Den store verdenskrigen

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Hmm? Du mener hvem som rekrutterte nesten en hel stamme for å klare å kravle seg forbi oss et par dager senere? :p
Også kalt AriCa metoden, denne har vi memmelig lært av dere.(vi spiste dem opp som dere kaller det. RAP!!) :D
Hadde vi hatt adels nok skulle vi nok klart å holde tritt med rekrutteringen deres, men begynner å slite om vi skal adle 4500 byer på et par dager liksom :S
Yea right.... :D
 

DeletedUser

Guest
Også kalt AriCa metoden, denne har vi memmelig lært av dere.(vi spiste dem opp som dere kaller det. RAP!!) :D

Yea right.... :D

Hehe, dere kjørte et stunt for å være først over 150 mill poeng på top 40 spillere? Det varte jaggu ikke lenge i så fall, ser dere sparka Gussi nå, er han innaktiv han også kanskje? :D

Selv etter en ufrivillig (jeg velger å kalle det det) merge med BIRKI klarer dere ikke gjenkapre rank 1 mer enn en natt før dere faller sammen igjen.

Må forresten takke Glitter for diktet om Shanks, det ga oss litt ekstra motivasjon når vi igjen var helt nede på rank 2 igjen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hehe, dere kjørte et stunt for å være først over 150 mill poeng på top 40 spillere? Det varte jaggu ikke lenge i så fall, ser dere sparka Gussi nå, er han innaktiv han også kanskje? :D

Selv etter en ufrivillig (jeg velger å kalle det det) merge med BIRKI klarer dere ikke gjenkapre rank 1 mer enn en natt før dere faller sammen igjen.

Må forresten takke Glitter for diktet om Shanks, det ga oss litt ekstra motivasjon når vi igjen var helt nede på rank 2 igjen :eek:

Sendte bare ut 2 spillere, så dere skulle få lukte på førstepassen en siste gang, for det varer ikke så lenge. :D
 

DeletedUser

Guest
kall det en maktdemonstrasjon, om du vil. De dagene vi ikke gidder å være på topp, sparker vi unna et par stykker. men når Glitter har en dårlig dag og vil tilbake på topp, så inviterer vi oss tilbake til toppen ;)
Why? Because we can! :D
 

DeletedUser

Guest
kall det en maktdemonstrasjon, om du vil. De dagene vi ikke gidder å være på topp, sparker vi unna et par stykker. men når Glitter har en dårlig dag og vil tilbake på topp, så inviterer vi oss tilbake til toppen ;)
Why? Because we can! :D

Ja, dere har virkelig makten over oss andre stammer.
 

DeletedUser

Guest
Ja, dere har virkelig makten over oss andre stammer.

Vet ikke om jeg vil påstå det akurat, men vi har det veldig morsomt over å pøble litt med dere i AriCa. :D

Jeg vet at enkelte i AriCa har humor som en stein i vann (eks king roska), men jeg vet også at det er noen det finnes håp for. :)
 

DeletedUser

Guest
Vet ikke om jeg vil påstå det akurat, men vi har det veldig morsomt over å pøble litt med dere i AriCa. :D

Jeg vet at enkelte i AriCa har humor som en stein i vann (eks king roska), men jeg vet også at det er noen det finnes håp for. :)

Hehe, internetthumoren Elite presenterer er jo katter som drukner og det seneste, hvor glitter har skrevet en sang hvor hun har byttet ut julenisse med Shanks82... Internetthumor er en sær sak spør du meg. Hysterisk morsomt er vel ikke det rette ordet her...? ;)

"På låven sitter Shanks med sin (...)" Jeg ler innvendig.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, internetthumoren Elite presenterer er jo katter som drukner og det seneste, hvor glitter har skrevet en sang hvor hun har byttet ut julenisse med Shanks82... Internetthumor er en sær sak spør du meg. Hysterisk morsomt er vel ikke det rette ordet her...? ;)

"På låven sitter Shanks med sin (...)" Jeg ler innvendig.

det er en grunn til at det heter "internhumor" det er de som er internt i en gruppe eller gjeng som syns det er morsomt. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
det er en grunn til at det heter "internhumor" det er de som er internt i en gruppe eller gjeng som syns det er morsomt. :rolleyes:

Jeg sa aldri intern. Sa INTERNETThumor. Det er noe annet.

