Svikter AriCa sine egne?

DeletedUser

Guest
Så kan du forklare for meg hva som faktisk er forskjellen på å si opp en allianse som ikke fungerer, og "dolke en alliert" i ryggen, som dere så fint kaller det.

Si opp en Allianse: Sier seg vel selv hva er..
Dolke en alliert i ryggen: Hva med da Pinhead brukte alt av troppene til Eazh for å angripe meg i flere dager i strekk?
Uansett om pinhead sluttet litt etterpå så er det faktisk et eksempel på å "dolke en alliert i ryggen". :cool:
 

DeletedUser

Guest
Noen gang tenkt på at det Pinhead gjorde, kan ha vært eget initiativ?

Har ikke lest igjennom hele tråden, men kan jo hende -Rome- ikke var involvert i det som skjedde :)
 

DeletedUser

Guest
Fungerte alliansen mellom Rome og Arica etter hvert? Fungerte alliansen med Arica2? Det vi gjorde var å si opp en allianse (med Arica2) som ikke fungerte. Null samarbeid og mest kjefting og krangling over PM. Så kan du forklare for meg hva som faktisk er forskjellen på å si opp en allianse som ikke fungerer, og "dolke en alliert" i ryggen, som dere så fint kaller det.

Hvis samarbeidet fungerte så dårlig med oss, hvorfor kontovaktet dere da våre fiender bak vår rygg? Allianser som vi har sagt opp har vært ute i det åpne. Dere jobbet bak deres allierte i det skjulte. Mulig dere var lei hele v2, men det var da også en måte å avslutte et samarbeid på..

Så forskjellen på å si opp en allianse som ikke fungerer og det å dolke sine allierte i ryggen er stor.

Jeg hadde faktisk en (riktignok uformell) avtale med runinter som gjaldt tiden etter Elite. Skulle AriCa og -Rome- stå igjen som seiersherrer, så skulle vi enten slå oss sammen, eller jobbe tett om total dominans oss i mellom i v2, ELLER ta en fair fight hvor begge parter ble enige om en fastsatt dato - en skreven dato i fremtiden - hvor vi skulle åpne for det største slaget i v2s historie.

Dette ble selvfølgelig aldri skikkelig drøftet, og var nok mest random pjatt. Men allikevel.
 

DeletedUser

Guest
Du er veldig opptatt av dette med verdens herredømme på spillet shanks, og det er bra du har disse målene dine. Men det kan da umulig være en god følelse på denne måten? Men har en mistanke om at du egentlig ikke bryr deg om det siden målet bare en herredømme og ikke noe annet

Like opptatt av verdensherredømme som jeg er av selve spillet. Egentlig ganske avslappet til begge deler, men når jeg først bruker tid på å spille så vil jeg jo gjerne vinne. Eller i allefall bli utslettet i forsøket.

Men selvfølgelig spiller jeg mest av alt fordi det er morsomt. Og jo bedre det går, jo morsommere blir det jo.

Har nå sett hvordan du svarer på div påstander/svar og de tingene som du er litt uenig i. Tenker da spes på det granpa tok opp med Sindle som kommer med div utsagn som ikke virker direkte gjennomtenk, eller at han er spes oppegående når det gjelder å komme med sånne utsagn som han kommer med. Reagerer da på hvordan du går mot Granpa, som etter min mening er den personen som absolutt bør ha meste respekt på denne serveren sammen med Runinter. Men dins svar/angrep viser etter min mening at du er fullstendig uten skrupler/respekt i hele tatt for hva disse står for. Det viser også den respekten du hadde for alliansen Arica hadde med Rome. Men nå kommer det garantert en tirade av beskyldninger om hva jeg/vi har gjort for å skade alliansen, etc etc etc.

Men håper du og Arica koser dere på v2 og har det hysterisk morsomt her :p

Jeg ble veldig forbannet når Sindle ble bedt om å søke hjelp. Du har selv kommet med noe lignende til meg i mangel på bedre ting å skrive. Greit nok at jeg kritiserer og klager og syter her inne, men det er da samme gnålet fra meg; først Elite, så -Rome-s svik etc. Uansett er det snakk om selve spillet. Å be noen søke hjelp, fordi de "visstnok trenger det", synes jeg er forkastelig. Og det reagerer jeg på. Det vil jeg også fortsette med å gjøre. For slikt gjør meg forbannet.

Når en voksen mann (Granpa) skriver slik til en annen, så synes jeg vedkommende som fornærmer fortjener å få høre det. Greit nok at du respekterer ham (Hitler ville sikkert ha respektert Osama Bin Laden også), men jeg tviler på at han er den personen som fortjener mest respekt på denne serveren. Den konkurransen vil han ikke vinne :p

Ja, jeg koser meg. Liker denne kranglingen - altså den spillrelaterte kranglingen. Barnslig, ja herregud! Men morsomt allikevel. Alle som spiller dette spillet er jo barnslig på en eller annen måte. Det må man bare innse.

