Zippys venner

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Spilte selv i SMACK i en kortere periode. Forutenom det har jeg ikke spilt med eller mot zippy så vidt jeg er bekjent og har ikke så mye kjennskap til han. Men det er ikke første gang zippy har vært årsaken til uro i en stamme etter hva jeg har hørt, så om ryktene da er sanne er det kanskje ingen overaskelse dette her?

Hvordan aktiviteten til Are og ledelsen er pt er uklart for min del, men kjenner Are godt i fra andre verdner, både som medspiller, motspiller og dual. Veldig aktiv når han er motivert og ekstremt lat når han er... ja lat:mehe:
 

DeletedUser

Guest
Må først si at kom inn på forumet for å gi zippy en rød ryktemerke, for jeg har aldri helt likt deg, sorry Pål men du er skyld i det selv.
Å når jeg hører om stuntet ditt så ble jeg ikke sjokkert.
Så leser jeg innlegge til Pappa Betaler og må si at jeg likte det fikk meg en god latter.
Men etter å lese alle meldingene mot Zippy så fikk jeg meg en liten overraskelse. Da posten til zippy kom så hadde jeg forventet en useriøs mye dritt slenging post. (KOMMER sikkert til å få mye røde anmerkininger for å si dette)

MEN jeg syntes faktisk at Zippy svarte på en bra måte (dette gjelder første delen av svaret hans) , det å ærligt inrømmer at mange av påstandene mot han var sant det skal han ha kreds for og han svarte på en sakelig måte.


Når det gjelder påstanden mot Are og ledelsen angår så er jeg ikke i stammen og vet altfor lite om tinga til å uttale meg så mye der. MEn kjennte de sov var i ledelsen og Are godt fra andre verder og de har gjort en kjempe bra jobb før og har ikke sett noe som tyder på at de gjør noe annet i denne verden.

susa<3 har altids rett
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
nah alle fortjener no og ha venner (hug)

Avhengig. Man høster som man sår. Zippy er kjent for å ødelegge for seg selv, og alle som evnt måtte befinne seg rundt han. Litt trist, da han er veldig god spiller.. Husker at jeg sa noe sånt til Svinepesten i starten av verdnen.. Eller så var det Jan.. Og det var at å plassere to personer som Sindick og Zippy i samme stamme, ikke ville fungere. Hvorfor? Fordi de har så sterke meninger, at om noen av de ikke skulle få viljen sin, ville det få konsekvenser for alle og enhver.

Morsomt er det lell, god underholdning. Keep it going :cool:.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Avhengig. Man høster som man sår. Zippy er kjent for å ødelegge for seg selv, og alle som evnt måtte befinne seg rundt han. Litt trist, da han er veldig god spiller.. Husker at jeg sa noe sånt til Svinepesten i starten av verdnen.. Eller så var det Jan.. Og det var at å plassere to personer som Sindick og Zippy i samme stamme, ikke ville fungere. Hvorfor? Fordi de har så sterke meninger, at om noen av de ikke skulle få viljen sin, ville det få konsekvenser for alle og enhver.

Morsomt er det lell, god underholdning. Keep it going :cool:.

no sitter ikke sindre i ledelsen lenger eller da :(

det er det are og vetle som gjør :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
no sitter ikke sindre i ledelsen lenger eller da :(

det er det are og vetle som gjør :)

Come again? Jeg siktet vel ikke direkte til Sindre i den posten, bare at det ville bli baluba når man hadde de to på samme plass. Hvem av de som utløste dette vet jeg ikke, men mye kan pekes mot at det var Zippy. Tror jeg skal la dere som faktisk spiller V13 konkludere i det.
 

DeletedUser

Guest
Come again? Jeg siktet vel ikke direkte til Sindre i den posten, bare at det ville bli baluba når man hadde de to på samme plass. Hvem av de som utløste dette vet jeg ikke, men mye kan pekes mot at det var Zippy. Tror jeg skal la dere som faktisk spiller V13 konkludere i det.

