Akkurat den delen med undersøkelsen følger guiden, men om du også ser på hva jeg skrev så står det at v1 ikke følger guiden til punkt og prikke da det er en eldre verden enn hva det guiden er og dermed ikke helt passer inn på enkelte punkter (f.eks pris på gullmynter).
Jeg ser at du skrev det
etter at du henviste til endgame guiden som begrunnelse. Du er åpenbart litt kronologisk forvirret, og har vansker for å skjønne at rekkefølgen på hendelser er relevant. Det må være en upraktisk lidelse.
At V1 ikke følger endgame guiden er ikke engang relevant. Vennligst les innlegget mitt en gang, og se om du greier å fatte problemstilling.
Ingenting ble endret. Jeg la til noen noen nye linjer (avstand) for å bryte opp teksten.
Ok.
@PaalOdin, det står ingenting i endgame guiden om at det kun er ledelsen i en stamme som kan ytre et ønske om å få til en undersøkelse. Hvem som er i ledelsen eller ikke er ikke noe vi ser når vi får en ticket - de som har spurt om disse undersøkelsene, vet selv hvem de er.
Det som det står i endgame guiden er at en stamme kan ytre et ønske. Med mindre dere velger å la hvilken som helst medlem representere en stamme (og dermed overkjører ethvert stammehierarki) så må det av nødvendighet være noen som, med autoritet fra stammen, forespør om en undersøkelse. Ikke prøv å snik deg unna nå.
Helt til slutt vil jeg egentlig bare legge til at jeg synes hele tråden er hysterisk morsom. Hvor mange ganger har dere ikke spurt hva vinnerkravene på v1 er? Hvor mange ganger har ikke vi fått en ticket eller en PM på forumet med spørsmål om hvorfor "alle" andre verdener har vinnerkrav, men ikke v1?
Og når dere endelig får muligheten til å bestemme dette selv, så er det også galt. Hehe! Jeg ser jo nå at det var fryktelig galt av meg å høre på de ticketsa jeg fikk, og spørsmålene som har vært tidligere og mer nylig. Det skal virkelig ikke gjenta seg!
Jeg kan godt fjerne undersøkelsen, men det betyr uansett bare at dere fortsetter til dere enten går lei og tar en masseslett eller at det blir 100% dominanse. Undersøkelsen utgjør så vidt jeg kan se ingen forskjell på den fronten.
Helt til slutt vil jeg bare legge til at jeg syns det er hysterisk morsomt (og ganske trist) at CM på TW.no er fullstendig ute av stand til å motta kritikk, og å ta selvkritikk, og heller velger å framstille seg selv i en offerrolle. Dette er så lite voksent som det går an å få det.
Når det gjelder forespørselene til support, så har jeg ovenfor lagt ut en måte å løse problemet på, som ikke engang ville krevd at dere eksplisitt
løy om endgame guiden. Det ville da også tillatt den ledende og for øyeblikket vinnende stammen å bestemme, innenfor fornuftige rammer, avslutningen. Igjen uten at dere tredde en avstemning ned over V1.
Jeg innser selvfølgelig at ikke alle kan være like flink som meg til å tenke, men jeg føler meg sikker på at hele teamet i løpet av en time eller to vil kunne duplikere (eller kanskje, Gud forby, forbedre) et forslag jeg slengte sammen på to minutter.