Verdenskrigen - En oppsummering

DeletedUser

Guest
vel, det matchet ganske fint med at premium gikk ut også. Så, da måtte jeg velge; Kjøpe mer premium og fortsette selv om jeg egentlig ikke hadde lyst, eller slette kontoen når den hadde et fint antall inc (4 er mitt lykketall) og ingen premium. Så ut til å være perfekt timing for min del.

Siden resten av innlegget ditt er paranoia og spekulasjoner fra din side, kan du egentlig bare spare deg det.

Please do not shoot the messenger. Jeg har bare klipt og limt direkte fra TWstats.

Men jeg ser en glitter-konto ingame som ikke er grå enda. Med andre ord er det fremdeles mulig å adle Elite. Jeg skal stoppe å adle Elite når du har gått grå da. I mellomtiden får jeg pynte på en dårlig statistikk (fra min side).
 

DeletedUser

Guest
Please do not shoot the messenger. Jeg har bare klipt og limt direkte fra TWstats.

Men jeg ser en glitter-konto ingame som ikke er grå enda. Med andre ord er det fremdeles mulig å adle Elite. Jeg skal stoppe å adle Elite når du har gått grå da. I mellomtiden får jeg pynte på en dårlig statistikk (fra min side).

Når det er sagt, hvis det tar dere 4 dager og ta 150 byer på en ubevoktet konto: Tror du virkelig at det ikke har krevd noe taktisk evne eller spillmessig kunnskap og ha denne kontoen frem til den ble satt på slett?

6 tegn....
 

DeletedUser

Guest

Det kan jeg fortelle deg glitter. Du er veldig godt stacket. Det er jo en form for taktikk. Så ja, her må jeg trekke tilbake det jeg sa om at du ikke har vist dine taktiske ferdigheter mot AriCa. Du er begavet som har stacket din front.

Og glitter.. I only speak twstats. Du har vel omlag 150 byer tapt, og er i minus mot AriCa.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Skal alle angrep innstilles når fienden sier: "jeg setter kontoen på slett"? For det er regler som jeg ikke er kjent med... Så lenge kontoen er eksisterende, så gjelder vel statistikkene? Ellers så må dere kontakte TWstats. Jeg har som sagt bare kopiert direkte fra TWstatsen..

For vårt vedkommende så slutter ikke angrepene på f.eks Ganondorf selv om han er uten stamme. Hvis jeg f.eks skulle bli heavy angrepet, kan jeg da bare hoppe ut av AriCa slik at Alliansen ikke taper byer til sine fiender om de skulle klare å adle meg?
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Skal alle angrep innstilles når fienden sier: "jeg setter kontoen på slett"? For det er regler som jeg ikke er kjent med... Så lenge kontoen er eksisterende, så gjelder vel statistikkene? Ellers så må dere kontakte TWstats. Jeg har som sagt bare kopiert direkte fra TWstatsen..

Enten det eller i det tidsrommet spilleren var i Elite, som i mitt tilfelle.

For vårt vedkommende så slutter ikke angrepene på f.eks Ganondorf selv om han er uten stamme. Hvis jeg f.eks skulle bli heavy angrepet, kan jeg da bare hoppe ut av AriCa slik at Alliansen ikke taper byer til sine fiender om de skulle klare å adle meg?

Funker fett det :D

......
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Dette viser vel egentlig bare at Shanks lager en skrytetråd til Arica med tåpelig subjektiv vinkel. Noe som egentlig heller passer seg bedre på Arica forum?

Menmen, samma det.

De 2 byene Glitter mistet til deg Shanks samme dagen som kontoen ble satt til slett var det forøvrig jeg som mistet. En stressende jobbdag ute hos kunde og 35 min tog, hadde ikke sjangs. Prøver overhodet ikke å unnskylde meg, bare poengterer at det ikke var Glitter som mistet dem, it was moi som KV.
Ikke var hun veldig stacket heller. I forhold til enkelte Arica spillere, og spesielt hertugen, så hadde hun en bitte bitte liten brøkdel.

Og du trenger ikke svare, jeg ser svaret ditt alt "ja men alle jobber, alle har KV, blablabla". Ekke så farlig. Ville bare poengtere.
 

DeletedUser

Guest
Skal alle angrep innstilles når fienden sier: "jeg setter kontoen på slett"? For det er regler som jeg ikke er kjent med... Så lenge kontoen er eksisterende, så gjelder vel statistikkene? Ellers så må dere kontakte TWstats. Jeg har som sagt bare kopiert direkte fra TWstatsen..

Nei, alle angrep skal ikke innstilles. Men å føre statistikk på tapte byer etter at en konto er satt til sletting, er som Joey i Friends ville sagt det; A moo-point. A cow's opinion. It doesn't matter.

