TW-Champion v21 - Diskusjonstråd.

DeletedUser

Guest
Synes du virkelig at jeg taper, så er det helt greit at du stemmer imot meg. Men den kommentaren får deg bare til å se ut som en bitter, bitter person.
Men slapp av, jeg kommer aldri til å synke på det nivået. Blir det uavgjort, så stemmer jeg nøytralt, som jeg gjorde da jeg sendte en Aristo videre istedet for en i 1814 forrige runde.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Viss du leser, så er det tatt i betraktning at DON spiller alene, jeg var på Kolb da tw champion startet, så jeg ser ikke meg selv som DON, men som Kolb som røyk ut i dette tilfellet.

Robert, jeg har ingen ting i mot deg, respekterer at du er en fair og god spiller. Hadde bare alle vært som deg, hadde tw vært perfekt!! :)

-A
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Det at dere stemmer på Ignorance her, hva er grunnlaget for stemmen?
Mener dere virkelig at han har prestert godt nok her på Verden 21, at han kan vinne mot kanskje den mest aktive kontoen på v21?

At det er kommet en ny eier/spiller på kontoen er nå en ting, men han har vel ikke utrettet en døyt siden han kom inn på kontoen?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Her er begrunnelsen :) Vet ikke om du så det som sto bak men men :)

6 Unholy Confessions vs Ignorance - Stemmer Ignorance, begrunnelse er at de spillerne på UC skal jo pensjonere seg etter v21?! Ihvertfall slik jeg forsto på UC :) Pluss jeg har mer tro på mine ekte Aristokrater enn noen fra 1814...
-A

-A
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Jeg leste alt, men jeg skjønte fremdeles ikke.. :forvirra:

Om vi skal slutte etter v21, eller ikke, skal strengt talt ikke spille noen rolle for avstemningen, da det ikke går ut over prestasjonene gjort ingame. En dårlig grunn i mine øyne.
Det du skriver tolker jeg som at AristokratenE er bedre enn ett enkelt medlem fra 1814. Skal ikke si at det ikke stemmer, men det blir også feil i denne settingen. Her er det 1 spiller mot 1 spiller, i en verden der det kun er to spillere som starter med likt antall byer, samme poengsum, like mange tropper (valgfritt hvordan enkeltspilleren vil fordele mellom off og deff), likt antall gullmynter og adelsmenn, samt samme starttid.

Når du da setter det sammen, og ser på hva enkeltspilleren har prestert så langt på verden 21, så kan du konkludere med en vinner.
Jeg tror du lar følelsene dine ta overhånd av stammebyttet jeg gjorde, dessverre...
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
alle stemmer det dem selv mener er riktig, noen stemmer utifra hvordan 1v1 vill vært dem 2 immelom andre stemmer hva spillerne har utrettet, noen stemmer utifra begge.

Alle har rett til å mene hva dem vil
 

DeletedUser

Guest
Men siden nye spillere teller såpass mye, så kan jeg jo informere om at jeg ikke er solo lengre. Jeg har tatt inn min tidligere dual på Tvutt ifra v14, Roger aka K2. Evt kjent som Bacardi Razz også.
 

peter98

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Jostein er det vits i å klage på at folk stemmer på meg? Du leder jo soleklart uanz, ikke driv å lag kvalme. Folk har rett til å mene det dem vil. Mener selv dere er bedre, men folk kan mene det dem vil!
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Prøver ikke å lage kvalme, Peter. Jeg bruker bare tråden til det den er ment til - diskutere.

Kjenner jeg blir irritert når jeg leser begrunnelsene for stemmen de gir. Selvfølgelig skal de få lov til å stemme på deg, men gi nå i alle fall en ordentlig grunn til hvorfor...
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes det er morsomt at det er blitt engasjement rundt dette, og samtidig på vårt smådøde forum. Hyll-hyll!
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Kjempe kult (happy) (happy) (happy) (happy) (happy) (happy)
 

Akali

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Skal bare slenge inn en kommentar her at jeg mener det er patetisk at nesten alle på UC brukeren begynner å grine siden de ikke får 100% av stemmene. Ser ut som dere vinner uansett, så hvorfor så butthurt for at dere ikke ble stemt på av 2 av 15+ personer?
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Tror du tolker meg feil, Sebbe...
Jeg griner ikke over at jeg ikke får alle stemmene, jeg mener det er utrolig unødvendig at folk ikke legger inn en ordentlig kommentar på hvorfor de stemmer som dem gjør nå da det er så få spillere igjen. En ny spiller på kontoen er ikke en "god nok" kommentar i mine øyne.
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Tror du tolker meg feil, Sebbe...
Jeg griner ikke over at jeg ikke får alle stemmene, jeg mener det er utrolig unødvendig at folk ikke legger inn en ordentlig kommentar på hvorfor de stemmer som dem gjør nå da det er så få spillere igjen. En ny spiller på kontoen er ikke en "god nok" kommentar i mine øyne.

det er din mening
 

DeletedUser

Guest
Men du må jo si deg enig i at normen for å stemme i en konkurranse som dette er å ta hele kontoen under ett, ikke kun han nye, superaktive som starta for 5minutter siden? Og på det grunnlag at noen synes det er bs å stemme som dem gjør, er innenfor det som er en fair reaksjon.

Det sagt, det er umulig at alle stemmer på samme grunnlag, da vi har forskjellige erfaringer. Men i noen av fightene, har det vært mildt sagt stemmer som kun passer til nett-troll. Eks at Chuck Norris ville slått meg. Prøver ikke å rakke ned på godeste Chucky her, men at han fikk hele 5 stemmer er jo bare latterlig :) (jeg lo faktisk etter den opptellinga)
 
Topp