Besvart V12?

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Nei den nattbonusen kan vi bare glemme! Jeg jobber offshore for å ha fri og kunne sitte oppe om natta å adle! Skal vi ha nattbonus finner jeg meg likesågodt en ny jobb!
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Ny jobb er mye lettere å fikse ! :) Ingenting kan vell erstatte tw ?

Men nattbonusen gagner skolegutta så utrolig mye da de som oftest er oppe i 8 tida og er på skolen hvor de aller aller fleste er på dataen hele dagen. Få bort nattbonusen og la meg adle gutta når de sover!
 

DeletedUser

Guest
Kan vi prøve med nattbonus tilpasset studenter med en normal student-døgnrytme? Nattbonus fra, nja, midnatt til 10?
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
hmm.. den døgnrytmen er for folk som er serriøse!

Liker grims forslag!
Sene kvelder og sove lenge (mmm)
 

DeletedUser

Guest
Kan vi ikke ha nattbonus fra 21.00 til 15.00? Pleier å legge meg klokka 21 og så er jeg hjemme fra skolen klokka 15.
 

DeletedUser

Guest
det er helt uaktuelt med en nattbonus fra 21-til 15:00 da er jo tw bare dritt?

hva med en nattbonus fra kl 12-8-9 ?
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Kan vi ikke ha nattbonus fra 21.00 til 15.00? Pleier å legge meg klokka 21 og så er jeg hjemme fra skolen klokka 15.

Nei!
da blir det jo bare 6 timer med spilling om dagen!
tenk viss du skal adle noen ganske langt unna da!

men 00-10 er bra :)
 

DeletedUser

Guest
V2 innstillinger bare med random startplass og ikke mulighet for å restarte i stammens cluster. Moral, men ikke nattbonus :)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Hadde vært artig om vi hadde fått en verden som gråbyene blir fullt utbygde, det har vi aldri hatt på tw.no, gir gråbyene litt power og en annen taktikk.
 

DeletedUser

Guest
Kanskje sette inn ulike troppeantall i barbarene? Off og deff tropper?
 

DeletedUser

Guest
Som nevnt tidligere v2 oppatt på nytt igjen. Savner den verdenen, er itte det samme uten den. Kan har noen få justeringer tho. (yes)
 

DeletedUser

Guest
Ikke ha stygge pk funksjoner så gir jeg blanke i hva slags settings det blir.
 

DeletedUser

Guest
V2 innstilling + barbar byer som starter på 300 poeng, vokser da tregt til 2500 poeng :D Nattbonus fra 01:00 til 08:00 =)
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
vill heller ha dagbonus, fra 07-17, fint å sitte oppe på natta å herje litt for de av oss som er natteravner
 

DeletedUser

Guest
Ting vi IKKE bør ha;
Nattbonus.
Kirke.
Moral.
PK-funksjoner som gir fordeler. OM vi skal ha bytte av ress, så bør det være ratio 1:1. Men dette er eneste akseptable funksjon jeg kan ta med.
Katapala som er overpowered.
Bueskyttere.

Ting vi BØR ha;
Limited Haul.
Random location.
Speed 1.6.
Gullmynter.
 
Topp