TW-Champion v21 - Diskusjonstråd.

DeletedUser

Guest
Skal bare slenge inn en kommentar her at jeg mener det er patetisk at nesten alle på UC brukeren begynner å grine siden de ikke får 100% av stemmene. Ser ut som dere vinner uansett, så hvorfor så butthurt for at dere ikke ble stemt på av 2 av 15+ personer?

UC består av 4 av .no beste spillere, det er en konto av ypperste klasse. Ikke for å snakke ned om Ignorance kontoen, men i en 1vs1 duell mot UC ,som det faktisk diskuteres her, hadde ikke Ignorance hatt noe stor mulighet. Det er fakta, å påstå noe annet er og vil forbli omdiskutert. Så da må man nesten komme opp med en god forklaring på en slik diskutabel mening som forklarer hvorfor man mener det man mener. Det å si at det er en ny spiller her, han er dritgod, holder ikke. Må nesten kommentere litt dypere en så.

Så jeg skjønner godt at spillerne på UC reagerer (hankVH også forsåvidt). De vet godt hva de står for og hvilke egenskaper de behersker, så når folk mener at de ikke er gode nok til å vinne en slik duell reagerer de såklart når begrunnelsen er "Stemmer Ignorance, begrunnelse er at de spillerne på UC skal jo pensjonere seg etter v21?! Ihvertfall slik jeg forsto på UC Pluss jeg har mer tro på mine ekte Aristokrater enn noen fra 1814..." eller "Nye spillere her, og MYE mere aktive enn før, dyktige spillere" for det sier verken meg eller dem noen ting. Er bare tomme ord.
 

peter98

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
UC består av 4 av .no beste spillere, det er en konto av ypperste klasse. Ikke for å snakke ned om Ignorance kontoen, men i en 1vs1 duell mot UC ,som det faktisk diskuteres her, hadde ikke Ignorance hatt noe stor mulighet. Det er fakta, å påstå noe annet er og vil forbli omdiskutert. Så da må man nesten komme opp med en god forklaring på en slik diskutabel mening som forklarer hvorfor man mener det man mener. Det å si at det er en ny spiller her, han er dritgod, holder ikke. Må nesten kommentere litt dypere en så.

Så jeg skjønner godt at spillerne på UC reagerer (hankVH også forsåvidt). De vet godt hva de står for og hvilke egenskaper de behersker, så når folk mener at de ikke er gode nok til å vinne en slik duell reagerer de såklart når begrunnelsen er "Stemmer Ignorance, begrunnelse er at de spillerne på UC skal jo pensjonere seg etter v21?! Ihvertfall slik jeg forsto på UC Pluss jeg har mer tro på mine ekte Aristokrater enn noen fra 1814..." eller "Nye spillere her, og MYE mere aktive enn før, dyktige spillere" for det sier verken meg eller dem noen ting. Er bare tomme ord.

Det er din mening (kyss)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Hold dere seriøse folkens, mye hate ute og går nå...

-A
 

Redigo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Folk stemte Chuck Norris JFF og pga navnet. Alle visste at Robert vant uansett, så hvorfor ikke la folk le og smile litt? Dere "klager" på våre stemmer, men ene begrunnelsen til alex eller chaos, var "egentlig bare på trass" når han stemte eliminator over Don :p Useriøs much? "Man ser flisen i andres øyne, føre man ser bjelken i sine egne!"
 

Akali

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Jostein, du skriver dette:
Prøver ikke å lage kvalme, Peter. Jeg bruker bare tråden til det den er ment til - diskutere.

Kjenner jeg blir irritert når jeg leser begrunnelsene for stemmen de gir. Selvfølgelig skal de få lov til å stemme på deg, men gi nå i alle fall en ordentlig grunn til hvorfor...


men hvis du ser på disse kommentarene hvor folk stemmer på deg, så er det jo likegyldig begge veier i mangel på forklaring.

http://prntscr.com/7ygd9u
http://prntscr.com/7ygdqs
http://prntscr.com/7ygdxb
http://prntscr.com/7ygej3
 

Akali

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Personlig hadde jeg stemt på deg hvis du hadde spilt alene på kontoen, men det er andre på kontoen også, derfor jeg stemmer blankt.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Redigo skrev:
Dere "klager" på våre stemmer, men ene begrunnelsen til alex eller chaos, var "egentlig bare på trass" når han stemte eliminator over Don :p Useriøs much? "Man ser flisen i andres øyne, føre man ser bjelken i sine egne!"