Den sangen som glitter visstnok har laget, hadde knapt gitt latter i en barnehage. Men for all del, det er ikke meg i mot at dere har det morsomt på min bekostning. Men å si at spillere fra AriCa mangler humor, blir litt som sitatet the darkplayer har på profilen sin, spør du meg :)
 

DeletedUser

Guest
Halloooo Begyn nå ikke å krangle og diskutere humor nå da.
Humor er til for at vi skal ha det morsomt, og ha noe å le av.
Vi trenger mere humor gennerelt her på forumet, men ikke mobbing.
 

DeletedUser

Guest
Shanks, diskuterer du faktisk hva andre kan få synes er morsomt? Er ikke det litt LOW selv for deg?

Og den 'sangen' som tok, ehm, 2 minutter og lage i fjor - midt på natta i might add - var morsom for dem som var med på det. Hvis du har problemer med å forstå at andre har en annen humor enn deg, så bør du kanskje bare innse det ikke er alle kulturer du forstår eller er velkommen i. Det er heller ikke vår jobb i inkludere deg, eller gjøre deg "verdens vant" nok til å forstå dette. Du burde lært det på skolen. SÅ vennligst prøv å gjøre det litt indre painfully obvious at du generaliserer såpass mye at hele din forståelse for at andre kan være ulike deg selv er forsvunnet.

Vi i Elite har spilt sammen lenge og vi har utviklet en egen kultur og humor. Ja, kall det gjerne en intern humor. Og hvis du virkelig tror at en random (les: deg) som svært få av oss har et spesielt godt forhold til skal kunne så mye som prøve å diktere hva vi kan le av eller ikke - så har du virkelig misforstått.
 

DeletedUser

Guest
Glitter, hvis du mener at Shanks ikke skal få mene at humoren deres (som faktisk omhandler han) er dårlig, så burde du kanskje gå litt inn i deg selv... ? Bare les igjennom det du skriver en gang til Glitter. Gir noe av det mening i det hele tatt? (svar: nei. grunn: Shanks dikterer ikke hva dere skal få syns er morsomt, han sier bare hva han mener)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Det gir mening 176-167...
Sangen var i og seg selv artig den, hvis du ikke tålte det, så er det ditt problem. Det var en helt ok redigering av sangen.

(Men den ble fjernet fra profilen min av TWteamet:/)
 

DeletedUser

Guest
Glitter, hvis du mener at Shanks ikke skal få mene at humoren deres (som faktisk omhandler han) er dårlig, så burde du kanskje gå litt inn i deg selv... ? Bare les igjennom det du skriver en gang til Glitter. Gir noe av det mening i det hele tatt? (svar: nei. grunn: Shanks dikterer ikke hva dere skal få syns er morsomt, han sier bare hva han mener)

Jeg lager ikke oppstyr på offentlig forum hver gang noen i 'aliansen' synes det er morsomt å sende meg poster om at jeg er hore osv. Så, at han skal klikke fordi han ble puttet i en morsom setting - som ikke en gang var ondsinnet ment - så vet ikke helt hva dette sier om hva jeg burde gjøre.

Jeg forventer at når jeg som leder på finne meg i det meste av 'morsomheter' så bør andre lederfigurer la være å grine over langt mindre ting.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke hørt sangen, jeg svarte bare på grunnlag av det jeg har lest på de siste sidene i denne tråden. Det har ingenting med saken å gjøre om sangen var artig eller ikke. Det som har noe med saken å gjøre er at Shanks må få lov til å si at sangen suger, selv om ikke dere er enig, spesielt når den handler om han.
 
Sist redigert av en moderator:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp