Svikter AriCa sine egne?

DeletedUser

Guest
oh noes, jeg starta denne "diskusjonen" igjen.
la oss være enige om å være uenige, and move on :)

norsk og engelsk in same sentence ftw :D
 

DeletedUser

Guest
AriCa2 bestemte hvem som skulle adle hva? Den er vel en smule drøy du.
Rome-medlemmer fikk kjeft av spillere i Arica2 ja for adlinger i K52, så det er faktisk ikke så drøyt :)

Diskutert til døds eller ei. Det Rome fikk vite var Olico skulle bort. Ikke at Olico skulle endre navn og starte på nytt i Romes bakgård. Var det noe dere glemte å informere om? :)

Små hint som er underholdene? Hmm, fint at du prøver å le det bort da. Du virker jo lettere frustert over å ikke få krigen du har rusta opp mot. Det synes jeg er underholdene å se på. Helt ærlig, skjønner din frustrasjon når du tydeligivis har brukt lang tid på å planlegge dette. Venta og gleda deg til dette, også ender alt i mange tusen gråbyer.

Men men, denne saken kommer vi ikke lenger på tror jeg. Du klarer neppe å overbevise meg, og jeg tror kanskje jeg vil ha det samme problemet med deg. Dere får ha en fortsatt fin sommer alle sammen.
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Rome-medlemmer fikk kjeft av spillere i Arica2 ja for adlinger i K52, så det er faktisk ikke så drøyt :)

Etter at dere har bitchet skjønner jeg godt at sånt kan skje. Det er forøvrig også en viss forskjell på skjefting og sjefing.

Diskutert til døds eller ei. Det Rome fikk vite var Olico skulle bort. Ikke at Olico skulle endre navn og starte på nytt i Romes bakgård. Var det noe dere glemte å informere om? :)

Muligens. Men siden jeg ikke lite om noe med det å gjøre husker jeg ikke. Det jeg husker er at dere aldri kom med et forslag, som dere skulle gjøre før dere adlet noe som helst, i K64.

Små hint som er underholdene? Hmm, fint at du prøver å le det bort da. Du virker jo lettere frustert over å ikke få krigen du har rusta opp mot. Det synes jeg er underholdene å se på. Helt ærlig, skjønner din frustrasjon når du tydeligivis har brukt lang tid på å planlegge dette. Venta og gleda deg til dette, også ender alt i mange tusen gråbyer.

Meg? Planlegge? Aaaaahahahahaha! Ah, den var god du. Rustet opp? Hvis du med det mener ikke stacket noe som helst, ikke spart opp adels og ikke spart opp nukes på noe vis.... Vel, da kan du si jeg rustet opp :p Eneste jeg har hørt om som rustet opp til en krig var de i Rome ved K54/K64 som stacket byene sine. Fant flere stackede når jeg speidet noen av, ah, Mimma sine byer der, i tillegg til noen... rykter? ;)

Men men, denne saken kommer vi ikke lenger på tror jeg. Du klarer neppe å overbevise meg, og jeg tror kanskje jeg vil ha det samme problemet med deg. Dere får ha en fortsatt fin sommer alle sammen.

Nei, kanskje ikke. Men kunne du tenke deg å svare på et lite spørsmål? Prøvde meg med det før, men husker ikke hva svaret var. Hvorfor gå mot AriCa2 ( og dermed AriCa, men det er ikke relevant akkurat her ) på grunn av adling i K42/K52 to uker etter at Gertpe og Granpa fikk ordnet en adlingsstopp der?
 

DeletedUser

Guest
Litt interessant at da dere angrep vår understamme så var dere i deres fulle rett til å gjøre det, men da noen av oss angrep deres understamme så var vi djevler i romerhjelm?

Et annet interessant poeng er at da vi protesterte på deres adling (og rekruttering!) i områder hvor vi hadde hovedvekten av byene så var vi krigshissere uten respekt, mens da dere protesterte på vår adling i kontinenter hvor dere hadde hovedvekten av byene så var det fremdeles vi som var krigshissere uten respekt.

Og før Vv0lv3r1n3 kommer med kreative stavemåter av ordet please, og før Shanks kommer med forskjellige morsomme varianter av nicket mitt eller angriper integriteten min så må jeg bare si *facepalm*
 

DeletedUser

Guest
Eneste jeg har hørt om som rustet opp til en krig var de i Rome ved K54/K64 som stacket byene sine. Fant flere stackede når jeg speidet noen av, ah, Mimma sine byer der, i tillegg til noen... rykter?

Ja, jeg tilstår å ha stacket byene mine ved fronten før jeg satte kontoen på slett :eek:
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Litt interessant at da dere angrep vår understamme så var dere i deres fulle rett til å gjøre det, men da noen av oss angrep deres understamme så var vi djevler i romerhjelm?

Nå har vel dette allerede vært tatt opp, uten at jeg husker hvor. Hva jeg husker er at vi stoppet de som angrep ~Rome~ folk, mens... stoppet dere å angripe? Neh... Dere fortsatte, og så bare slettet dere stort sett kontoene deres.

Et annet interessant poeng er at da vi protesterte på deres adling (og rekruttering!) i områder hvor vi hadde hovedvekten av byene så var vi krigshissere uten respekt, mens da dere protesterte på vår adling i kontinenter hvor dere hadde hovedvekten av byene så var det fremdeles vi som var krigshissere uten respekt.

Virkelig? Sikker på at du ikke legger inn litt egne formuleringer der? :p Sikter du til for eksempel K64, hvor dere etter flere måneder med adling av flere hundre byer, mot en konkret avtale, ikke fikk noen reaksjoner - siden dere var søte allierte vi stolte på - før Ganondorf begynte å adle der? En spiller som, forøvrig, ble rekrutert etter en løgn fra deres side om hvem som satt på den kontoen?
 

DeletedUser

Guest
(...) og før Shanks kommer med forskjellige morsomme varianter av nicket mitt eller angriper integriteten min så må jeg bare si *facepalm*

*facepalm*'en din er jo et angrep på min integritet. Forskjellen er at jeg ikke blir helt wynjotisk ;)
 

DeletedUser

Guest
Orket ikke lage en helt ny tråd om dette. Men har jo registrert at SaD har mistet/sparket noen medlemmer. Hva skjer? Svikter SaD sine egne..?
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
serigala ble kicket for angrep mot en IAP, og i motsetning til AriCa så tar vi vare på våre allianser og IAP :D

sverri13 forlot i protest mot ledelsens avgjørelse, noe som er respektabelt. Slik som miniton? :p

Heralf ble kicket for illojalitet og for å jobbe imot ledelsen, sånn som dere beskylte soppy for ^^
 

Heralf

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
serigala ble kicket for angrep mot en IAP, og i motsetning til AriCa så tar vi vare på våre allianser og IAP :D

sverri13 forlot i protest mot ledelsens avgjørelse, noe som er respektabelt. Slik som miniton? :p

Heralf ble kicket for illojalitet og for å jobbe imot ledelsen, sånn som dere beskylte soppy for ^^

Jobba å jobba Kan ikke si de.

Men dere kunde jo valgt megisteden får sverri13 :p

Men får se hva så sjeer : )
 

DeletedUser

Guest
serigala ble kicket for angrep mot en IAP, og i motsetning til AriCa så tar vi vare på våre allianser og IAP :D

I motsetning til AriCa faktisk? Kan ikke huske at vi har vendt oss mot våre IAPs eller allierte... Men har to eksempler på allierte som har vendt seg mot oss da :p De stammene det gjelder kan nå bare sees på TWstats ;)

sverri13 forlot i protest mot ledelsens avgjørelse, noe som er respektabelt. Slik som miniton? :p

Ja, det blir vel noe av det samme.

Heralf ble kicket for illojalitet og for å jobbe imot ledelsen, sånn som dere beskylte soppy for ^^

Soppy var aldri illojal (iallefall ikke som jeg vet om). Han protesterte (høylytt) og forlot nok stammen pga at vi tok inn Solmåne-kontoen.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Du Shanks, muligens litt wayoftopic, men jeg har et spørsmål. Du kaller jo dere og AriCa2 som en. Hvorfor har ikke AriCa2 SaD, NS, Shadow eller noen andre av de stammene som fiender under diplomati? Alt som er der er jo allierte med Mini og AriCa:confused:
 

DeletedUser

Guest
I motsetning til AriCa faktisk? Kan ikke huske at vi har vendt oss mot våre IAPs eller allierte... Men har to eksempler på allierte som har vendt seg mot oss da :p De stammene det gjelder kan nå bare sees på TWstats ;)

NS lever vel enda? ;)
 

DeletedUser

Guest
Jobba å jobba Kan ikke si de.

Men dere kunde jo valgt megisteden får sverri13 :p

Men får se hva så sjeer : )

Vi ser jo hva som skjer nå!:)

Allerede rensket bort 2-3byer...og det er kun pga det tar 1-3t for nukene å komme frem!:p
 

DeletedUser

Guest
Du Shanks, muligens litt wayoftopic, men jeg har et spørsmål. Du kaller jo dere og AriCa2 som en. Hvorfor har ikke AriCa2 SaD, NS, Shadow eller noen andre av de stammene som fiender under diplomati? Alt som er der er jo allierte med Mini og AriCa:confused:

Det må du nesten spørre LDonna om. Uansett så har AriCa (og AriCa2) erklært krig mot hele verdenen.. Så man trenger i teorien ikke å ha en eneste stamme markert som fiender.

Skulle du f.eks se at AriCa har en IAP med en eller annen stamme, så kan grunnen være at vi ønsker å markere dem i lilla ;)
 
Topp