DeletedUser
Guest
Nei, men han er fortsatt v1s champion. V1 pr nå består slik jeg har forstått det stort sett av halvaktive noobs som ikke vet hvordan de skal håndtere troppene sine hverken offensivt eller defensivt. Er selvfølgelig noen spillere som kan sakene sine godt her, men det er trist at en slik kåring kan være med på å overskygge den gamle på samme verden. Har aldri vært borti flere slike kåringer på samme verden heller, og jeg syns det er fint med en per verden. Dere (referer til de fleste på v1, ikke alle) får bare leve med at dere kom inn på verdenen 3-4-5 år for sent og dermed ikke kvalifiserer dere til tittelen tw-champion av v1. Dette av den simple grunn at dere ikke har vært med på å påvirke verdensbildet til v1 og formet den verdenen dere ser nå. De fleste av dere har jo også vært så heldige å fått tatt over tidligere storkontoer som terhals og balle klorin også, for så å rævkjøre de så voldsomt at selv gutta som går på tur rundt Songsvannet blir misunnelige.
Nei, her er få verdige v1-champions. En av de få jeg kan trekke frem som verdig er vel magic dude som så vidt jeg vet har vært med fra dag 1 og er her fortsatt. Håper dette stemmer, og at det er flere av disse å finne her.
Nå blir sikkert v1 folket glade. Dette resulterer nok i mange fine ryktepoeng. Gleder meg. Dere kommer vel til å komme frem til en vinner også, men vinneren blir iallfall ikke anerkjent som den rettmessige vinner i mine øyne.
Nei, her er få verdige v1-champions. En av de få jeg kan trekke frem som verdig er vel magic dude som så vidt jeg vet har vært med fra dag 1 og er her fortsatt. Håper dette stemmer, og at det er flere av disse å finne her.
Nå blir sikkert v1 folket glade. Dette resulterer nok i mange fine ryktepoeng. Gleder meg. Dere kommer vel til å komme frem til en vinner også, men vinneren blir iallfall ikke anerkjent som den rettmessige vinner i mine øyne.