Varg/aces/varg E (elite)

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Ønsker bare å svare på RV sin post jeg, siden mye av det var siktet til meg.

Lavmåls, Bambam og Amstaff!!! Madder slet med helsa, og hadde snakket om å slutte lenge. Han valg av tidspunkt hadde mer med at Aces tok byene hans mens han var innlagt, enn at han hadde noe mot undertegnede. Jeg hadde og har alltid hatt et meget godt forhold til Madder.

Føler denne ble grundig eid.

Jeg sitter ikke med info om hans helsesituasjon, og hadde jeg gjort det, så hadde jeg absolutt ikke droppet det på public. Jeg vil gå så langt at jeg vil be deg sensurer deg selv her. Det er ingen form for kritikk av deg, kun en anbefaling ment for madder sin skyld.

Lavmålet her var det vel du som scoret på? Jeg forholder meg kun til det han har sagt på forumet til Varg, og sendt i pm'er til ulike spillere.

Og Bambam - du vet selv at det bare blir dumt å dra frem tall på VARG vs Aces, når Aces nesten utelukkende har tatt byer av vargspillere som har sluttet og var under internadling.

Det ble gjort utelukkende for at dere skulle dra fram dette poenget, så kunne jeg få kontre med at de sluttet på grunn av deres eminente lederstil.

Var bare en som kom før dere, kjipt.

Jeg holder forsatt tett om en fantastisk sak, kun på grunn av at ikke alle i ledelsen deres er like kjipe som dette. Men kom igjen, dra fram enda en IRL unskyldning her nå..
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vil også legge til noffe at jeg har sjekket opp det med at det fantes et styre som var over ledelsen..

Dette kan vi vel begge si at er bare tull ;) kan i såfall si at hverken leder eller forsvarsminister/krigsminister var klar over dette. Men det har du sikkert kalkulert med på en eller annen måte som går i til din fordel :)
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Vil også legge til noffe at jeg har sjekket opp det med at det fantes et styre som var over ledelsen..

Dette kan vi vel begge si at er bare tull ;) kan i såfall si at hverken leder eller forsvarsminister/krigsminister var klar over dette. Men det har du sikkert kalkulert med på en eller annen måte som går i til din fordel :)

Han skriver så mye tull, at han begynner å tro på det selv ;)
Lurer på hvor mange som har gjennomskuet ham ;)
Selv flere i PALS har tatt ham i direkte løgn, ;) og det er den stammen han påstår at han er i nå.
Forundrer meg ikke at han har en konto i VARG, og at resten er et spill for galleriet (som vanlig)
 

DeletedUser

Guest
Vil også legge til noffe at jeg har sjekket opp det med at det fantes et styre som var over ledelsen..

Dette kan vi vel begge si at er bare tull ;) kan i såfall si at hverken leder eller forsvarsminister/krigsminister var klar over dette. Men det har du sikkert kalkulert med på en eller annen måte som går i til din fordel :)

*Fjernet* Er litt opptatt i kveld, men så dette og må bare skyte inn at du nå er du ikke bare på jordet, men helt på vidda. Dette er også nedtegnet i det forumet du hevdet å ha lest.

Styret besto av 3 pers. I tillegg hadde en dobbeltstemme, remember? Han signerer også med denne titlen i dag. Fail.
En annen ting er jo at denne ledelsen var hel ny, så mulig de ikke hadde fått med seg alt. ;)
Stammeleder rakk nok ikke å avgi sin stemme, men uansett så hadde resultatet vist 3 for og en i mot dersom han var det. I ettertid støttet jo også han avgjørelsen, så her snaker mange om ting de ikke aner noe om.

Amstaff:
Ikke forsøk på en så dårlig propaganda. Trodde faktisk du kunne bedre? Forskjellen på meg og deg er at jeg ikke lyver, noe som faktisk har felt deg i Varg, så var jeg deg ville jeg tenkt meg om før du kommer med mer sludder.

Ganondorf:
Det var vel et seriøst begrunnet innlegg, men samtidig så omfattende, så jeg må komme tilbake til deg ;)
 
Sist redigert av en moderator:

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
[16:46:55] PALS-medlem: han sa en ting til meg også, var bare løgn og bedrag
[16:47:18] PALS-medlem: men vakke noe annet å forvente :p
[16:47:19] Amstaff: Jepp...
Sånn har han vel holdt på siden jeg ble kjent med ham for snart 2 år siden :p
[16:47:27] PALS-medlem: hva kalles det
[16:47:30] PALS-medlemi: lystløgner
[16:47:45] Amstaff: DET stemmer ;)
[16:47:55] PALS-medlem: han tenner sikkert på å manipulere andre
[16:48:06] PALS-medlem: har tvangstanker med å lure alle hele tiden
[16:48:08] PALS-medlem: synd på fyren haha
[16:48:15] PALS-medlem: så slitsomt :p
[16:48:55] Amstaff: Du skal ikke se bort fra det nei...


Si hva du vil, kjære Noffe!!
Men det er flere som ikke stoler på et ord av hva du kommer med...
 

DeletedUser

Guest
Snakker du her om meg som person eller spiller? Føler vel her at du angriper meg som person! Da du refererer til modenhet, at jeg har problemer samt stor uvitenhet. Ettersom jeg ser at dette er ordbruk som jeg ikke føler det passende til å beskrive en spiller med, noe som egentlig går mere på personen bak spilleren så har vi vel her et regelbrudd? I offentlig forum...
Da vil jeg anbefale deg å pusse brillene å lese en gang til. Da vil du, sikkert til din store glede, finne ut at det er skrevet i en flertalls form (Benevnelsen "man" og ikke "du"), og er da ment generelt. Capish?

Samtidig så tror jeg du bør sjekke krystallkulen din og se på min bakgrunn og kompetanse i det virkelige liv før du skal belære meg om hvordan ledelse osv. fungerer. Du trenger ikke å komme med din historikk.. (tror du har brukt den ca. 20 ganger tidligere)

Tror nok ikke noen her kjenner min historikk, men uansett har det ingen betydning. Jeg gir helt blaffen i ditt IRL liv og har ikke noe behov for å lære deg noe som helst. Jeg forteller her om ting i TW du åpenbart ikke har peiling på.

Men jeg ser at det synet du har på administrasjon i en stamme fraviker meget i fra det synet jeg har når man prater om en stamme i et spill. Å sammenligne et spill på den måten du ofte reffererer til det virkelige liv stiller jeg meg uforstående til. Samtidig så vil jeg påstå at spilleren nofjon er meget dårlig til å ta i mot kritikk samt å lede en stamme..

Seff kan man dra paraleller med ledelse IRL mot ledelse av en stamme her? Faktisk en god del, uten sammenlikning forøvrig. Å si noe annet ville være feil, men jeg registrerer at du har et annet syn på det. At du og jeg, og mange andre også har forskjellig syn på stammeledelse er vel åpenbart. So what?
Det å bedømme mine evner til å takle/tåle kritikk, går ikke på den interaktive personen jeg er ingame, men på min person IRL faktisk. Jeg kommer ikke til å rapportere feilen ;)

Men for all del kjør ditt løp, sikkert morro. Men for oss andre uvitende og umodne så skinner hele spilleren nofjon i igjennom.

Seff skal jeg det ;)
 

DeletedUser

Guest
[16:46:55] PALS-medlem: han sa en ting til meg også, var bare løgn og bedrag
[16:47:18] PALS-medlem: men vakke noe annet å forvente :p
[16:47:19] Amstaff: Jepp...
Sånn har han vel holdt på siden jeg ble kjent med ham for snart 2 år siden :p
[16:47:27] PALS-medlem: hva kalles det
[16:47:30] PALS-medlemi: lystløgner
[16:47:45] Amstaff: DET stemmer ;)
[16:47:55] PALS-medlem: han tenner sikkert på å manipulere andre
[16:48:06] PALS-medlem: har tvangstanker med å lure alle hele tiden
[16:48:08] PALS-medlem: synd på fyren haha
[16:48:15] PALS-medlem: så slitsomt :p
[16:48:55] Amstaff: Du skal ikke se bort fra det nei...