TBB goes BOLD
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Are er dødsflink <3

Awww! Takk! Ikke værst for en avdanka taper, og må innrømme at det er dritlett å adle Gussi btw... Så skjønner godt hvorfor vi tapte statsen her jeg sitter å sender samme adels frem og tilbake...

AriCa har den nice statsen, men -Rome- var igrunn de som banka oss så vi sendte alt deffet over dit mens AriCa fikk koseplukke på andre sida...

Sånn rent psykologisk om ikke statistisk ihvertfall... Men det må jo sies, uten all denne herre skrivinga te shanks på forum så er det jo ikke godt å si hvor vi hadde vært idag.

Jeg mener nu at kriger er til for å vinnes på forum, og det gjorde dem jammen!

Mas mas mas... Lykke til med alt det grå, han derre svarte andyen og hverandre ;)
 

DeletedUser

Guest
Nå har verdenskrigen herjet både forumet og selve spillbrettet ingame i nesten ett år, i en krig hvor vi alle har lagt ned mye tid og arbeid. Og ved Elites fall føler jeg det er naturlig med en aldri så liten oppsummering av krigen, slik at vi endelig kan sette punktum på enormt mye krangling (her) og kriging (ingame).

Du seier her at Elite har falt. Du skal oppsummere krigen, thus oppsummerer du fram til Elites fall.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
å lage lister på hvor "dårlig" Elite er flere dager etter de har sluttet og dere har adlet dem sønder og sammen viser jo ikke annet enn hvor idiot du er Shanks.
Sånn dønn seriøst, sa ikke du for ehh, en stund siden at du skulle pelle deg vekk fra forumet?
Greit at du ble intervjuer, stikk til den da. Og for god sake prøv å vær litt objektiv der også.

For alt du poster ellers er ikke annet en SPAM, dårlig propaganda, og oppkast. Blir rett og slett oppgitt over hvor retarded majoriteten av postene dine er.

så nå, get lost :)
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Vel Brann,Shanks sine poster er rene Wikipendia,i forhold til alt det oppgulpet du klarer presse ut av deg,hver gang du er på forum.
Utrolig at det går ann.:confused:
 

DeletedUser

Guest
fin post:D

PS jeg skulld vært med på mest erobra av fienden lista de:( alle glemmer meg:p

jeg vant over BIRKI med 40 byer i +:D

leder over RoEm med 2 byer i +:D

og vant over Elite med 91 i+:D

= 133 byer
sjekk TWstats
 

DeletedUser

Guest
jeje... jeg vant over -Rome- med 150+ byer... Men det er jo for det meste spillere som har gitt seg, og da regnes jo ikke det i følge Shanks. Men at de var aktive på den tiden byene ble tatt har vel lite å si.....

Såeh.... Gj og Gl
 

DeletedUser

Guest
Skal ærlig innrømme at statistikkene jeg poster opp her er litt useriøs pga at jeg har brukt lite tid på å sjekke når de ble kastet ut fra Elite etc.

Jeg har heller ikke notert ned når de ulike spillerne satte kontoen sin på slett, så derfor var jeg nødt til å ta alle eksisterende spillere med i vurderingen.

Men dette kan da ikke, mr. Brann2006, kalles en "skrytepost" fra meg. Ikke er jeg på lista selv og jeg har jo bare tatt info fra TWstats og limt det inn her. Jeg synes at de spillere som har brukt mye tid på denne krigen ingame, fortjener å bli nevnt den sammenheng med Elites fall..

Er det ikke litt rart at når Elite oppløses, så er det glitter så høster de beste lovord fra sine spillere. Merkverdig i grunn, da hun var kapteinen på skipet Elite som nå har seilt sin siste tur...

Jeg vet at mange spillere noterer ned sine personlige stats mot sine fiender. Og når en stamme går grå, så kan man faktisk pynte på den statistikken, for det er neppe noen som gidder å telle opp i TWstats. Derfor, altså for å spare alle for dette bryderiet, så poster jeg statistikken til de spillere som har adlet mest, og tapt mest siden krigen begynte.

Og ja, Elite er ikke grå enda, men når Elite faller, så skriver vi et nytt kapittel i denne verdenen. Så jeg følte for å avslutte det forrige.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Alle kontoer som har vert innenfor Elite og har tapt byer nok til og komme på statestikken, skal være oppført. Om du har vert på kontoen, eller ikke, har ingenting med saken og gjøre. Kontoen er der, og den har tapt byer :). Si hva dere vil, men da lurer jeg litt på hva dere vil frem til.
 
Topp