Verden 2 avsluttes!

Gamla

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Det betyr at de som bare spiller på V2 blir nødt å starte i en annen V ellers går PK tapt??
 

DeletedUser

Guest
PP'ene får dere brukt på andre verdener, så innogames kommer ikke til å refundere noe pga en avsluttet verden.

Høres ikke akseptabelt ut dette,da.

En verden avsluttes på et tynt grunnlag,på altfor kort varsel.
Er jo total overkjøring av spillerne på V2 dette,da.

Jeg vil si at det å da ikke refundere PK ville være bedrageri.
jeg har ingen planer om å registrere meg på noen annen verden.
 

DeletedUser

Guest
Men fakta er at dere har kjøpt noe som ikke er knyttet til v2, og at verdenen avsluttes vil ikke ha noe å si for hvorvidt dere kan få brukt poengene deres. Jeg kan selvfølgelig ta feil, men tviler sterkt på at dere får tilbake penger for premiumpoengene. Kanskje det eneste er at dere kan få ekstra pp som plaster på såret... ;)
 

DeletedUser

Guest
Neiii....

Jeg som begynner å føle at jeg mestrer dette spillet... Begynner også å få noen poeng. Helst ikke avslutt V2!
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror oppriktig at TW-teamet eller INNOGAMES må høre på de som spiller denne serveren. Er bare fordeler for INNOGAMES at serveren ikke avsluttes - enda.. Da vil spillerne bruke enda mer Premiumpoeng. Win for spillerne som får fortsette på serveren og win for INNOGAMES som kan tjene enda litt mer penger.

Så jeg tar dette med knusende ro. Men det er viktig at alle som reagerer på at serveren skal stenges den 15. desember faktisk sier i fra. Send inn tickets, eller klag i denne tråden - eller overalt egentlig. Vi vil bli hørt.

Men serveren bør stoppe inntaket av nye spillere. For da vil serveren automatisk gå mot en slutt. En naturlig slutt.
 

DeletedUser

Guest
PK

Det er klart at innogames kommer i erstatnings ansvar for penger som er brukt til spillet. De må selvfølgelig tilbake betale PK som ikke er brukt og ønskes innløst. De som har kjøpt PK mens de har vært innlogget på V2 knytter selvfølgelig pengene opp mot V2. Jeg skjønner ikke hvorfor ledelsen er så passive og ikke lager en annen vri på det slik at v2 har eksistens grunnlag.
 

DeletedUser

Guest
Men fakta er at dere har kjøpt noe som ikke er knyttet til v2, og at verdenen avsluttes vil ikke ha noe å si for hvorvidt dere kan få brukt poengene deres. Jeg kan selvfølgelig ta feil, men tviler sterkt på at dere får tilbake penger for premiumpoengene. Kanskje det eneste er at dere kan få ekstra pp som plaster på såret... ;)

Ehh joda, men da folk kanskje har aktivert PK for noen lange stunder..? (nå vet ikke jeg hvor lang tid aktivert pk maks varer eller slikt :/)




Shanks82 skrev:
Er bare fordeler for INNOGAMES at serveren ikke avsluttes - enda.. Da vil spillerne bruke enda mer Premiumpoeng. Win for spillerne som får fortsette på serveren og win for INNOGAMES som kan tjene enda litt mer penger.

Første jeg tenkte var, ja kommer det ikke flere folk blir det jo bare mindre og mindre på verdenen og mindre og tjene. Dersom verden blir avsluttet, er det jo da slik at kanskje en viss prosent av de folkene som hovedsaklig bare satser på v2, da kanskje flyttet videre til en ny verden og kan kanskje få seg pk der, osv osv osv..?

Selv mener jeg at det kan stoppes før nye spillere så snart som mulig, men slutt dato trenger da ikke være såå tidlig..
 

DeletedUser

Guest
Ehh joda, men da folk kanskje har aktivert PK for noen lange stunder..? (nå vet ikke jeg hvor lang tid aktivert pk maks varer eller slikt :/)

Aktivert PK varer max 30 dager av seg selv. Du kan også velge å forlenge automatisk, så lenge du har PP (eventuelt deaktivere automatisk forlengelse). Du kan også aktivere manuelt for flere måneder frem i tid, men for innogames så kommer det bare til å være den spillerens eget valg, og ikke noe de har finansielt ansvar for. De dette eventuelt gjelder kan kanskje få tilbake det aktuelle antallet pp, men ikke penger.

Men igjen, jeg kan ta feil. :p
 

Jarl360

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Flott svar det, men en ting..

Hva med de som ikke spiller på andre verdener? O.O :confused:
 

DeletedUser

Guest
Stenge V2?

Jeg synes dette er en merkelig beslutning.
Da vi stemte over billigere adelsmenn og inntaksstopp for nye spillere, var det ikke snakk om at V2 skulle avsluttes slik. Jeg tror at flere av de som spiller på denne verdenen føler seg lurt.
 

hanssiii

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Absolutt i mot. Enig med så mange her om hva de sier.

Ta ett skirtt av gangen, å la v2 gå sin gang med stengt rek.
 

DeletedUser

Guest
Aktivert PK varer max 30 dager av seg selv. Du kan også velge å forlenge automatisk, så lenge du har PP (eventuelt deaktivere automatisk forlengelse). Du kan også aktivere manuelt for flere måneder frem i tid, men for innogames så kommer det bare til å være den spillerens eget valg, og ikke noe de har finansielt ansvar for. De dette eventuelt gjelder kan kanskje få tilbake det aktuelle antallet pp, men ikke penger.

Men igjen, jeg kan ta feil. :p

Går det an å velge flere måneder? Kan jo være spillere som aktiverte for flere måneder fremover FØR slutten av v2 ble annonsert.
 

Jarl360

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Premiumpoengene er der fortsatt, bare å joine en ny verden, så ligger de der.

Så jeg må, selv om jeg slutter på tw, starte i en ny verden og bare waste pk-poengene?

Ikke at det er meg jeg sikter til, har ikke tenkt til det engang..


Men er sikkert noen som har suttet så lenge på v2 at når den er over gir de seg. :)

Eller noe:p
 

DeletedUser

Guest
For å ikke starte noe hysteri her før noen vet noe sikkert, så er dette bare hva jeg tror og forventer - jeg har ikke noe med innogames eller teamet å gjøre, som dere ser.
 

DeletedUser

Guest
Medlemmene av teamet har "tittelen" sin under avataren til venstre her, og de skriver gjerne (alltid?) med farget skrift, etter hva de er.

Men det så ut som jeg ble tatt for å vite ting ja, så måtte forklare ^^ Jeg kan nok ha vært litt for bastant.
 

DeletedUser

Guest
Må si meg enig med det folk sier her.
Bedre løsning ville vært;
1: stoppe for nye spillere.
2: når en lederstamme når en fastsatt %-del av verdensdominansen, så er man automatisk en vinner.

så jeg er egentlig imot halvering av gullmynt-idèen.
 

DeletedUser

Guest
Blir helt ulogiskt og urettferdig for de resterende spillerne på V2 å få verdenen lagt ned, for det er fortsatt ett åpent løp og hvem som helst kan fortsatt vinne.... kan jo sammenligne det med en verden fra TW.net som fortsatt er aktiv selv om det er drøyt 800 mill poeng imellom dem og rank 2....^^

w12players.png


http://www.twstats.com/en12/index.php?page=rankings&mode=tribes
 

DeletedUser

Guest
Det er klart at innogames kommer i erstatnings ansvar for penger som er brukt til spillet. De må selvfølgelig tilbake betale PK som ikke er brukt og ønskes innløst. De som har kjøpt PK mens de har vært innlogget på V2 knytter selvfølgelig pengene opp mot V2. Jeg skjønner ikke hvorfor ledelsen er så passive og ikke lager en annen vri på det slik at v2 har eksistens grunnlag.

Her tar du nok feil. Premiumpoeng knyttes ikke opp til noen verden, men brukeren. Så du vil ikke få penger tilbake.
 
Topp