Si hva du vil, kjære Noffe!!
Men det er flere som ikke stoler på et ord av hva du kommer med...


Haha.. Vis resten da? Det der er jo tatt ut av en sammenheng. Nå må du jo fortelle oss hva som er løgn? Jeg lyver som sagt ikke prinsippielt. Mitt livssyn hindrer meg i det ;)

Også litt kult at du skriver å svarer på et sek. etter han har sendt ;) En typisk og dårlig ammy propaganda/løgn greie det der vel ;) Akkurat som de du hevdet var enige med deg og ville slutte i Varg også, mens du enda var der. Rent bortsett fra at disse personene ikke kjente til saken seff.

[16:47:18] PALS-medlem: men vakke noe annet å forvente :p
[16:47:19] Amstaff: Jepp...
 
Sist redigert av en moderator:

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Av hensyn til vedkommende, har jeg ikke tenkt å poste mer enn det som står der.
Men selv du kan skjønne at jeg svarte på den setningen som stod først, og ikke den du refererer til.
Slik blir det ofte når man bruker skype og skriver om hverandre....

Jeg har heller ikke fått detaljert hva du har sagt, men bare at vedkommende har tatt deg i en løgn der også.
Som så mange andre spillere IG har gjort.

Var vel derfor min fanclub ser ut til å være større enn din?
 

DeletedUser

Guest
Av hensyn til vedkommende, har jeg ikke tenkt å poste mer enn det som står der.
Men selv du kan skjønne at jeg svarte på den setningen som stod først, og ikke den du refererer til.
Slik blir det ofte når man bruker skype og skriver om hverandre....

Jeg har heller ikke fått detaljert hva du har sagt, men bare at vedkommende har tatt deg i en løgn der også.
Som så mange andre spillere IG har gjort.

Var vel derfor min fanclub ser ut til å være større enn din?

Det er neppe noen i Pals som har tatt meg i det, da de ikke vet hvem jeg er. :)

fanclub? hahaha
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Søren (vil egentlig bruke et annet ord her men fått endel advarsler i det siste;) som dere krangler da. skulle tro dere var 12 år begge to;) hehe..

Ler som en apekatt her jeg sitter å leser igjennom dette. morro med liv på forumet da;)!

Alexi lalala
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Wtf? Er litt opptatt i kveld, men så dette og må bare skyte inn at du nå er du ikke bare på jordet, men helt på vidda. Dette er også nedtegnet i det forumet du hevdet å ha lest.

Styret besto av 3 pers. I tillegg hadde en dobbeltstemme, remember? Han signerer også med denne titlen i dag. Fail.
En annen ting er jo at denne ledelsen var hel ny, så mulig de ikke hadde fått med seg alt. ;)
Stammeleder rakk nok ikke å avgi sin stemme, men uansett så hadde resultatet vist 3 for og en i mot dersom han var det. I ettertid støttet jo også han avgjørelsen, så her snaker mange om ting de ikke aner noe om.

Amstaff:
Ikke forsøk på en så dårlig propaganda. Trodde faktisk du kunne bedre? Forskjellen på meg og deg er at jeg ikke lyver, noe som faktisk har felt deg i Varg, så var jeg deg ville jeg tenkt meg om før du kommer med mer sludder.

Ganondorf:
Det var vel et seriøst begrunnet innlegg, men samtidig så omfattende, så jeg må komme tilbake til deg ;)

Ja du har sikkert rett, men her ute på vidda hvor jeg er så er jeg tydligvis ikke alene :) for her begynner vi å bli ganske mange nå som sliter litt med å få med seg alt du har tenkt osv. Men fint om du sier i fra neste gang da jeg ikke har en data som er helt oppgradert på å lese tanker ;)

Rart forresten at det er så mange som ikke får med seg slike vesentlige detaljer...
 

ghost68

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Er morsomt for oss som ikke kjenner denne saken i det hele og følge med, er en del selvmotsigelser ute og går i begge leire :)

Egentlig burde kommunikasjonen her bestå av tre krav:

-Den som mottar bør gis mulighet til og forstå.
-Den som sender melding bør snakke "sant" - ha hele sammenhengen med.
-De som kommuniserer forsøker og legge en felles forståelse av det som blir skrevet.

Dette synes dårlg her, men selvsagt har nok flere her forskjellige virkelighetsoppfatninger og det burde respekteres i en større grad en jeg ser her.
Her er det bare oppgulp om hvor en elendig person Norfjon er og like dårlige oppgulp om Amstaff - blir bare trist når man bunner dette ikke er mer enn ett spill som egentlig ingen kan tape - utenom av kjedsomhet.

Missforstå meg rett, morsomt og følge med :)

Skål folkens
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Skål ghost68 :)

Men jeg vil ikke si at noffe eller RV som jeg har omtalt er noen dårlige personer.

Mulig jeg har ordlagt meg feil der, men er bare veldig uenig i hvordan deres lederopptreden var i VARG når dette brøt løs. Samt en liten diskusjon om hvordan ting var ;)

Ellers er dette to trivelige karer.
 

ghost68

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
nevner da ikke deg, tenker mer på at det er en generell rød tråd her som blir litt lavmål :)

Freddan er her :)
 

DeletedUser

Guest
Skål Ghost68 og alle dere andre krangle fanter:D

kan legge til at den som har et åpent øye her skjønner hvem som er bæsjen og hvem som er dritten.....:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ganondorf:
Det var vel et seriøst begrunnet innlegg, men samtidig så omfattende, så jeg må komme tilbake til deg ;)

Ikke noe å stresse med ;) Når jeg har litt tid til overs pleier jeg å følge med relativt aktivt på det offentlige forumet. Men andre ganger, selv i diskusjoner kan jeg plutselig forsvinne dagevis og finner ut at det er poengløst å ta opp saken da det på en måte har blitt “gammelt”. Offentlig forum blir ofte glemt i min verden. Har erfart at det egentlig er lite man kommer frem til her, i de fleste diskusjonene. Men er jo alltid spennende å lære litt mer om hverandre, ulike stammer og hva for noe tankegang folk har bak. Samt for min del, ikke så alt for lett å henge med på v4 seksjonen, da jeg mildt sagt har lest/fulgt lite med her, i forholdt til for eksempel v2.

Jeg har da jobbet noe med deg tidligere på TW, men fikk egentlig aldri tid til å bli ordentlig kjent med deg. Samtidig det jeg kanskje reagerer mest på rundt deg som spiller, er at jeg ofte føler det brukes så mye tid på å øke sin egen popularitet. Spesielt rundt tema stammeleder, ledelse lederstyret, kommunikasjon med medlemmer. Når jeg selv føler at så mange andre gir så mye mer av seg selv på div. serveren rundt disse områdene og likevel ikke bruker masse tid på å “heve” seg selv, i så mange sammenhenger som ikke engang angår deg engang :p Kan kanskje rote frem en del eksempler seinere. Er liksom det lille jeg ser her på v4 forumet, alle små og store diskusjoner, så er du der og snakker stort om deg selv x) Selvfølgelig lov å syntes godt om seg selv, men finnes en mellomting ^^

Ellers er du sikkert en knakende person å ta en pils med, så ikke noe hats greier sånn sett ;P Du snakket tidligere om at du fyrte meg opp, litt kinky i grunn x) Huff, nå går jeg off topic her…. Uhm… Geez… trøtt

Ellers skrev jeg for et par dager siden en tekst på 4 A4ark sider rundt VARG, ledelse m.m. Men tror det kanskje blir litt for mye på engang. Selv om jeg hadde en del moromomenter i teksten., tror jeg selv Darkmoon hadde sovnet :p Så kanskje prøve å bryte litt opp og ta litt og litt. Vet jo aldri når neste periode uten forums lesing kommer ;)

Hvorfor svarte jeg så langt... kunne i grunn bare svart bruk den tiden du trenger... og hvorfor snakker jeg med meg selv...

- Tobben
 
Topp