Yamato vs Yorrick

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
på en spiller som malliusken, som er i stammen vår. Hun hadde 4 byer og ca 25k points, måtte dere bruke pro-x(okwhysook) plax, yamato spiller, og en fra DAR K.
Da er vi tilbake til om man er god som enkelt spiller som blir hvedet eller god i team.
 

DeletedUser

Guest
Man velger selv om man vil være på et team eller ikke, hvor god man er som teamspiller er noe annet.

Og Lofotlam ligger en del unna noen ulver også da...
 

DeletedUser

Guest
Ja, men det er ulemper med og ligge langt vekk også da.....
 

DeletedUser

Guest
på en spiller som malliusken, som er i stammen vår. Hun hadde 4 byer og ca 25k points, måtte dere bruke pro-x(okwhysook) plax, yamato spiller, og en fra DAR K.
Da er vi tilbake til om man er god som enkelt spiller som blir hvedet eller god i team.

Vel vi er jo en Stamme. Poenget med hele spillet er vel å være god i team. At det er mange som forsyner seg, er vel naturlig når stammeledelsen har kastet stammen ut i en krig de ikke kunne vinne.

Tror personlig at de gode enkeltspillerene er de som også er god i Team.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Jaja mulig noen gribber henger seg på, men er gribbing som gjør en spiller god.
Men det skal blir gøy når dere tar dem senere i k55:)
Vi har vunnet uannsett. Selv om vi blir kastet ut av k55.
 
Reaksjonspoeng
3
Jeg må si meg litt enig i begge parter her:

RDI-rsr har helt rett når han sier at det er litt rart at dere sier at dette er en krig mellom oss og dem og ingen andre, og så får vi inn angrep fra flere andre spillere.

Men så har dere litt rett når dere sier at dette er et spill som man må ha venner i og ha allianser i for å vinne.
 

DeletedUser

Guest
Vi hadde IAP med dere...:rolleyes: Dere angrep oss. Da er vel ikke alle som har IAP med dere trygge.

hm, detta er jo ikke feil, jeg fikk inn et angrep av totaku da vi hadde IAP med døk, så det var dere som brøt den med oss, så ikke kom her og klag på at det var vi som brøt den!
 

DeletedUser

Guest
Jeg må si meg litt enig i begge parter her:

RDI-rsr har helt rett når han sier at det er litt rart at dere sier at dette er en krig mellom oss og dem og ingen andre, og så får vi inn angrep fra flere andre spillere.

Men så har dere litt rett når dere sier at dette er et spill som man må ha venner i og ha allianser i for å vinne.

Vi kan vel ikke nekte noen andre å ta av deres spillere? Det ville vel vært ganske rart, hvis vi det gjorde. Grunnen til at dere får inn angrep og blir adlet av andre stammer er fordi de vet at dere er i ferd med å tape en krig, og at dere ikke klarer å forsvare disse byene. Så de vil gjerne bærge litt byer for seg selv uten at det blir for mye stress. Det gjør de selvfølgelig som de vil..

Så kom ikke å lat som at dere kjemper mot en enorm overmakt der vi har alliert oss med alle stammene i spillet, mot dere. Dere kjemper bare mot lille Yamato..;)
 

DeletedUser

Guest
Vi kan vel ikke nekte noen andre å ta av deres spillere? Det ville vel vært ganske rart, hvis vi det gjorde. Grunnen til at dere får inn angrep og blir adlet av andre stammer er fordi de vet at dere er i ferd med å tape en krig, og at dere ikke klarer å forsvare disse byene. Så de vil gjerne bærge litt byer for seg selv uten at det blir for mye stress. Det gjør de selvfølgelig som de vil..

Så kom ikke å lat som at dere kjemper mot en enorm overmakt der vi har alliert oss med alle stammene i spillet, mot dere. Dere kjemper bare mot lille Yamato..;)

lille Yamato som ligger på 3. plass i stamme-ranking og 1. i kontinent 55;)
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Lofotlam du må huske å lese tråden å få med deg det som faktisk har hendt.
Poenget var at det var kun plax fra dere og spillere fra andre stammer som dro igang. Hjelper om du leste litt før du kommer med ting. Så slipper mann å skrive det til deg mange ganger.
 

DeletedUser

Guest
Lofotlam du må huske å lese tråden å få med deg det som faktisk har hendt.
Poenget var at det var kun plax fra dere og spillere fra andre stammer som dro igang. Hjelper om du leste litt før du kommer med ting. Så slipper mann å skrive det til deg mange ganger.

Ja derfor står svaret mitt enda. Yamato spillere har adlet 18 TW landsbyer på 6 dager. I tillegg til det er 3-4 byer forsvunnet til andre stammer.

Hvis poenget ditt er at det ikke er Yamato-spillere som drar igang krigen mot dere, så faller det på sin egen urimelighet.

Dessuten trodde jeg ikke Plax var et problem.. Han er jo tross alt flyktining;)

Og hvis du fortsetter å svarer motargumenter med at du ikke gidder å gjenta deg selv, så kan du anse diskusjonen som tapt.. nok en gang..

...For den begynner å bli gammel.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp