Ser at tråden har glidd over i litt andre baner, men uansett.
Beklager virkelig for at jeg ikke har svart tidligere. Jeg har glidd litt ut av verden 1 forumet etter at det var så mye tull rundt meg og min såkalte rolle på verden 1.. Nåvel, ingen unnskyldning selvfølgelig.
Hvorfor undersøkelsen ble ordnet?
Vel, verden 1 har aldri hatt en fastsatt definisjon på når den skulle avsluttes. PaalOdin lagde en tråd for ikke så fryktelig lenge siden der han lurte på hva vinnerkriteriene for verden 1 er, noe som ikke er første gangen det har blitt spurt om - enten det er på forumet eller ticket. Siste spørsmålet og ønske om fastsatt vinnerkriteriet kom på ticket for 3 uker siden.
Jeg valgte å sette opp en undersøkelse rett og slett pga at det tidligere og de siste mnd har vært en del spørsmål rundt vinnerkravene til nettopp V1, og spørsmål om hvorfor det ikke er mulig å få ordnet dette. En undersøkelse gjør det mulig for flertallet å bestemme hvor lenge den skal fortsette. Verden 1 er en unormal verden, og har ikke akkurat fulgt endgame guiden til punkt og prikke da den er nyere enn verden 1.
Om det å ønske å gi dere et fastsatt vinnerkriteriet sånn at dere endelig har noe å gå etter, etter mange spørsmål om dette, i stedet for å si "nei, til dere blir lei antar jeg" var veldig feil så beklager jeg virkelig det.