Verden 2 avsluttes!

DeletedUser

Guest
Vel, greit å bli ferdig med det vil jeg tro. Men AriCa slipper billig unna da, med mindre noen i stammen finner på noe gøy.. ;)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Gratulerer AriCa og gratulerer til Shanks som den suverene vinner :)

Med mindre Ruffiro blir litt mer aktiv på adlingsfronten dog...
 

DeletedUser

Guest
Yes! Herlig å vite at vi går mot en slutt!

Men AriCa har på ingen måte vunnet noe som helst enda. Det er jo først den 15. desember at en vinner kåres! Herregud dama mi blir glad nå :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, mer tid til v6 iallefall :D

Men dere som har erfaring fra utenlandske servere.. Hva skjer etter den 15. desember da? Vil man kunne logge inn på server 2 bare som observatører, eller vil alt som hører til v2 faktisk slettes? Enn v2-forumet da, vil det også fjernes?
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Gratulerer,er vel nesten bra,da dette må være veldig lite spennende nå.
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Hvorfor sette en spesisfik dato for avslutningen av serveren? Nå tar vi først et skritt i retning av å gi en bedre mulighet for å vinne serveren, og så hopper dere rett på å sette en dato for avslutningen?

IMO er det et meget tynt grunnlag at nye spillere ikke skal kunne utnytte dette. Tre måneder? På den tiden, selv med halvert adelspris, kan man vanskelig adle mer enn 5-600 byer. For ikke å nevne forspranget som alle andre spillere her!
 

DeletedUser

Guest
Ja synes det er dumt at dere avslutter hele V2

dessuten er det vel mange som har kjøpt PK, jeg har vel tilgode for ett halvår selv.

Greit nok at vi stenger for nye spillere for det var det vi ville men at V2 avsluttes med 3 måneders varsel er vel litt i korteste laget.
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Vel vel... Ser ut som noen tar valget om å slutte på TW for meg.
Men skal ærlig si at jeg synes det var litt kort varsel...
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Grunnen til at vi avslutter verden 2 og at vi går ut med såpass kort varsel er for at spillere ikke skal kunne registrere seg nå for så å kunne ha en innflytelse på siste levetiden av verden. Det vil være urettferdig mot spillere som har vært lenge på V2 dersom man kunne komme opp til samme nivå i løpet av halve tiden.
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Det er sant, men så lenge V2 blir stengt for nye medlemmer kommer det jo ingen nye. Derfor litt unødvendig kort varsel på når V2 avsluttes.
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Grunnen til at vi avslutter verden 2 og at vi går ut med såpass kort varsel er for at spillere ikke skal kunne registrere seg nå for så å kunne ha en innflytelse på siste levetiden av verden. Det vil være urettferdig mot spillere som har vært lenge på V2 dersom man kunne komme opp til samme nivå i løpet av halve tiden.

Det er urettferdig mot vi som har spilt her så lenge at dere setter denne fristen, som et endelig tidspunkt for slutten på V2, når dere ikke vet hvordan serveren vil se ut da. Man kan gjette, men det vil fortsatt bare være gjetting.

At spillere kan komme seg opp på samme nivå på halve tiden er en unnskyldning, ja, men på den samme tiden de bruker så vil vi som allerede er her ha vokst ganske så mye mer! Halve tiden, forresten? Heh. Det er jo bare et år det, siden V2 har holdt på i over 2 år. De spillerne som blir tatt igjen kan i så fall bare skylde på seg selv for at de ikke er aktive nok. Og la oss være ærlige - det er mer enn nok byer å ta av, så lenge man er villig til å flytte litt på seg.

De spillerne som starter nå vil ha en lang og hard vei opp. Hvorfor? Har du sett rimmen i det siste nå? Det er trangt! De som vil overleve nå gjør det fordi de har noen større som passer på seg. Disse større vil da lett kunne booste de mindre spillerne ( prisen for én adels for meg tilsvarer 45 adels eller noe for en nystartet spiller ), noe som allerede kan kalles urettferdig for de av oss som ikke hadde sammen fordelen. Dette spillet er som idrett - det er ikke fullstendig rettferdig.

Det du sier om påvirkning av serveren blir, i min øyne, en smule rart. Skal bare de som har spilt lengst kunne påvirke serveren? For å ta et eksempel, så har for eksempel LDonna påvirket serveren. Hun har "bare" 2.6 mill poeng. Det ville ikke vært et spesielt stort problem for meg å booste en spiller opp til samme nivå på et par-tre måneder, selv uten halv adelspris. Det er ikke bare størrelsen på en spiller som sier noe om innflytelsen den spilleren har eller kan ha på en server.
 

DeletedUser

Guest
Det er urettferdig mot vi som har spilt her så lenge at dere setter denne fristen, som et endelig tidspunkt for slutten på V2, når dere ikke vet hvordan serveren vil se ut da. Man kan gjette, men det vil fortsatt bare være gjetting.

At spillere kan komme seg opp på samme nivå på halve tiden er en unnskyldning, ja, men på den samme tiden de bruker så vil vi som allerede er her ha vokst ganske så mye mer! Halve tiden, forresten? Heh. Det er jo bare et år det, siden V2 har holdt på i over 2 år. De spillerne som blir tatt igjen kan i så fall bare skylde på seg selv for at de ikke er aktive nok. Og la oss være ærlige - det er mer enn nok byer å ta av, så lenge man er villig til å flytte litt på seg.

De spillerne som starter nå vil ha en lang og hard vei opp. Hvorfor? Har du sett rimmen i det siste nå? Det er trangt! De som vil overleve nå gjør det fordi de har noen større som passer på seg. Disse større vil da lett kunne booste de mindre spillerne ( prisen for én adels for meg tilsvarer 45 adels eller noe for en nystartet spiller ), noe som allerede kan kalles urettferdig for de av oss som ikke hadde sammen fordelen. Dette spillet er som idrett - det er ikke fullstendig rettferdig.

Det du sier om påvirkning av serveren blir, i min øyne, en smule rart. Skal bare de som har spilt lengst kunne påvirke serveren? For å ta et eksempel, så har for eksempel LDonna påvirket serveren. Hun har "bare" 2.6 mill poeng. Det ville ikke vært et spesielt stort problem for meg å booste en spiller opp til samme nivå på et par-tre måneder, selv uten halv adelspris. Det er ikke bare størrelsen på en spiller som sier noe om innflytelsen den spilleren har eller kan ha på en server.

Gode poeng du kommer med. Anywho.. Om jeg starter, booster du meg da? :D
 

DeletedUser

Guest
Ja, mer tid til v6 iallefall :D

Men dere som har erfaring fra utenlandske servere.. Hva skjer etter den 15. desember da? Vil man kunne logge inn på server 2 bare som observatører, eller vil alt som hører til v2 faktisk slettes? Enn v2-forumet da, vil det også fjernes?

Det vanlige er å fjerne hele verdenen fra systemet og opprette en tråd enten på twforumet eller på tw wiki med hele historien til den verdenen som blant annet inneholder kriger, stats, hovedpersonene i den verdenen og selvfølgelig hvem som vant sammen med en liste over de spillerne som var aktiv til siste slutt.

Men har vært med på at verdenen har bare blitt låst og at man bare blir ute av stand til å logge inn slik at alt er som det så ut når verdenen ble stengt...men alt dette er opp til de som styrer TW så får sikkert mer info om det etterhvert^^
 
Topp