Ja jeg skrev klart og tydelig at det bare var på trass, fordi selveste DON gjorde det samme. Bare han ikke innrømmet det slik jeg gjorde.
Han vet veldig godt hvor gode spillerne på UC er og hvis han mener som han mener så vet alle på kontoen at den stemmen han gav bare var på trass også. Hvis det forklarer hvorfor jeg skrev og gjorde det jeg gjorde?

Just saying.
 

DeletedUser

Guest
Folk stemte Chuck Norris JFF og pga navnet. Alle visste at Robert vant uansett, så hvorfor ikke la folk le og smile litt? Dere "klager" på våre stemmer, men ene begrunnelsen til alex eller chaos, var "egentlig bare på trass" når han stemte eliminator over Don :p Useriøs much? "Man ser flisen i andres øyne, føre man ser bjelken i sine egne!"

Vet ikke hvem dere er, da jeg ikke spiller v21 engang. Den situasjonen med Chuck Norris var vel også ment som en humoristisk sak pga navnet som du sier, denne der folk stemmer mot UC er jo serriøse meninger som ikke begrunnes på en fornuftig måte.

Jeg kan heller ikke svare for hva folk har stemt tidligere, da jeg ikke har noe med det å gjøre og det er ikke saken jeg kommenterer på.
 

DeletedUser

Guest
Jeg ser jo spøken i det, jeg sier jo at jeg lo. Men det forandrer ikke faktum at det var "troll"-stemming :)
Dog er jeg enig med Chaos her. Jeg nekter å tro at han kommer til å stemme på meg, uansett hvem jeg møter. Forskjellen er at den som skrev det med på trass, i det minste er ærlig om det.
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Men du må jo si deg enig i at normen for å stemme i en konkurranse som dette er å ta hele kontoen under ett, ikke kun han nye, superaktive som starta for 5minutter siden? Og på det grunnlag at noen synes det er bs å stemme som dem gjør, er innenfor det som er en fair reaksjon.

Det sagt, det er umulig at alle stemmer på samme grunnlag, da vi har forskjellige erfaringer. Men i noen av fightene, har det vært mildt sagt stemmer som kun passer til nett-troll. Eks at Chuck Norris ville slått meg. Prøver ikke å rakke ned på godeste Chucky her, men at han fikk hele 5 stemmer er jo bare latterlig :) (jeg lo faktisk etter den opptellinga)


har du ikke sett chuck norris på TV? har du ikke hørt chuck norris jokes? chuck norris burde vunnet klart
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
DON, tror chuck norris hadde tatt oss, han hadde tatt oss som han drikker melk... Raskt og fort... :( :'(

-A
 

DeletedUser

Guest
Hva med kampen etter da, DON? Selv kalep stemte på meg der, hvordan "forsvarer" du din stemme der?
Jeg bryr meg egentlig ikke, jeg synes bare det er litt morsomt når noen bare ikke makter å innrømme ting og være ærlige :D
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Hva med kampen etter da, DON? Selv kalep stemte på meg der, hvordan "forsvarer" du din stemme der?
Jeg bryr meg egentlig ikke, jeg synes bare det er litt morsomt når noen bare ikke makter å innrømme ting og være ærlige :D

jeg vet ikke mye om deg annet en at du tror du er bedre en alle andre, så derfor stemte jeg som jeg gjorde blankt
 

DeletedUser

Guest
Ah, du misforstår. Jeg tror ikke, jeg vet :D
Så nå kan du trygt stemme på meg fremover <3
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Jostein er ekstremt god ja ;) Men hadde han vært solo, ville ikke UC vært i nærheten av å ha aktivitet nok til å være rank 2 :)
 
Topp