Trist med sånne kommentarer Kenn. Olve er en bra kar det.
Jeg går også for 100%. Vi har spilt i fem år nå, og da holder det ikke med 70%.
Bare ikke la han bli for husvarm på din godtrohet, da du muligens vil bli skuffet over hvordan vedkommende oppfører seg til tider. Merk, han har sine positive stunder han også, selv om det i enkelte tilfeller bare går over alle støvleskaft.
Spiralis/Espe skrev:
I en sånn type tråd blir det for det første helt feil å starte en krangel alá det Kennet og Olve gjør her, så jeg føler at begge burde gå litt i seg selv og tenke FØR de skriver i stedet for å måtte redigere etterpå.
Setter pris på om du kan skrive navnet mitt rett, for jeg heter ikke Kennet.
Nei, vi krangler ikke, jeg bare slår ned på hvor elendig han oppfører seg mot andre stammemedlemmer, og hvordan han slenger ut med falske påstander rundt meg. Det er helt uakseptabelt.
Capitan22
Det har alltid vært 100% dominans som gjelder på v1. Hvorfor skal dette plutselig endres? Kan jo undres på om det er noen som er redde for må miste seieren pga liten motivasjon i stammen... kenn93x sin pm, sendt til hele v1, kan vel tolkes dit hen.
Jeg er ikke med i ledelsen, må si at jeg opererer solo på det meste jeg gjør, så hvorvidt det er høy eller lav motivasjon/aktivitet i resten av WIC kan jeg dessverre ikke svare på. Det jeg KAN svare på, er at
JPTG har tapt 524 byer de siste 7 dagene, mens
WIC har erobra 1379. Man ser også tydelig hvem sin graf som går nedover/oppover ifh bytap og erobringer. Så nei, jeg er ikke redd for at vi skal tape, kjære Capitan. Jeg ville, som jeg skrev i PM'en til dere, bare få en tidlig fri rundt sommertider fra V1. Det er tydelig at ingen ønsker det, så da må vi rett og slett rimme dere alle sammen.
dg44 skrev:
Bra Kenn Beviser bare at du Olve er hatet i din egen stamme. Vi kan vel heller telle hvor mange som liker deg, det blir vel en enklere oppgave enn å telle de som hater deg
Han er nok ikke hatet i egen stamme, bare jeg som er litt hissig på utsagn som ikke stemmer i det hele tatt.. Når man først skal snakke negativt om noen, selv egne stammemedlemmer, så bør helst det som blir lagt frem basere seg på fakta, og ikke oppspinn fra egen notisblokk.
Olvedn skrev:
Egentlig orker jeg ikke en krangel. Adlet 2 ganger? Magnar sa at det var fakes og jeg måtte komme meg til skolen og ikke komme forsent. I tilleg hadde jeg besøk som lo over natt til morgenen toget traff. Velger heller være ilage vennen en stå opp klokken 08:00 for å prøve å gjøre motstand.
tvi tvi.
[15.05.2013 15:24:45] magnar gjertsen/ maggis/ hanne
<3- EX narkisen til daniel: angrepene var tagga
[15.05.2013 15:31:19] magnar gjertsen/ maggis/ hanne
<3- EX narkisen til daniel: hehe
[15.05.2013 15:31:32] magnar gjertsen/ maggis/ hanne
<3- EX narkisen til daniel: viss muren hadde vært 20 med def flag
[15.05.2013 15:31:33] magnar gjertsen/ maggis/ hanne
<3- EX narkisen til daniel: ville likt og sett dere slått igjenom 3500 spyd og 2500 sverd
[15.05.2013 15:31:36] magnar gjertsen/ maggis/ hanne
<3- EX narkisen til daniel: på det dere sendte ^^
[15.05.2013 15:32:07] Kenneth h: Hvor skulle dere fått så mange tropper fra, da?
[15.05.2013 15:32:09] Kenneth h: Alle i SUP og WOR?
[15.05.2013 15:32:22] magnar gjertsen/ maggis/ hanne
<3- EX narkisen til daniel: =WOR=
[15.05.2013 15:32:29] magnar gjertsen/ maggis/ hanne
<3- EX narkisen til daniel: vi har folk som skal gå rent def i stammen ^^
(clapping)