TW-Champion v21 - Diskusjonstråd.

DeletedUser

Guest
Om folk hadde tatt seg bryet til å kommentere sine valg, så hadde det vært supert. Alle har jo rett til sin mening, så jeg kritiserer ikke det. Men min erfaring med Rastatown er at han ikke klarte å ta meg da han var 20x større enn meg og jeg lå isolert ute på rimmen og kjørte 3 offbyer og 1 deffby hvor ingen av dem var utbygd noe særlig. Dette på Tvutt-kontoen.
Erfaring nummer to kom da jeg angrep ham med hankVH. Noen av de letteste byene jeg har tatt på v21, inkludert de søte grå jeg har suplert med innimellom slagene.

Ser man derimot på Storebror, så er det ikke lett å ta byer derfra. Mange har prøvd før, uten spesielt hell. Disse forsøkene har kommet ifra spillere de fleste her vil rangere høyere enn Rasta.
Derfor var dette kampen jeg tok ut som eksempel. FYI.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Godt eksempel :)

Jeg har enda ikke prøvt å adle fra Rasta eller Storebror, så har ikke erfaring fra dem enda, annet enn det jeg ser på twstats :)

-A
 

DeletedUser

Guest
Resultat runde 2:

NBNB: I kamp 12 fikk vi en uavgjort, som gjør at jeg utøver min stemme for å avgjøre vinner. Donau vinner på grunnlag av erfaring og at Halnoe har hatt en veldig enkel verden sålangt uten spesielle utfordringer.

1 DON slask vs Johnny Restivo 20-1
2 Unholy Confessions vs Black Magic 18-0
3 Reisverket vs DelakT 21-0
4 Nattevakten vs Eirik Raude 17-4
5 Storebror vs Rastatown 12-5
6 TigerKiller vs tophat 19-0
7 hankVH vs kalep 17-2
8 Ignorance vs Redigo 8-2
9 Tirpitz vs Carneolt 9-10
10 Syrogen vs wannabezz 8-10
11 ThoBre vs Kolb 10-2
12 Halnoe vs Donau 7-7
13 Elimin@tor vs hahaug 10-6
14 Oxcyder vs TraTinV 6-7
15 erlend86 vs cid the king 9-5
16 antivirus vs halmats 7-4
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Redigo skrev:
6 Unholy Confessions vs Ignorance - Nye spillere her, og MYE mere aktive enn før, dyktige spillere.

Hvem er denne dyktige spilleren på Ignorance som er mer aktiv enn en 24/7 aktiv konto? + Hvor dyktig er han som kan ta ut spillere som Jostein/Helloween,Xeroxy Trym/X O C O X, Odd/Holymother/xeroxy/chaosisalex, Meg selv? + + ?

Jeg er nyskjerrig :cool:
 

Redigo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Grumpy? Nei, de får si det selv isåfall. Men så har jo akali kommet tilbake også da :) Og hvis alle 3 på kontoen spiller aktivt, mener jeg de har en god sjanse :) Det er MIN mening iallefall ;)
 

DeletedUser

Guest
Ny og aktiv spiller, er visst gjengangeren hos Aristo for tida. Samme fyr som slår meg også, ifølge Redigo. Dere vet at multiaccounting ikke er lov? :eek:
 

Redigo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Tore har sendt ticket hver gang. Dere klager på mine stemmer her, men en stemte akkurat NV over RV. Sier ikke mere :p
 

DeletedUser

Guest
Klager ikke. Synes bare det er litt mystisk med "nye, aktiv spiller". Han virker sykt god, og ikke minst aktiv ^^
 

Redigo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
For å roe ned deres bekymring litte granne iallefall, så er det 2 FORSKJELLIGE spillere det er snakk om her :)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Han Alex fyren takk. Nei jeg ville bare ha en begrunnelse på hvorfor dere mener en ny eier på Igno er bedre enn UC. Vil vite hvem spilleren er. får jeg er svar så skal jeg ikke si mer på saken :)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jeg har sendt beskjed til Dakapo flere ganger, har fått beskjed at jeg snart må slutte viss ikke må hun ta over kontroll her :)

Så jeg har fått beskjed på en fin måte: Slutt ellers må jeg ta tak :)

-A
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Må si jeg er overrasket over at bobil kun stemmer på aristo spillere selv om alle skjønner at noen kamper ikke er "riktig" men korrupt. WHAT a system.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Right back at you! :) Stemte på 2 aristokrater, RV over NV, og Donau over ThoBre...

Som du sier, nuff said... Resten var 1814 spillere...


Dessuten, jeg ser på mine medlemmer som de beste, så uansett hva som skjer, så ser JEG, i mine øyne at mine medlemmer kan slå 1814 sine hver dag, når og hvor som helst! (Lang setning)

-A
 
Sist redigert:
Topp