Ja det var zippy som utløste dette, og eneste grunnen for at han hatet meg var for at jeg nektet han å bli Hertug, og dermed begynte han og snakke drit om meg for han tenkte han ville få viljen sin da.
 

DeletedUser

Guest
Utrolig hva du vet om hva jeg mener, som ikke engang jeg selv vet om :)

virkelig? Ettersom såvidt som jeg har forstått må det være den eneste grunnen. Spessielt siden du ikke begrunner det heller.

Og når vi først kommer opp med det, så har du jo vist gang på gang at du ikke er fornøyd med lederene dine før du er blitt leder sjel.
 

suza

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
hvem trenger spenning serier når man har sindre og zippy på off forumet :D

/me tar fram poppkorn og brus og venter spent på neste episode.
HVA KOMMER ZIPPY TIL Å SVARE :eek:
[video]http://i166.photobucket.com/albums/u103/wmdkitty/Popcorn-15-Scary-Movie.gif[/video]
 

DeletedUser

Guest
blir jo litt som å se på barnetv... du blir temmelig fort lei den enkle underholdningen, e jo ikkje akkurat som om det kommer noe nytt og vettigt.. begrensa kor mange ganger man gidd å lese samme boken.. men noen lærer aldri då..
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
[SPOIL]
Jeg er meg. Det er ren fakta, og ingen kan påstå noe annet. Er jeg omdiskutert? Som <3.

Når det kommer til antall medlemmer i "stammen" min så er ikke det så altfor viktig for meg, jeg vil heller kun ha spillere jeg liker i stammen min (meg selv) enn mange andre der jeg ikke liker halvparten. Når dog antall stammemedlemmer skal anslå hvor mange venner jeg har her på v13 så vil jeg påstå at du tar feil, men det er en annen sak, som egentlig er relativt uinteressant, hvertfall for min del da jeg vet hvem som står ved min side eller ei.

Det stemmer det, har vært mye bråk i SMACK grunnet meg, så er ikke så rart enkelte her påpeker at jeg kanskje faktisk gjorde SMACK en bjørnetjeneste ved å leave dem, jeg kan ikke helt si meg i mot det selv heller, i hvertfall ikke 100%. Når det kommer til dette med disse 2 stammechatene våres så ligger det noe helt spesielt bak der. Det vet ikke du, og det er det kun en annen i SMACK som vet. Ingen utenfor heller forøvrig. Om det hadde vært slik at jeg hadde blitt tvunget inn i chaten med det avskummet hadde jeg heller leavet SMACK der og da, jeg vil spille for fun, ikke for å spille med h*n. Srry ass, og hadde du visst årsaken tror jeg ikke du hadde klaget, nå vil du sikkert spørre om du kan få vite årsaken, da kan jeg allerede svare nå at; Nei det kan du ikke. Kan du godt gnåle om det om du vil, samma for meg.

Jeg prøvde å lage en utbryterstamme en gang, ikke flere. Og jeg kan vel si jeg fikk med meg en del spillere; HolyMother, King Hårek The Wise (Terje var skeptisk), Madrid, ScareCrow (Spekter vel å merke), Cannavaro, bjeffnils, munchlaxxxx og Yolosvagen. Var vel heller ikke så mange andre jeg spurte heller. Så misnøyen mot den daværende leder (Sindre) var jo relativt stor, selv om det var jeg som stod i fronten og tok støyten, som så ofte før. Men så kom Are, og kuppa kuppet mitt. Så da avsluttet vi planene om utbryterstammen for å gi SMACK en sjangse til, grep ble gjort og aksjon ble satt opp kommende helg. Denne visste seg å være svæææært skuffende (3 deltok eller noe lignende) og tiden etter bar ikke på noen store endringer, foruten at man fortsatt kunne være innaktiv og flere noobs kom inn.

Så, jeg stakk. Jeg gadd ikke være i SMACK lenger. Srry for det, men dere gnåler jo så mye om det at jeg tror faktisk jeg hadde en betydning for dere, for hvorfor ellers skal dere bruke tid på å klage over meg? Eller lage nye forumbrukere bare for å prøve å hakke ned på meg? Snakker om at jeg er umoden, yy. Koz det.

Mange har prøvd å finne ut årsaken til hvorfor jeg stakk, og en av tingene dere har kommet frem til er jo at det var fordi jeg ble nektet å adle stammefrender. Det er feil, noe jeg også visste i rundskrivet til SMACK-folket.

Legger det til her og:

[SPOIL]
[12.03.2013 16:35:12] Pål Brian: Du er her?
[12.03.2013 16:39:43] Pål Brian: 472|497
[12.03.2013 22:57:51] Pål Brian: Dude, svar.
[13.03.2013 10:40:18] Are: ?
[13.03.2013 15:53:56] Pål Brian: Jeg vil ta hånd om problemet selv.
[13.03.2013 21:18:48] Pål Brian: Vi vil ta de 2 byene
[13.03.2013 21:18:52] Pål Brian: 472|497 og den ved siden av.
[13.03.2013 21:19:22] Are: ok, begge hører til bw?
[13.03.2013 21:39:48] Pål Brian: Ja.
[13.03.2013 21:40:58] Are: yE DA bare kjører du kompisoppdragelse der :)
[13.03.2013 21:42:34] Pål Brian: 471|488 - Tar den trioen der og.
[13.03.2013 21:42:36] Pål Brian: Som straff.
[13.03.2013 21:42:40] Are: kem d e?
[13.03.2013 21:42:46] Pål Brian: BW det og.
[13.03.2013 21:42:58] Are: ye der kjører du bare kompisoppdragelse
[13.03.2013 21:43:37] Pål Brian: Kverker hele kontoen bare.
[13.03.2013 21:43:42] Pål Brian: Det er kompisoppdragelse.
[13.03.2013 21:43:49] Are: :D
[13.03.2013 21:44:01] Are: han er passe håpløs
[13.03.2013 21:44:14] Are: så jeg later som om jeg er for full til å se at du faktisk vil rimme ham
[13.03.2013 21:44:28] Pål Brian: :p
[13.03.2013 21:44:49] Are: (y)
[13.03.2013 21:45:39] Are: Vet du noe om Rebell?
[13.03.2013 21:45:55] Pål Brian: noob
[13.03.2013 21:45:57] Pål Brian: :p
[13.03.2013 21:46:00] Pål Brian: Er en dame
[13.03.2013 21:46:10] Pål Brian: Som er på sånn pro J.F.F nivå
[13.03.2013 21:46:20] Are: ah deffkjerring?
[13.03.2013 21:46:45] Pål Brian: yep.
[13.03.2013 21:46:48] Pål Brian: Og litt aktiv.
[13.03.2013 21:47:01] Are: kk
[13.03.2013 22:15:34] Pål Brian: Vil adle cannavaro og.
[13.03.2013 22:16:58] Are: Nei det synes jeg ikke, da kan du heller adle mer bw
[13.03.2013 22:17:06] Pål Brian: Nei, se PM.
[13.03.2013 22:17:17] Are: Sondre er på atm
[13.03.2013 22:17:24] Pål Brian: Logg inn.
[13.03.2013 22:17:45] Pål Brian: Han trosset meg.
[13.03.2013 22:18:00] Are: :D
[/SPOIL]

Så ja, jeg fikk jo faktisk lov til å adle stammemedlemmer, men kun de Are ikke likte. God leder? Nei. Avgjørende for at jeg stakk? Ja.
Nå har det seg jo slik at B.W. faktisk er i SMACK, og av hva jeg har skjønt er det fordi Are har ignorert Magnar's forsøk i å få prøvd å få oppklart saken og det at B.W. ikke har noen annen stamme å gå til. Menmen, får være så.

Andre grunner til at jeg stakk er jo det at SMACK begynte å bli en masserec. stamme, med liten selvrespekt, lite kriging, lite aktivitet & en dårlig sosial platform (tar på meg mye av skylda på den siste der).

Dog, jeg er visst faktisk så faretruende farlig at SMACK ønsket å gå i en dialog med Deceit for å ta knekken på meg, så, Im pr0 :mehe:

[SPOIL]
[5:58:41 PM] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -LAD-/BW: men vi må ha en aksjon og det asap
[5:58:48 PM] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -LAD-/BW: kanjse ha en midlertidig fred med DEC?
[5:58:52 PM] captnikeman: Lurt! Noen må ta ansvar for den...
[6:00:21 PM] Are: Deceit har nok lyst til å angripe zippy dem og
[6:01:05 PM] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -LAD-/BW: netopp ta en prat med dem :)
[6:01:19 PM | Redigert 6:01:43 PM] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -LAD-/BW: evt en ordning der begge får 1 skatt være er fair men vi sparere mye tid og krefter på det
[6:02:06 PM] Are: kan høre med gone
[6:02:24 PM] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -LAD-/BW: ok :)
[6:02:37 PM] captnikeman: Det som er dumt m det er at vi slipper deceit nærmere inn på oss...
[6:03:01 PM] captnikeman: De får byer langt inn i kjernen vår.
[6:03:09 PM] Are: joda, men dem er ubrukelige
[6:03:14 PM] Are: det er ikke zippy :D
[6:03:29 PM] vetle.scuirtle: bedre at vi har 1 stamme å konse på enn fler
[6:03:40 PM] Are: my thought aswell
[6:08:40 PM] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -LAD-/BW: avortil er det lurt og sammarbeidet med fienden dette er et tilfelle
[6:08:49 PM] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -LAD-/BW: og som are sier DEC er en mindre trussel en zippy
[/SPOIL]

Skal jo legges til at det faktisk er Magnar som foreslår dette, men responsen fra de andre sier jo litt den og da. Menmen.

Uansett, med tanke på folk's respons etter at jeg stakk er jeg svært glad for at jeg tok mitt valg, flere av de eldre i stammen skulle en tru var fjortisser som akkurat har lært seg ordet pikk og bruker det i annenhver setning eller forandrer sin mening om meg fra dag en til dag 2. Fra å være den perfekte spiller til å bli den dårligste spiller'n en har spilt med gjennom sitt liv.

Når det kommer til at jeg bare baila fra SMACK, så er det feil. Som sagt, jeg ga SMACK en ny mulighet når Are kom inn som leder, og jeg ga vel ledelsen før det mange muligheter og... Jeg ga dem en mulighet, jeg kom med mange forslag til Are om forbedringer i stammen, men etter kort tid var vi tilbake til den vonde smørja, så da stakk jeg.

Her er noen av forslaga mine jeg sendte til Are forøvrig:

[SPOIL]
[/SPOIL]

Kom også forøvrig med info om at hele B-B var korrupt, altså ledelsen der, men fortsatt beholdt vi IAP'en med dem...
Snakk om selvrespekt.

Glemte å nevne saken med Lady Safira, som ble uvitende kicket og adlet 1 min etterpå. Rart vi klaget på at Pinkie & dem stakk midt på natta for å angripe oss med engang når vi gjør akkurat det samme mot stammemedlemer selv, som dere da også skjønner er det flere ting over tid som har gjort at jeg stakk. Skal legges til at dette var en tid da ikke Are var enehersker, men bare en del av ledelsen.

[/SPOIL]

Ikke begrunnelse nok?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
[6:08:49 PM] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -LAD-/BW: og som are sier DEC er en mindre trussel en zippy
Vi er dypt fornærmet.


Kan også nevne at SMACK faktisk kom til oss og luftet ideen om allianse mot Zippys venner.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Come again? Jeg siktet vel ikke direkte til Sindre i den posten, bare at det ville bli baluba når man hadde de to på samme plass. Hvem av de som utløste dette vet jeg ikke, men mye kan pekes mot at det var Zippy. Tror jeg skal la dere som faktisk spiller V13 konkludere i det.


kan vel også legge til at grunnen for at en person som zippy og en person ikke fungerer sammen i samme stamme, kan ha noe med at jeg ønsker og gjøre det beste for stammen jeg er med i, mens Zippy bare ønsker å utnytte stammene han er med i.
 
Topp