Den store verdenskrigen

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
:D endelig , godt å være med igjen ,,,etter store dataproblemer problemer ,både med hardvare og linje leverandør :) , så nå skal jeg også være med å ta byer fra aksemaktene :) ,

Håper du har blitt mye bedre enn forrige gang du prøvde det :p Da var du helt latterlig dårlig.
 

DeletedUser

Guest
Okey, nå synes Miss å Mr. Moderator at denne navnediskusjonen kan avsluttes. Det at aksemakter, KKK og diverse andre litt historisk tunge navn blir nevnt til stadighet er noe som visse personer kan reagere på.

Kall dere side A og B, så er vi alle fornøyd.

Et slikt kallenavn til å tråden blir stengt.

Fizz
 

DeletedUser

Guest
Okey, nå synes Miss å Mr. Moderator at denne navnediskusjonen kan avsluttes. Det at aksemakter, KKK og diverse andre litt historisk tunge navn blir nevnt til stadighet er noe som visse personer kan reagere på.

Kall dere side A og B, så er vi alle fornøyd.

Et slikt kallenavn til å tråden blir stengt.

Fizz

Så gøy da. Jeg erklærer herved Elite/RoEm/BIRKI som B-gjengen. :cool:
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Håper du har blitt mye bedre enn forrige gang du prøvde det :p Da var du helt latterlig dårlig.

ha ha , du er den samme hører jeg , jeg mista aldri en eneste by til noen (ikke en eneste en) før jeg avslutta kontoen og da sto den på ca 3 mill poenger , da først vet jeg at mange forsynte seg ,, men det er jo både rett og rimelig :),,,men , det kommer til å ta laaaaang tid før jeg når slike poengsummer denne gangen ,,men jeg har god tid ,, veldig god tid
.
Ettersom luxury fortsatt driver å ""kværner"" på den samme leksa som før , om hvor dyktig han er og hvor elendige vi andre er ,, så skal han, for min del, få ha dette forumet for seg selv , jeg gidder ikke å logge meg på her noe mer , jeg hadde nesten håpa han var perm. banna , men dessverre så var han ikke det
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
fra siste statistikk:D
ser ut til at alliansen leder bra før julefreden starter i mårra:D
Side 1:
Tribes: Elite BIRKI RoEm
Players:

Side 2:
Tribes: NS V-m-S K-m-S AriCa -Rome- OliCo X-V ~ROME~
Players:

Timeframe: 16/12/2009 19:54:00til23/12/2009 18:38:42

total erobringer:

Side 1: 518
Side 2: 1,147
Forskjell: 629

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 111
Side 2: 281
Forskjell: 170

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 4,445,741
Side 2: 8,597,421
Forskjell: 4,151,680

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,042,477
Side 2: 2,519,885
Forskjell: 1,477,408

image.php
 

DeletedUser

Guest
Man kan si mye rart om dette forumet og måten vi behandler hverandre på... Jeg har allerede blitt litt lei alle jule -og nyttårsønsker, så jeg har lyst til å dra forumet tilbake til et velkjent stadium...

Jeg kommer til å bumpe litt her og der :p
 

DeletedUser

Guest
ha ha , du er den samme hører jeg , jeg mista aldri en eneste by til noen (ikke en eneste en) før jeg avslutta kontoen og da sto den på ca 3 mill poenger , da først vet jeg at mange forsynte seg ,, men det er jo både rett og rimelig :),,,men , det kommer til å ta laaaaang tid før jeg når slike poengsummer denne gangen ,,men jeg har god tid ,, veldig god tid
.
Ettersom luxury fortsatt driver å ""kværner"" på den samme leksa som før , om hvor dyktig han er og hvor elendige vi andre er ,, så skal han, for min del, få ha dette forumet for seg selv , jeg gidder ikke å logge meg på her noe mer , jeg hadde nesten håpa han var perm. banna , men dessverre så var han ikke det

Samme gamle gnålet fra soppy, du burde fått en premie for å ha sluttet på dette forumet flest ganger. Et par ganger til så går du forbi meg med "jeg tror jeg skal slutte å røyke" også. :D
 

DeletedUser

Guest
lenge siden forrige statistikk:D'
Side 1:
Tribes: Elite BIRKI RoEm
Players:

Side 2:
Tribes: AriCa -Rome- NS V-m-S K-m-S OliCo X-V ~ROME~
Players:

Timeframe: 23/12/2009 18:48:00til04/01/2010 09:46:03

total erobringer:

Side 1: 822
Side 2: 1,748
Forskjell: 926

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 146
Side 2: 509
Forskjell: 363

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 6,647,329
Side 2: 12,877,406
Forskjell: 6,230,077

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,353,708
Side 2: 4,664,360
Forskjell: 3,310,652

image.php
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Det var jo virkelig positivt,det er jo faktisk på grensen til en skikkelig overkjørsel:D
 

DeletedUser

Guest
Nye vendinger i den store verdenskrigen

SaD joiner Elites side i denne verdenen.

chrk1 skrev:
Til slutt vil jeg nevne at SAD er lagt til som ny alliert av Elite! En stamme som har vist en sinnsyk fremgang siste måneden, dette skal bli bra!


Og idag ble BIRKI oppløst. -Rome- ville rett og slett ikke tape visstnok.

leenok skrev:
Romerne til ikke å tape krigen på en redelig måte
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Gamle BIRKI ser ut til å merge med Elite..

forventet noe annet?
Elite vil ha tilbake 1 plassen ved hjelp av masse rekrutering.

Var det ikke det elite klaga på da AriCa tok første plassen, skyldte på masse rekruteringen til arica.
Men snakker om sola så ser man jo at Elite gjør det samme.

Oisann elite var visst ikke stort bedre.
SJOKK:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nei, forventa nok ikke noe annet heller. Skjønner dem jo litt også, men virker litt dumt i og med at de tidligere har vært ute og kritisert Arica for noe av det samme.
 

DeletedUser

Guest
En merge er når to stammer slår seg sammen. BIRKI ble dessverre oppløst, om dere ikke har hørt det ;)
 

DeletedUser

Guest
En merge er når to stammer slår seg sammen. BIRKI ble dessverre oppløst, om dere ikke har hørt det ;)

Dette må være ny rekord i v2 når det kommer til en stammes poengboost. Merge er bare et ord, så jeg kan godt finne på et annet passende ord. Spillerhoring f.eks?

Uansett så er vi vant til at søppelet samler seg i søppelkassa ;)

finalddd.jpg


En ting skal være sikkert, og et aldri så lite råd til andre stammer der ute i verden 2; statistisk sett så vil en allianse med Elite som regel resultere i at din egen stamme blir oppløst og medlemmene blir innlemmet i Elite.
 
Sist redigert av en moderator:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp