Svikter AriCa sine egne?

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
I motsetning til AriCa faktisk? Kan ikke huske at vi har vendt oss mot våre IAPs eller allierte... Men har to eksempler på allierte som har vendt seg mot oss da :p De stammene det gjelder kan nå bare sees på TWstats ;)


Ja, det blir vel noe av det samme.


Soppy var aldri illojal (iallefall ikke som jeg vet om). Han protesterte (høylytt) og forlot nok stammen pga at vi tok inn Solmåne-kontoen.


Hehe, K-M-S, V-M-S... hva skjedde med dem, sånn egentlig? Nå spør jeg av nysgjerrighet.

Nei du har nok rett der. Sa ikke dette gjennomtenkt, mente heller ikke noe spesielt seriøst med det, men heralf endte opp med å måtte forlate oss på grunn av egne meninger. Og soppy var vel illojal når han forlot stammen i protest mot deres valg? Hadde han vært lojal hadde han vel fortsatt vært der?
 

Heralf

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vi ser jo hva som skjer nå!:)

Allerede rensket bort 2-3byer...og det er kun pga det tar 1-3t for nukene å komme frem!:p

Er glad får eg har et liv.

Går på skole å osv. Å ta en spiller så liger nede å venter på deff byane skal kome hjem, Noge sikkert depend har spammet ut på forume.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, K-M-S, V-M-S... hva skjedde med dem, sånn egentlig? Nå spør jeg av nysgjerrighet.

K-m-S/AriCa-avtalen ble opphevet i mangel på samarbeid og kontakt. Uaktuelt at allierte bare skal gjemme seg bak oss (siden vi er størst).

V-m-S dolket hele alliansen i ryggen. Som straff ble de utryddet. Dessverre gikk også uskyldige spillere til grunde.
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Er glad får eg har et liv.

Går på skole å osv. Å ta en spiller så liger nede å venter på deff byane skal kome hjem, Noge sikkert depend har spammet ut på forume.

Har ikke spammet det gitt, men fint du sier det selv :D


K-m-S/AriCa-avtalen ble opphevet i mangel på samarbeid og kontakt. Uaktuelt at allierte bare skal gjemme seg bak oss (siden vi er størst).

V-m-S dolket hele alliansen i ryggen. Som straff ble de utryddet. Dessverre gikk også uskyldige spillere til grunde.

Skal ikke si noe mer jeg. er vel greit. :)
 

DeletedUser

Guest
Du Shanks, muligens litt wayoftopic, men jeg har et spørsmål. Du kaller jo dere og AriCa2 som en. Hvorfor har ikke AriCa2 SaD, NS, Shadow eller noen andre av de stammene som fiender under diplomati? Alt som er der er jo allierte med Mini og AriCa:confused:

Det må du nesten spørre LDonna om. Uansett så har AriCa (og AriCa2) erklært krig mot hele verdenen.. Så man trenger i teorien ikke å ha en eneste stamme markert som fiender.

Skulle du f.eks se at AriCa har en IAP med en eller annen stamme, så kan grunnen være at vi ønsker å markere dem i lilla ;)

Akkurat som Shanks sier ja. Grunnen til at jeg ikke har satt opp noen fiender er rett og slett fordi vi er mot alle (utenom AriCa og Mini), så alle er da fiender. Stress å sette opp alle der ^^ Om folk vil farge kartene sine så ordner de det fint selv i akkurat den fargen de vil ha dere i :D
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hva skal jeg si? Jeg brydde meg ikke så mye om hva som skjedde med dem den gangen, hvorfor skal jeg bry meg nå? :p
 

DeletedUser

Guest
Depend, du er vel i alle fall den siste som skal snakke om at vi dolker våre egne...
Det var i alle fall ikke vår hertug som satt opp deg som kontovakt. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Og det gjør ikke vi i AriCa? Fortell meg, hva er det vi ikke står for av det vi har gjort? :eek:
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hmm. Soppy? dere sto kanskje for det at dere hadde tatt et valg han ikke likte, men dere brydde dere ikke :)

Nei, det var det ikke. ^^
 

DeletedUser

Guest
Det valget var vel å ta meg inn i AriCa.. Si meg, nekter vi for at det skjedde? :eek:
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Morsomt å se AriCa sin største utfordrer splittes opp i 2 biter, kan vel ikke kalles en utfordrer en gang:p
 

DeletedUser

Guest
Synes egentlig det er litt skuffende jeg, The Bird... Hva er det som gjør det? AriCa har jo verdensherredømme, det må da stå spillere og stammer i kø etter å ta oss ned.
 

DeletedUser

Guest
Du vil vel enig i at det er forskjell på å dolke en alliert i ryggen og det å faktisk si opp en allianse som ikke fungerer?

Fungerte alliansen mellom Rome og Arica etter hvert? Fungerte alliansen med Arica2? Det vi gjorde var å si opp en allianse (med Arica2) som ikke fungerte. Null samarbeid og mest kjefting og krangling over PM. Så kan du forklare for meg hva som faktisk er forskjellen på å si opp en allianse som ikke fungerer, og "dolke en alliert" i ryggen, som dere så fint kaller det.
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Synes egentlig det er litt skuffende jeg, The Bird... Hva er det som gjør det? AriCa har jo verdensherredømme, det må da stå spillere og stammer i kø etter å ta oss ned.

Du er veldig opptatt av dette med verdens herredømme på spillet shanks, og det er bra du har disse målene dine. Men det kan da umulig være en god følelse på denne måten? Men har en mistanke om at du egentlig ikke bryr deg om det siden målet bare en herredømme og ikke noe annet

Har nå sett hvordan du svarer på div påstander/svar og de tingene som du er litt uenig i. Tenker da spes på det granpa tok opp med Sindle som kommer med div utsagn som ikke virker direkte gjennomtenk, eller at han er spes oppegående når det gjelder å komme med sånne utsagn som han kommer med. Reagerer da på hvordan du går mot Granpa, som etter min mening er den personen som absolutt bør ha meste respekt på denne serveren sammen med Runinter. Men dins svar/angrep viser etter min mening at du er fullstendig uten skrupler/respekt i hele tatt for hva disse står for. Det viser også den respekten du hadde for alliansen Arica hadde med Rome. Men nå kommer det garantert en tirade av beskyldninger om hva jeg/vi har gjort for å skade alliansen, etc etc etc.

Men håper du og Arica koser dere på v2 og har det hysterisk morsomt her :p
 
Topp