Verden 7 lever da i beste velgående

DeletedUser

Guest
De siste par ukene har det skjedd litt av hvert i v7.
Den mye omtalte overgangen til Malfurion-kontoen har jo fått hovedfokus, naturlig nok.
Etter det fulgte mye aktivitet på stammeskifte-fronten til Noble, som var den soleklart største stammen på den tida. Mange slutta, ga ifra seg kontoene eller skifta stamme.
Riktig nok har flere av disse kontoene kommet tilbake til Noble. Men i de siste dagene her har SAS vært svært aktiv til å plukke opp rester ifra Noble's "synkende" skip.

Dette har selvsagt ikke gått oss i HG forbi, noe vi også måtte reagere på. Derfor brøyt vi nettopp den relativt nye IAP'en vi hadde med SAS, siden vi i grunn ville vært låst inne i allierte og iap'er om vi skulle fortsatt å ha den.
Regner egentlig med at dette var en kalkulert handling ifra SAS, men vi har uansett satt en 48t grense på angrep. En gentleman's agreement.

Med denne rekruteringen ifra SAS begynner man jo å lure litt på hva det tenkes på i ledelsen der i gården.
Det er jo egentlig akkurat det samme som å gå til angrep imot oss i HG og Snipe når slike ting skjer. Tviler på at Tazen er så dum at han ikke har skjønt det, derfor min tidligere kommentar om at det er en kalkulert handling.
Spørsmålet mitt er egentlig; Hva er motivet og målet med dette?

Jeg tror kanskje Tazen vil åpne v7 litt mer, siden det virker rimelig klart at Snipe/Hg var på stø kurs imot mållinja. Noe jeg igrunn kan respektere, og sette pris på. For dette kan gi Noble en liten boost igjen, slik at vi får litt mer action på spillbrettet enn bashing på forum!

Hva tror folket om dette?
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Jeg tror kanskje du muligens har litt rett, men at dette:
Jeg tror kanskje Tazen vil åpne v7 litt mer, siden det virker rimelig klart at Snipe/Hg var på stø kurs imot mållinja.
blir for naivt. Det vil bare bli én vinner av verden 7.
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror kanskje du muligens har litt rett, men at dette:

blir for naivt. Det vil bare bli én vinner av verden 7.

Skjønner hva du mener, og du har jo rett. Men slik jeg ser det, kommer den siste alliansen som står på v7 til å være mellom Snipe og HG. Først fjerner vi motstanden, så gjør vi opp oss imellom, eller noe i den dur, når den tid kommer at bare vi er igjen ;)

Men maaaaaasse kan fortsatt skje på v7. Langt ifra over enda!
 

DeletedUser

Guest
som jeg sa da arica og -rome- så hardnakket påstod at deres allianse ville vare for evig, så er det, som joakim også sier, kun en vinner som kan kåres.
men først skal alle andre bort, så finner vi vel ut av hvordan vi ender dette oss imellom når den tid kommer, gitt at det blir slik da :)
 

DeletedUser

Guest
Redswan sier ingen verdens ting som er håndfast der :)

Hva som blir resultatet på verdenens slutt er opp til ledelsen i hg og snipe, men våre medlemmer får naturligvis lov til å synse en framtid :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
som jeg sa da arica og -rome- så hardnakket påstod at deres allianse ville vare for evig, så er det, som joakim også sier, kun en vinner som kan kåres.
men først skal alle andre bort, så finner vi vel ut av hvordan vi ender dette oss imellom når den tid kommer, gitt at det blir slik da :)

Mener å huske at en verden (muligens på .net) hadde en #1 og #2 da verdenen ble avsluttet - da ingen av dem ville angripe den andre parten. Så vil vel tro at to stammer kan stå igjen som vinnere :)
 

DeletedUser

Guest
alright, da står jeg fast på min påstand om at HG/Snipe var på vei til å se mållinja ;)
 

DeletedUser

Guest
hmmm

Alle har lov og synse skrives det her, vet du hva jeg tror, jeg tror at Hakkespetten egentlig havnet på feil side av kartet i starten, egentlig ville han ha vært i Snipe ifra starten,
det vil komme ett tidspunkt der Hakke går over til Snipe og vil ta de beste med seg dit, for så å rydde vekk de resterende HG spillerne, det er min spådom.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Alle har lov og synse skrives det her, vet du hva jeg tror, jeg tror at Hakkespetten egentlig havnet på feil side av kartet i starten, egentlig ville han ha vært i Snipe ifra starten,
det vil komme ett tidspunkt der Hakke går over til Snipe og vil ta de beste med seg dit, for så å rydde vekk de resterende HG spillerne, det er min spådom.

Du er klar over at før jeg startet så prøvte jeg og ta kontakt med Stian om og bli med i VA? Han hadde "glemt" det.. Og nei, jeg kommer ikke til og forlate HG for og bli med i Snipe. Det er bare du som legger andre stammemedlemmer i stikken her på V7, og jeg har ingen intensjoner om og ta ifra deg den "pokalen".
 

DeletedUser

Guest
10 millioner ODD i løpet av siste måned kvalifiserer ikke til å være under angrep. Alt dette ifølge SAS!

2far er og blir en flyktning!
 

DeletedUser

Guest
Ja IsBjørn og Malf. er sikkert helt enig med deg :eek:

Hm, så her sidestiller du deg med meg(evt oss). regner med at du setter samme beskrivelse på degselv også da ;)

men er ikke du en flyktning, så er vel ingen det.
 
Topp