Yamato vs Yorrick

DeletedUser

Guest
Ikke for å være frekk, men medberegnet understamme så har dere over 150 medlemmer..
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Igjen sier jeg det til deg lofotlam.
Det var ikke noen store angrep fra yamato utenom plax til å begynne med, det var plax og hexnuts og noen andre fra andre stammer som hadde store angrep. resten var fakes(yamato spillere). Om dette er urimlig og hvor det faller er for meg uvesentlig, DET er FAKTA:)

Som sagt mange ganger så var ikke plax noen stor trussel for oss. (stammeløs, tapt 1000vis av tropper mot yorrick, kun 8+ byer)
Endring i trusselbilde: Jeg angrep han han går til dere(150 spillere + mange allierte)Og får hjelp fra mange til å ta Yorrick.
Så han var ikke stor trussel før dere begynte å beskytte han og når en flytning er viktigere enn iap så blir det krig og at vi har tapt 16 byer på en uke må vell alle som ser på styrkeforholdet regne med at ble resultatet??
 
Reaksjonspoeng
3
hm, detta er jo ikke feil, jeg fikk inn et angrep av totaku da vi hadde IAP med døk, så det var dere som brøt den med oss, så ikke kom her og klag på at det var vi som brøt den!

Rapporter takk:rolleyes:



Ja derfor står svaret mitt enda. Yamato spillere har adlet 18 TW landsbyer på 6 dager. I tillegg til det er 3-4 byer forsvunnet til andre stammer.

Hvis poenget ditt er at det ikke er Yamato-spillere som drar igang krigen mot dere, så faller det på sin egen urimelighet.

Hvis det var dere som dradde i gang krigen så ikke kom her og si at vi brøt IAP`en med dere. Det blir for dumt.

Dessuten trodde jeg ikke Plax var et problem.. Han er jo tross alt flyktining;)

Så du innrømmer han er flyktning? Enten så er han et problem, eller så er han flyktning.


Og hvis du fortsetter å svarer motargumenter med at du ikke gidder å gjenta deg selv, så kan du anse diskusjonen som tapt.. nok en gang..

...For den begynner å bli gammel.

Greit nok at vi gjentar oss selv, men det er fordi dere kommer med de samme argumentene HELE tiden, og vi har ikke noe annet valg enn å gjenta oss selv.
Helt enig i at diskusjonen er gammel, men den er fortsatt like attraktiv.
 

DeletedUser

Guest
Hvis dere hadde angrepet Plax og han var veldig i "fare" så er det rart at han ikke har bedt om støtte en eneste gang.

Faktisk så angrep totaku fra TW kvikne før vi begynte og angripe.

Og hvis vi bare sender fakes så er det rart at statestikken viser noe annet:

Side 1: Yamato

Side 2: TW

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 256
Side 2: 128
Forskjell: 128

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 22
Side 2: 7
Forskjell: 15

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 781,931
Side 2: 333,874
Forskjell: 448,057

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 155,173
Side 2: 42,603
Forskjell: 112,570

image.php
 
Reaksjonspoeng
3
Jeg må innrømme at dere vinner denne krigen, men dere har fått hjelp, som RDI-rsr poengterer gang på gang.
Og dere tar byer fra oss, men i begynnelsen fikk vi bare inn hundre og femti fakes fra hver spiller i Yamato. Det var sikkert en del av taktikken deres;).

Men dere har sendt veldig mye fakes, og hexnuts har vært en av de som har vært med å prøve å ta byer helt fra krigen begynte. Man mister ikke så mange adelsmenn og krigere, bare for å adle en tilfeldig by. Det er helt klart at noen har bedt ham om hjelp.

og btw, så kicket vi Totaku etter han angrep så da brøt vi ikke IAP´en. Vi kan ikke ta ansvar for det en enenkeltperson har gjort.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
i begynnelsen fikk vi bare inn hundre og femti fakes fra hver spiller i Yamato. Det var sikkert en del av taktikken deres;).

Det var mest for å skremme uerfarne spillere, vet ikke om dere har så mye av dem, ihvertfall ikke nå, men det blir jo litt kaos blant dem når de får inn et angrep:)
 

DeletedUser

Guest
Jeg må innrømme at dere vinner denne krigen, men dere har fått hjelp, som RDI-rsr poengterer gang på gang.
Og dere tar byer fra oss, men i begynnelsen fikk vi bare inn hundre og femti fakes fra hver spiller i Yamato. Det var sikkert en del av taktikken deres;).

Men dere har sendt veldig mye fakes, og hexnuts har vært en av de som har vært med å prøve å ta byer helt fra krigen begynte. Man mister ikke så mange adelsmenn og krigere, bare for å adle en tilfeldig by. Det er helt klart at noen har bedt ham om hjelp.

og btw, så kicket vi Totaku etter han angrep så da brøt vi ikke IAP´en. Vi kan ikke ta ansvar for det en enenkeltperson har gjort.

Da var skaden allerede gjort:rolleyes:
 
Sist redigert av en moderator:
Reaksjonspoeng
3
Poenget mitt var at vi opprettholdt IAP´en, men det gjorde ikke denne spilleren. Og dessuten så var det ingen som klagde når dette skjedde så jeg skjønner ikke hvorfor dere skal ta det opp igjen nå? Vi fikk ingen innformasjon fra deres stamme om at han ble angrepet.
 

DeletedUser

Guest
Vi trodde at dere hadde startet krigen allerede vi og startet ulvejakten:p
 

DeletedUser

Guest
Har en følelse av at dette emnet blir stengt snart :D
Men twix er godt !
 
Topp