Clayzer
Velkjent medlem
- Reaksjonspoeng
- 155
Oddybear v Paalodin
Dette hadde nok blitt en jevn kamp ja, men paal er den jeg selv har hatt mest med og gjøre, og er en hard nøtt å knekke!
Kkire5 v Kong Sardinia
Kkire5 hadde nokk tatt denne lett. Suveren på aktivitet, og VELDIG aktiv på krigsfronten!
Vmax v Grim Reaper
Samme med Badass her, suveren aktivitet og utrolig aktiv på krigsfronten!
magic dude v birken
Alle vet jo hva magic dude står for og hvem han er. Hadde nok dratt denne seieren inn ja!
lowenan v Theodoric
Jeg personlig kjenner ikke så mye til Theo, men lowenan har jeg hatt litt med og gjøre, god i forsvar og høyt aktivitetsnivå!
Knusern65 v Herbalife
Kjenner ikke så mye til noen av dem, men jeg tror nok herba hadde dratt inn denne!
Serpico v michaelh3877
Ikke sikker på denne, så velger og stemme uavgjort!
Sjefen v Balle klorin
Denne hadde nok BK dratt inn i havn! Hatt en utrolig god aktivitet i det siste og mye gode adlinger!
Sau med magesjau v Charlemagne rebirth
Kjenner ikke så mye til CR, men det jeg vet om Sau er nok! Hun hadde nok tatt denne kampen ja!
Capitan22 v Eurosis
Med Cap sitt høye aktivitetsnivå og Euroris sitt MEGET varierende, hadde nok Cap dratt denne lett inn!
radisson v may65
Hadde nok blitt seier til radisson dette ja! May har ikke imponert meg på slagmarken!
carneolt v JonSnow
Uavgjort her igjen. Kjenner lite til disse to.
Njal v AndyAndy97
Nøytral, stemmer ikke der jeg selv spiller.
black oups v småen65
Av det jeg har hørt om black oups, vil jeg nok tro han hadde tatt denne.
super lol v Lord Beaverbrook
Lett match for SL.
Janna v Kaw2466
Kjenner ikke noe til noen av disse.
Gullungen95 v yngwizz
Gullungen har vist sitt på krigsfronten, og jeg vet at denne spilleren er meget aggresiv når de først setter igang!
Valramn v Kong Tor
Sir.Hebbe v Stonee92
Uavgjort her.
Llb v Kenn93x
Hmm, vanskelig valg! Velger og ta uavgjort på denne.
Warlord v Lamps
Lamps kontoen viste jeg nesten ikke at eksisterte engang, men Warlord har nå vist seg til tider og vært aktiv i krigen, så han får denne seieren av meg!
terhals v Tkdark2
Uavgjort her.
Latingen v Gangsta Twitch
GT kontoen har hatt en meget dyktig spiller, og blitt erstattet med en minst like god!
eivped v realpower
Av det lille jeg har sett realpower på slagmarken har det ikke vært imporende! Eivped på sin side har vist seg mer dyktig her!
scarborough rebirth v The norgie
Jeg aner ikke hvem The norgie er. Enda en av disse ukjente kontoene i WIC. Scar derimot har vell de fleste hørt om!
Han er og en av de få i WIC som ikke lever på stacks har jeg inntrykk av, så denne seieren tar han nok elegant ja!
Avenged v Valkyrie
Her hadde nok Valkyrie dratt inn seieren elegant ja! Avenged er og en konto man ser lite til på slagmarken.
dido v Lord Vlaron II
dido er vell den jeg har sett mest til her, så på bakgrunn av det får han seieren her!
sab. v Coolekisen
Kjenner lite til begge dise, så uavgjort her!
Rustern94 v Spirous
Rustern har jeg sett nada til, Spirous derimot har vist seg på slagmarken!
Audia6 v Haakonk
xandor v enfiserum666
Kongen i nord! Denne seieren hadde nok blitt lett match for xandor!
Karmany v Albania1
Albania1 har så absolutt vist seg som en dyktig kriger på slagmarken! Karmany på den andre siden har jeg ikke sett noe til.
Dette hadde nok blitt en jevn kamp ja, men paal er den jeg selv har hatt mest med og gjøre, og er en hard nøtt å knekke!
Kkire5 v Kong Sardinia
Kkire5 hadde nokk tatt denne lett. Suveren på aktivitet, og VELDIG aktiv på krigsfronten!
Vmax v Grim Reaper
Samme med Badass her, suveren aktivitet og utrolig aktiv på krigsfronten!
magic dude v birken
Alle vet jo hva magic dude står for og hvem han er. Hadde nok dratt denne seieren inn ja!
lowenan v Theodoric
Jeg personlig kjenner ikke så mye til Theo, men lowenan har jeg hatt litt med og gjøre, god i forsvar og høyt aktivitetsnivå!
Knusern65 v Herbalife
Kjenner ikke så mye til noen av dem, men jeg tror nok herba hadde dratt inn denne!
Serpico v michaelh3877
Ikke sikker på denne, så velger og stemme uavgjort!
Sjefen v Balle klorin
Denne hadde nok BK dratt inn i havn! Hatt en utrolig god aktivitet i det siste og mye gode adlinger!
Sau med magesjau v Charlemagne rebirth
Kjenner ikke så mye til CR, men det jeg vet om Sau er nok! Hun hadde nok tatt denne kampen ja!
Capitan22 v Eurosis
Med Cap sitt høye aktivitetsnivå og Euroris sitt MEGET varierende, hadde nok Cap dratt denne lett inn!
radisson v may65
Hadde nok blitt seier til radisson dette ja! May har ikke imponert meg på slagmarken!
carneolt v JonSnow
Uavgjort her igjen. Kjenner lite til disse to.
Njal v AndyAndy97
Nøytral, stemmer ikke der jeg selv spiller.
black oups v småen65
Av det jeg har hørt om black oups, vil jeg nok tro han hadde tatt denne.
super lol v Lord Beaverbrook
Lett match for SL.
Janna v Kaw2466
Kjenner ikke noe til noen av disse.
Gullungen95 v yngwizz
Gullungen har vist sitt på krigsfronten, og jeg vet at denne spilleren er meget aggresiv når de først setter igang!
Valramn v Kong Tor
Sir.Hebbe v Stonee92
Uavgjort her.
Llb v Kenn93x
Hmm, vanskelig valg! Velger og ta uavgjort på denne.
Warlord v Lamps
Lamps kontoen viste jeg nesten ikke at eksisterte engang, men Warlord har nå vist seg til tider og vært aktiv i krigen, så han får denne seieren av meg!
terhals v Tkdark2
Uavgjort her.
Latingen v Gangsta Twitch
GT kontoen har hatt en meget dyktig spiller, og blitt erstattet med en minst like god!
eivped v realpower
Av det lille jeg har sett realpower på slagmarken har det ikke vært imporende! Eivped på sin side har vist seg mer dyktig her!
scarborough rebirth v The norgie
Jeg aner ikke hvem The norgie er. Enda en av disse ukjente kontoene i WIC. Scar derimot har vell de fleste hørt om!
Han er og en av de få i WIC som ikke lever på stacks har jeg inntrykk av, så denne seieren tar han nok elegant ja!
Avenged v Valkyrie
Her hadde nok Valkyrie dratt inn seieren elegant ja! Avenged er og en konto man ser lite til på slagmarken.
dido v Lord Vlaron II
dido er vell den jeg har sett mest til her, så på bakgrunn av det får han seieren her!
sab. v Coolekisen
Kjenner lite til begge dise, så uavgjort her!
Rustern94 v Spirous
Rustern har jeg sett nada til, Spirous derimot har vist seg på slagmarken!
Audia6 v Haakonk
xandor v enfiserum666
Kongen i nord! Denne seieren hadde nok blitt lett match for xandor!
Karmany v Albania1
Albania1 har så absolutt vist seg som en dyktig kriger på slagmarken! Karmany på den andre siden har jeg ikke sett noe til.