Spørsmål til/om CM - PABben

DeletedUser

Guest
Verden 5

Jeg vet det er mange spørsmål om verden 5 men jeg lurer på om dere tar avsemmig om vordan det skal vere i V jeg synes det gamle var bedre.

og noen dager før V5 kjemmer ut om dere skriver en mail til alle sammen i tw når V5 kjemmer ut klokke slett pg dag.

Bare så alle er klare over når den kjemm ut det er ukjent nå men karsje klart snart.

Håper den kjem ut snarest mulig.

Lykke vidre i V5.
 

DeletedUser

Guest
Kan ikke folk lese gjennom hele tråden før de begynner å stille spørsmål, flere spørsmål som har blitt besvart som blir gjentatt opptil flere ganger..
 

DeletedUser

Guest
Nå har ikke denne tråden vært aktiv på 2 uker, så velger du å ta den opp igjen, bare for å klage på et spørsmål?

PHAIL! ;)
 

DeletedUser

Guest
Kan ikke folk lese gjennom hele tråden før de begynner å stille spørsmål, flere spørsmål som har blitt besvart som blir gjentatt opptil flere ganger..

Nå tar jeg faktisk opp det han sa...
CM sender ut informasjon når han vet når v5 kommer.
 

DeletedUser

Guest
sikkert blitt spurt om før, men jeg har ikke vært på tw på 5 uker...

Hvordan kommer dere til å gå etter speed, er det noe vi prøver å få hit?
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Speed og v5

Angående speed, så er 1. prioritet v5. Det vil komme litt info om dette om ikke så lenge.
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor er denne på off-topic? Håper på svar raskt.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg stiller alltid så kritiske spørsmål at han ikke tør å svare. :D
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
huff ja, blir sikkert helt sjelven i buksene

Litt fint at denne er postet på off topic. Da kan vi gå off topic med god samvittighet <3
 

DeletedUser

Guest
Det er svart på tidligere i tråden lameasses. En av reglene her på forumet er at man må lese hele trådene så man ikke stille rdumme spørsmål :)
 

Karmany

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Hei PABben
Jeg lurte bare på om dere har en dato på neste version av TW?
Er spennt :D

[K]
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Nei, vi har ikke noen dato på v6.0 enda. Jeg tror jeg gleder meg like mye som deg ;)
 

DeletedUser

Guest
Tar jeg rett om jeg sier at v5 vil få versjon 6 settings slik som tidligere? (v1 fikk versjon 4, v3 fikk versjon 5)

Og om historien gjentar seg der og så vil vi også få den 'gode' gamle standardverdenen med speed1 og alt det nye fra tidligere versjoner mixet sammen med det aller nyeste? Eller har innogames tatt til vettet og bestemt seg for å droppe Kirkefloppen? Og da kommer selvfølgelig ikke v5 før versjon 6 har blitt lansert heller.
 
Topp