V11

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
du vet vel at enhetsspeed plusses på spillhastigheten? som vil si at det blir 12 ganger så raskt som en 1:1 speed verden? hadde tatt 40-50sec for LK per felt, alt for raskt.

joda kanjse det men er jo gøy slipper du vente en evighet :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
det spørs hvordan TW teamet honterer det burde være en dual limits på 2 spør du meg og burde være tid's begrensing hvor lenge dualen har lov være på vær dag:)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Blir umulig å gjennomføre, skal di kun tillate 1-2 ip'er per konto ? Jeg spiller selv fort med 3-4 forskjellige ip'er på en uke og vell så det. Skal jeg da liksom ikke kunne spille fordi jeg flytter rundt på meg hele tiden ?

Nei jeg sier senk speeden slik at folk spiller 1 på vær konto maks 2. Dette vill gjøre verdner større og mer morro. Høy speed forbeholdes HP.
 

donkiller

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Blir umulig å gjennomføre, skal di kun tillate 1-2 ip'er per konto ? Jeg spiller selv fort med 3-4 forskjellige ip'er på en uke og vell så det. Skal jeg da liksom ikke kunne spille fordi jeg flytter rundt på meg hele tiden ?

Nei jeg sier senk speeden slik at folk spiller 1 på vær konto maks 2. Dette vill gjøre verdner større og mer morro. Høy speed forbeholdes HP.

Helt riktig som han sier der. Speeden som er der nå er grei den..
 

DeletedUser

Guest
Fikk ikke tid til å lese igjen om alt men, hvortid kommer v11 ut ? Noen som har peiling? :)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Ingen som vet noe enda, kansje en eller annen nisse i Innogames. Teamet vill komme med en annonsering så snart de vet noe mer, dette vill stå på annonserings delen av forumet, så det enkleste er alltid å sjekke der. Står det ikke noe der så veit ingen noe.


Videre føler jeg at fokuset på .no er altfor stort på hele tiden å få nye verdner. Det er fult mulig å komme inn på en server med latestart og prestere. Hadde alle gjort det istedet for å hele tiden lete etter nye servere. Ville våre verdner blitt mye større, og da igjen lettere å kunne markere seg, selv med late star.
 

DeletedUser

Guest
Jeg kom inn på V1 (tror det var 2 år etter oppstart) og har klart å bite rimelig kraftig fra meg der, så ja det er fullt mulig. Større verdener tilsier større kontoer som i større grad trenger flere hjelpemidler som premium og kontoadmin. Dette vil da bli mer innbringende for inno ville jeg tro? En annen side av saken vil jo bli at det helt sikkert vil trenge større serverkapasitet i forhold til antall kontoer, så dette går muligens begge veier.
 

DeletedUser

Guest
Men nå er jo ikke de nyeste verdenene på .no små fordi Innogames har valgt å gjøre dem slik :)

Det er bare v9, v10 og Classic som nye spillere kan starte på nå uansett, så det er allerede mye bedre enn da vi hadde åtte verdener å velge mellom.
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Som wynja sier, det er allerede bedre enn når mann hadde 8 verdener og velge mellom.
Trodde det var dette de fleste diskuterte og mente for litt siden, at det burde bli mindre verdener om gangen, nettopp pga at alle spillerne på .no var fordelt utover alt for mangen verdener.

Når dem da endelig begynner og stramme inn og stenge verdener, så begynner folk og mase etter en ny verden med engang, og med det tempoet vil vi ha mangen verdener igjen på 1 2 3, og det vil bli få spillere per verden.
Da vil det igjen ikke ha så mye og si på innstillinger da det uansett ikke vil være nok spillere til og gjøre verdener store og spennende.

Synes nesten det burde blitt innført en grense på maks antall åpne verdener, slik at for at det skulle kommet en ny, så måtte en annen blitt avsluttet.
så kunne teamet fått en lett oppgave med og svare folk når dem spørr etter nye verdener også :p
Grensen på antall verdener kunne f.eks blitt satt i forhold til antall aktive spillere på .no eller noe lignende.
 

DeletedUser

Guest
Dersom én må avsluttes før en ny kan starte så kan vi ende opp med at alle verdenene er stengt for nye spillere samtidig, eller at nye evighetsverdener som v1 hindrer utviklingen. Heller enn faste regler på når en ny verden kan starte opp, så tror jeg på å bruke sunn fornuft. :)
 
Topp