v17s Første Krig!

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
~TA~ versus Orc!


Da er det endelig på tide med v17's første storkrig! I det blå hjørne, representert av Cecilia Brækhus: Toxic Air! I det rød/grønne hjørne, representert av Blizzard Entertainment: Orc!
f265dca86e245e2af24f4cc2862fa2ff.png
Vs.
582e939039afc083b7afb6c51c785d86.png





Etter småkrangler og heftige slagsmål. Har vi i Toxic Air endelig bestemt oss for å fjerne Orc fra Mordor, og bestige tronen selv! Orc bestemte seg for å puste inn den motbydelige luften vi gir fra oss. Er dette grunnen for grunnen for de grønne ansiktene? Ikke vet jeg - men jeg vet såpass at fra denne dag av blir Orc bare mindre og mindre!
1adb1f03b32af2a9a9e3958c98278be6.png






Deres tropper skal knuses mot våre skarpe klippevegger på bortebane! Slaktes på hjemmebane, og dø av frykt på veien til våres byer.

Vi er klare, er dere?

212d746e6b0077d5eacd3bade78874d7.png


La morroa starte!
LOGO.jpg
 
Sist redigert:

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Hva ble det med: "Vi skal holde oss gjemt og holde oss nøytrale så lenge som mulig i verdenskrigene"? Litt spesielt hvordan DERE er de første som faktisk starter krig da? :Surprised:
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
GØD LØKK!

Og morro PnP, dette er noe jeg har savnet på verdener i det siste. :)
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Morsomt! Dere får si ifra om dere trenger våres hjelp for å klare å ta dem ut, da! (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Litt unødvendig når det ikke finnes en eneste adels på hele verdenen?
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hva ble det med: "Vi skal holde oss gjemt og holde oss nøytrale så lenge som mulig i verdenskrigene"? Litt spesielt hvordan DERE er de første som faktisk starter krig da? :Surprised:

Hva mener du? Dette er noe vi aldri har sakt, og samtidig motbevist et potensiell rykte.

Syns virkelig det er uhøflig av deg å komme med slike utsagn.. Selv om du har vært en del av stammen en gang, er det virkelig unødvendig å komme med slike usanne nødskrik for å senke vår troverdighet og sikkerhet. Syns virkelig du tråkket over streken nå med å bruke din troverdighet som tidligere stammemedlem for å fremheve slike usanne løgner...
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Hva mener du? Dette er noe vi aldri har sakt, og samtidig motbevist et potensiell rykte.

Syns virkelig det er uhøflig av deg å komme med slike utsagn.. Selv om du har vært en del av stammen en gang, er det virkelig unødvendig å komme med slike usanne nødskrik for å senke vår troverdighet og sikkerhet. Syns virkelig du tråkket over streken nå med å bruke din troverdighet som tidligere stammemedlem for å fremheve slike usanne løgner...

Altså... hvis det faktisk IKKE stemmer, så må jeg spekulere i deres troverdighet fordi det var nemlig dette jeg ble fortalt når jeg kom inn i stammen. Å sitte i spytte ut løgner og sette meg i ett dårlig lys på den måten liker jeg veldig dårlig.

Edit: Og hvordan i all verden kan det senke deres sikkerhet? :gjeip: Du trenger ikke skrive randomme ord bare for å få teksten din til å se fyldigere ut (giggle)
 
Topp