Varg/aces/varg E (elite)

DeletedUser

Guest
Du kan godt fortsette å si det(noe du så definnitivt ikke gjør), men kommer ikke til å tro deg^^
Var egentlig derfor jeg ble mistenksom in the first place... Ingen TW spiller så legne jeg kan huske har reklamert så mye over sitt "stammeskifte" som du gjør for øyeblikket. Går det egentlig en eneste setning uten at du nevner det:confused:
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Du kan godt fortsette å si det(noe du så definnitivt ikke gjør), men kommer ikke til å tro deg^^
Var egentlig derfor jeg ble mistenksom in the first place... Ingen TW spiller så legne jeg kan huske har reklamert så mye over sitt "stammeskifte" som du gjør for øyeblikket. Går det egentlig en eneste setning uten at du nevner det:confused:

kan ikk si meg mer enig;)! godt skrevet. sant det der, nofjon hver eneste setning;)!
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
@ Reisverket

Den passer jo flott inn i denne tråden da..

D'oh

Jeg fikk virkelig ikke med meg at dere sa noe.. Jeg la merke til at dere var på forumet her, men jeg evnet ikke å se noen svar.. sikkert bumsefull..

Det som skuffer meg mest med deg, Bambam, er at du ikke er proff nok til å skille mellom verdenene. Bare fordi du krangler med meg her, så nedgraderer du stadig DOGZ status fra ally til IAP, og jeg må endre tilbake. Ikke veldig farlig, men begynner å bli litt lei av det!

On topic:
Denne tråden er vel lenge siden var relevant?
 

DeletedUser

Guest
Rufflen/Alexi:

Jepp. Det er knyttet sammen med en liten propaganda seff. ;)
Uansett er jeg inne hos Pals. Sett meg gjerne på en liten test i så måte, så skal jeg bringe frem info fra fks. forumet. Nicket vil ikke bli avslørt, av åpenbare grunner.

Jeg var på et fredelig oppdrag her inne, men siden diplomaten der er skikkelig ufin på forum, så er jeg neimen ikke så sikker lenger. Vurderer fortløpende ;)
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Her feilet du vel 2 ganger i samme post. Gratulerer!

1. Du klager på at jeg blander verdener. For så å dra fram Dogz.

2. Jeg har aldri satt opp Dogz verken som IAP eller Alliert.

Jeg kommer selvfølgelig til å dra fram denne posten når du ber noen av oss andre om å holde oss saklig.
 

DeletedUser

Guest
Da ser det ut som UnderD har fått fart på sakene og spiser litt av Aces kaken? De er kanskje ikke fiender Ammy? Kun agressive venner? :D :rolleyes:
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Da ser det ut som UnderD har fått fart på sakene og spiser litt av Aces kaken? De er kanskje ikke fiender Ammy? Kun agressive venner? :D :rolleyes:

Som du også har sett hele tiden, så har det lille clusteret jeg hadde i starten blitt spist mer og mer etterhvert som tiden har gått...
Noe annet er vel ikke å forvente, siden byene lå helt alene?
I mellomtiden har jeg vokst med ca 300K totalt siden dem begynte å angripe meg.

Ellers lurer jeg på om ikke alt er som det skal i UnderD for tiden...
Siden noen av spillerne deres søker seg til oss? Hmmm...
Vi har ikke tatt noen standpunkt til de enda...
 

DeletedUser

Guest
Som du også har sett hele tiden, så har det lille clusteret jeg hadde i starten blitt spist mer og mer etterhvert som tiden har gått...
Noe annet er vel ikke å forvente, siden byene lå helt alene?
I mellomtiden har jeg vokst med ca 300K totalt siden dem begynte å angripe meg.

Ellers lurer jeg på om ikke alt er som det skal i UnderD for tiden...
Siden noen av spillerne deres søker seg til oss? Hmmm...
Vi har ikke tatt noen standpunkt til de enda...

Tja. Skyter man i alle retninger, så kommer det vel en og annen rikosjett.
Både de og Varg spillere søker til dere sier dere? Aces blir en monsterstamme da. Merge kanskje? ;)
Vel, har jo spådd endringer i V4, så at et par søker inn til dere, er vel ikke så unikt?
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Noffe kan du ikke bare gjøre det du har planlagt før vi alle slutter og du sitter her uten noen plann flere og flere fra faller. nå må du sette noe moro igang før alt frafaller og du sitter her ensom og skriver om ego ditt til reisverket mens dere fighter over alle grå byene.. før en av dere slutter og han andre internadler den første. nei noffe nå må du slutte og slenge rundt med kjedelig propaganda som bare forteller om deg selv og sette igang eller er du ei før stor pyse til og gjøre noe?:p
 

DeletedUser

Guest
En fryktelig relevant tråd i forhold til hva jeg skrev? Kjempebra jobbet. ;)
Tror ikke jeg skjønte hva du skrev heller, men det er da det samme.
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
var veldig relevant hadde absulut ingenting med hva du skrev. bare følte at jeg skulle skrive hva du må få høre:)
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Føler for å la Noffe kjøre sin egen "propaganda" i fred og ro.
Oppfordrer alle til å overse alt piss som kommer fra ham heretter.
Selv jeg er lei alt som kommer derfra etterhvert...
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
nei, er jo for all del ikke det. men er lei av deg nå Noffe du har tilbrangt dine 100 dager under sola er du ikke solbrent nok nå?
 

DeletedUser

Guest
La meg konsentrere meg om den saken, så kan du pusle med ditt og feie for din egen dør. Jeg bryr meg seff ikke om hva du og andre mener. Som sagt: Liker du ikke det du ser her, så logg av, i steden for å sjikanere folk med tåplige og grunnløse uttalelser.
Skulle neste tro at enkelte, bl.a. du, tror de er på en slags chat her inne? Fail. Megafail
 
Topp