS Poke Me - Samme argument som for brann2006

5. Magic dude VS Mumle Gåsegg - Mumle viste seg god på en verden som var i liten skala og ikke samme lengde som den MD viste seg på. Mumle har dessuten ikke imponert meg så langt.

6. Beagle Eagle(Jørn) VS Bohic - Oops, så feil på hvem det var Bohic var mot. Jørn er veldig god og strukturert spiller som behersker alle faser av spillet veldig godt.

7. Capitan22 VS Paalodin - cp22 vinner denne siden hun forsvarte seg fantastisk bra, og ledet en stamme samtidig.

8. Hophoolio VS Villarreal - Fornuften til Chris slår øllen til Gard.
 
Sist redigert:

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
1. Grimlock VS Redswan

2. Kenn93x VS Ruby0444 - Kenneth er sykt god i alle fasetter av spillet. Tror den eneste muligheten til å ta han, er å betale noen til å krangle med han på PF, slik at han ikke bruker tiden sin IG :D

3. Contra VS brann2006

4. Myh VS Poke Me

5. Magic dude VS Mumle Gåsegg

6. Beagle Eagle(Jørn) VS Bohic - Patrick er dyktig, men Jørn holder nok et høyere nivå overall. Patrick tar i hvert fall ikke Jørn med Iphone!

7. Capitan22 VS Paalodin

8. Hophoolio VS Villarreal
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
1. Grimlock VS Redswan

2. Kenn93x VS Ruby0444

3. Contra VS brann2006

4. Myh VS Poke Me

5. Magic dude VS Mumle Gåsegg

6. Beagle Eagle(Jørn) VS Bohic

7. Capitan22 VS Paalodin

8. Hophoolio VS Villarreal
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
1. Grimlock VS Redswan

2. Kenn93x VS Ruby0444

3. Contra VS brann2006

4. Myh VS Poke Me

5. Magic dude VS Mumle Gåsegg

6. Beagle Eagle(Jørn) VS Bohic

7. Capitan22 VS Paalodin

8. Hophoolio VS Villarreal
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
1. Grimlock VS Redswan - Jeg kjenner ikke all verdens til noen av disse to egentlig, men jeg tror nå at Grim hadde tatt denne.

2. Kenn93x VS Ruby0444 - Ruben er en god speed spiller og god i oppstart. Men føler ikke han er i nærheten av og kunne matche seg med Kenneth i mid til lategame. Det er det egentlig få som kan.

3. Contra VS brann2006 - Er brann oppskrytt? Ikke vet jeg, men han har ikke spilt på mange år (så vidt jeg vet.) Og Contra er en meget dyktig spiller som jeg mener fortjener denne.

4. Myh VS Poke Me - Usikker.

5. Magic dude VS Mumle Gåsegg - Magic Dude er bare helt rå. Han har en utrolig utholdenhet, imporende stå på vilje, og farlig god i angrep. Mumle kjenner jeg ikke så godt derimot.

6. Beagle Eagle(Jørn) VS Bohic - Usikker her og..

7. Capitan22 VS Paalodin - I et likt scenario tror jeg Cap hadde dratt inn denne, men det hadde en blitt en utrolig kamp ja! Begge er gode i angrep, men Cap er bedre i forsvarskunnskapene og derfor drar hun inn denne.

8. Hophoolio VS Villarreal - De siste verdene jeg har sett av Villa har han ikke imponert noe nevneverdig. Chris derimot er en syk spiller med utrolig mye kunnskap om spillet. Lett match.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
1. Grimlock VS Redswan
Denne kunne fort kommet i en finale. Om jeg nå må velge tror jeg nok grim måtte ha slitt veldig til slutt, da redswan er en syk spiller.

2. Kenn93x VS Ruby0444
Tror denne hadde gått vedig fint.

3. Contra VS brann2006
Joda, contra lærer fort, men espen har ennå en del flere triks.

4. Myh VS Poke Me
2 solide spillere som jeg ikke kan skille.

5. Magic dude VS Mumle Gåsegg
Hadde nok blitt en hard kamp, med MD som seierherre.

6. Beagle Eagle(Jørn) VS Bohic
Mye som måtte gått galt/bra for at bohic skulle vunnet denne.

7. Capitan22 VS Paalodin

8. Hophoolio VS Villarreal
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp