Verden 2 avsluttes!

DeletedUser

Guest
Vil alle resultatene bli lagret en plass? Vil v2 forumet bli stengt?
 

DeletedUser

Guest
Det er urettferdig mot vi som har spilt her så lenge at dere setter denne fristen, som et endelig tidspunkt for slutten på V2, når dere ikke vet hvordan serveren vil se ut da. Man kan gjette, men det vil fortsatt bare være gjetting.

At spillere kan komme seg opp på samme nivå på halve tiden er en unnskyldning, ja, men på den samme tiden de bruker så vil vi som allerede er her ha vokst ganske så mye mer! Halve tiden, forresten? Heh. Det er jo bare et år det, siden V2 har holdt på i over 2 år. De spillerne som blir tatt igjen kan i så fall bare skylde på seg selv for at de ikke er aktive nok. Og la oss være ærlige - det er mer enn nok byer å ta av, så lenge man er villig til å flytte litt på seg.

De spillerne som starter nå vil ha en lang og hard vei opp. Hvorfor? Har du sett rimmen i det siste nå? Det er trangt! De som vil overleve nå gjør det fordi de har noen større som passer på seg. Disse større vil da lett kunne booste de mindre spillerne ( prisen for én adels for meg tilsvarer 45 adels eller noe for en nystartet spiller ), noe som allerede kan kalles urettferdig for de av oss som ikke hadde sammen fordelen. Dette spillet er som idrett - det er ikke fullstendig rettferdig.

Det du sier om påvirkning av serveren blir, i min øyne, en smule rart. Skal bare de som har spilt lengst kunne påvirke serveren? For å ta et eksempel, så har for eksempel LDonna påvirket serveren. Hun har "bare" 2.6 mill poeng. Det ville ikke vært et spesielt stort problem for meg å booste en spiller opp til samme nivå på et par-tre måneder, selv uten halv adelspris. Det er ikke bare størrelsen på en spiller som sier noe om innflytelsen den spilleren har eller kan ha på en server.

Er 100 % enig
 

DeletedUser

Guest
Noe blir fundamentalt feil,når det settes en sluttdato som kvittering på billigere adelsmenn på V2.
Da burde heller mulighet for nyregistrering av medlemmer inntrådt med øyeblikkelig virkning,i stedet for mulighet til nyreg. frem tom. 15.sept.

En satt sluttdato 3 mnd. frem i tid harmonerer ikke med de grunnleggende intensjonene for å kunne vinne en server.
 

DeletedUser

Guest
Dette blir for idiotisk. Hvorfor i alle dager skal det være en hake når vi får noe vi vil? Ser ikke poenget med å avslutte verdenen, da er det faktisk bedre at dere bare stenger for nyregistrering umiddelbart, som var et forslag.

Er fullstendig enig i det Vv0lv3r1n3 skrev litt tidligere i tråden.
 

Jarl360

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg er helt imot at v2 stenges ned!
Spiller bare på v2, stenger den har jeg ikke noe annet å hoppe over til -,-

Hva kommer til å skje med all PK`en folk har igjen da?
Får de penger igjen els?

Mvh: En sur og bitter liten unge :mad:
 

DeletedUser

Guest
To sider ved denne saken fra mitt perspektiv i allefall:

1. Det er vel ikke helt fair å sette en eksakt sluttdato - hadde vært bedre hvis verdenen hadde blitt avsluttet ved at lederstammen oppnår en viss dominans over hele verdenen.

2. Det skal bli deilig å bli ferdig med V2, og endelig få utropt en vinner :D
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Dette syntes jeg var trist.
Var for halvering av gullmyntene. Men at verdenen skal slutte. NEI! :(
 

DeletedUser

Guest
Helt i mot dette jeg også!

Hadde jeg visst at dette ble resultatet om jeg svarte ja på den undersøkelsen, så hadde jeg så klart svart nei!
 

DeletedUser

Guest
To sider ved denne saken fra mitt perspektiv i allefall:

1. Det er vel ikke helt fair å sette en eksakt sluttdato - hadde vært bedre hvis verdenen hadde blitt avsluttet ved at lederstammen oppnår en viss dominans over hele verdenen.

2. Det skal bli deilig å bli ferdig med V2, og endelig få utropt en vinner :D

Må få korrigere min egen tidligere uttalelse i denne tråden, og heller stille meg bak det Neville sier her :)
Som om jeg skulle skrevet det selv :p :D
 

kingtreen

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
huff

heg er ikke enig at verden 2 skal slutte azz jeg starta og spille for lenge siden og har slitt med oppover får og få 30 byer og masse poeng mwn. jeg er forsatt uenig i at verden 2 skal slutte av. det hadde vært dumt. også er jeg enig i det volver skrev tidliger i forumet her
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Tja, greit for meg at v2 slutter. Men forstår ikke begrundelsen, eller totalt mangel på samme. Men måske det ikke trenges noen?
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Er TOTALT imot en stenging av verdenen den 15 desember. Dog er jeg for stenging av verdenen, når den dominante stammen, AriCa, har adla hele kartet!
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg var opprinnelig imot halvering av gullmyntene og jeg da... Men synes det blir for dumt å avslutte en verden sånn. Finnes mange store spillere utenfor AriCa... Verdenen er ikke akkurat inaktiv heller, eller?
 

screto

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Hvorfor stenge v2 ?
Greit nok at den stenges for nye spillere, men stenge den for godt 15. Desember når det forsatt er MYE mer å adle for AriCa..
Gidd å ødelegg for AriCa da..
 

Bjorni499

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Jeg synes dette var tåpelig. Hvorfor ikke vente til AriCa og allierte eier 90% av alle byene som er "eide" av spillere.
Vertfall 80% :p
 

DeletedUser

Guest
Ser ikke helt vitsen med både billigere adelsmenn og avslutting av verdenen.

For det første så får man ikke utbytte av de nye adelsmennene, og for det andre så rekker ikke verdenen å utvikle seg som følge av den nye endringen, før den blir avsluttet.
 

DeletedUser

Guest
Jeg hadde heller sett for meg at V2 stengte for nye spillere og ikke at verdenen avsluttes!
Det er alt for tidlig! Tror folk har misforstått litt når det gjelder hva man stemte på...
 

DeletedUser

Guest
Jeg hadde heller sett for meg at V2 stengte for nye spillere og ikke at verdenen avsluttes!
Det er alt for tidlig! Tror folk har misforstått litt når det gjelder hva man stemte på...

Tror ikke det.

Her er avstemnings-spm vi fikk:
Syntes du vi skal stenge V2 for nye spillere og gjøre gullmynter billigere?

Ingen V2 spiller har vel tenkt at dette som ble presentert for oss i dag,og som kom som lyn fra klar himmel skulle bli "resultatet"..

Hmm TW kanhende spiller falitt på den norske serveren?
 

Gamla

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Jeg synst fristen er for kort. Det er mye bedre å kåre en vinner når en stamme har f.eks 90% av byene.. En ting er å stenge for nye spillere, men å avslutte verdenen på den måten blir for dumt!

Så er det spørsmålet om PK. Hvordan har dere tenkt å løse det? Det er surt å ha betalt for noe vi ikke får brukt!
 

DeletedUser

Guest
PP'ene får dere brukt på andre verdener, så innogames kommer ikke til å refundere noe pga en avsluttet verden.
 
Topp