Yamato vs Yorrick

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
kjøpte en chilli sjokolade for et par dager siden..mørk sjokolade med chilli i..den var sterk som fyyy..men måtte lixom ete den...rar sjokkis..
 

DeletedUser

Guest
kjøpte en chilli sjokolade for et par dager siden..mørk sjokolade med chilli i..den var sterk som fyyy..men måtte lixom ete den...rar sjokkis..

Jeg digger sterke saker, men skjoko og chili høres bare koko ut...

Jeg nasker til meg jalapeños på kjøkkenet i jobben bare fordi jeg digger å svette i munnen, faan deilig følelse:D
 
Reaksjonspoeng
3
Han ble sparket ut. Han hadde gitt opp og hadde fått gul prikk for noen dager siden, og når han ikke svarer på brevet vi sendte ham, så sparker vi ham.
 

DeletedUser

Guest
Står da på profilen deres at de er akademiet deres, aka familiestamme.

Vil ikke si at Yamato er en familiestamme. Så det som nødvendig å stifte en stamme hvor man tester spillere før de kom til Yamato. De styrer stort sett med sitt eget og gir ikke noe særlig ordre til dem. Sin egen krig uten hjelp fra Yamato har de også hatt. Dette er fordi jeg vil se at spillere kan å sammarbeide, krige, være aktiv på forumet og sånne ting.

Ser på dem mer som en tett sammarbeidspartnere :)

Novi og Rome derimot er en annen ting. 3 stammer og oppover blir for drøy kost.
 

DeletedUser

Guest
Vil ikke si at Yamato er en familiestamme. Så det som nødvendig å stifte en stamme hvor man tester spillere før de kom til Yamato. De styrer stort sett med sitt eget og gir ikke noe særlig ordre til dem. Sin egen krig uten hjelp fra Yamato har de også hatt. Dette er fordi jeg vil se at spillere kan å sammarbeide, krige, være aktiv på forumet og sånne ting.

Ser på dem mer som en tett sammarbeidspartnere :)

Novi og Rome derimot er en annen ting. 3 stammer og oppover blir for drøy kost.

Da virker dere jo fornuftige :)
Har Rome mer enn 2 stammer nå? o.o
 
Topp