Og du leser da fremdeles forumet til v2. Litt spesielt at du tar deg tid til det, så kjedelig som du synes v2 er.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
nå er det utenfor all tvil at Mosa er en ond, ond mann. men å sammenligne med hitler er vel i drøyeste laget?
granpa og osama bin laden-greia blir for dum til å si noe mer om.

men for å kommentere det dere diskuterer her;
granpa beskylder noen for å være mental ustabil(slik jeg tolker det), ikke akkurat den gode kvaliteten han vanligvis har stått for i sine innlegg.
shanks på sin side overdriver en smule her, noe som er vanlig kost for ham på denne delen av forumet.

konklusjon; dere trenger hjelp. hjelp til å slappe av. take a chill pill :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg sammenlignet aldri mosa med Hitler eller Granpa med Osama. Jeg trakk bare en parallell der for å få frem et poeng. Det er det stor forskjell på.

Men regner med at jeg kan legge inn enda en infraction på lista mi bare for å ha nevnt de navnene.
 

DeletedUser

Guest
vel, det var lett å feiltolke isåfall :)

jeg kommer ikke til å være den klageren iaffal.
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Vel,du tolket mitt utsagn med å søke hjelp.Da ble det ramaskrik.Når noen stusser litt på din paralell trekking, som jeg finner ganske så usmakelig,da er det liksom ingenting.
Skal ikke komentere dette noe videre,da det er fare for at jeg detter langt under mit sedvanlige lave nivå.Uansett der er du laaaaaaaaangt ute på kanten Shanks.Veldig langt ute på kanten.
Synes virkelig om at du trekker Hitler inn i bildet,meget god person å trekke frem for når du skal trekke en paralell til at Mosa respekterer meg.

Foreslår du begynner å feie for dine egne dører,før du feier foran noen andres.
 

DeletedUser

Guest
Lenge siden jeg har vært her nå, men det diskuteres enda gitt... :rolleyes:

Synes det er morsomt å se hvordan shanks blåser opp det andre sier for å få dem til å se ut som noen drittsekker, mens han selv fremstilles som en helgen :eek:
Enhver med noe mellom øra, som har spilt tw før vet at det bare er drittpreik som kommer fra shanks :p

Like opptatt av verdensherredømme som jeg er av selve spillet. Egentlig ganske avslappet til begge deler, men når jeg først bruker tid på å spille så vil jeg jo gjerne vinne. Eller i allefall bli utslettet i forsøket.
Det skal vel ikke så mye til for å bli utslettet av gråbyer, de kan ta motet fra de fleste:(
 

DeletedUser

Guest
Vel,du tolket mitt utsagn med å søke hjelp.Da ble det ramaskrik.Når noen stusser litt på din paralell trekking, som jeg finner ganske så usmakelig,da er det liksom ingenting.
Skal ikke komentere dette noe videre,da det er fare for at jeg detter langt under mit sedvanlige lave nivå.Uansett der er du laaaaaaaaangt ute på kanten Shanks.Veldig langt ute på kanten.
Synes virkelig om at du trekker Hitler inn i bildet,meget god person å trekke frem for når du skal trekke en paralell til at Mosa respekterer meg.

Foreslår du begynner å feie for dine egne dører,før du feier foran noen andres.

Hva mente du med at Sindle skulle "søke hjelp" da? Du sa jo selv at du var lei alt "oppgulpet" han kom med. Tror ikke den hjelpen du snakker om dreide seg om selve spillet. Men jeg skal nyte å se deg forsøke å få det til å bli spillrelatert.

mosa har selv bedt andre "søke hjelp" når han har kommet til kort i diskusjoner.. Så det er jo naturlig at han vil støtte deg her.
 
Sist redigert av en moderator:

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Skal ikke gi deg gleden av å nyte noen ting som helst,du tolket det helt rett.Akurat som som Redswan *tolket din trekking av paraleller* slik du litt mer forsiktig fikk sagt en ting som er adskillig værre en min utalelse.
Nåvel, egentlig så gir jeg ganske blanke,i hva du prøver å få ut av det hele.Jeg mener du bare bør gå i deg selv,før du blåser deg opp og setter deg selv på ett høyere nivå enn oss andre.
Sanheten er at du er ikke ett spor likere selv.

Jeg avslutter her,så får du heller hentyde at jeg er Hitler eller Osama bin Laden så mye du vil.Er bare du som taper ansikt på dette,de fleste så hvor du ville hen.
 

DeletedUser

Guest
Nei, jeg er ikke noe bedre enn noen andre, og det har jeg heller aldri sagt. Men jeg må få reagere på dine uttalelser her. Skal innrømme ting gikk litt over styr (som ofte er vanlig med meg), men jeg skrev aldri at du eller mosa var Hitler/Bin Laden. Det var bare et eksempel på virkelige personer som kanskje (egentlig mest sannsynlig ikke) ville støttet hverandres uttalelser, og følgelig hvor lite viktig det var for meg at mosa (av alle forumbrukere) faktisk støttet deg når du ba Sindle søke hjelp for sitt "oppgulp" her i forumet. Når en såpass voksen mann som deg, Granpa (du er vel over 40 år?), faktisk ber noen søke hjelp, så tenner iallefall jeg på alle pluggene.

Egentlig synes jeg de fleste av oss som krangler her inne bør forsøke å la kranglingen dreie seg om selve spillet og ikke vårt virkelige liv.
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Da regner jeg denne krangelen/meningsutvekslingen som ferdig.Så får vi etterstrebe å legge oss på ett høyere nivå begge to,ingen er tjent av denne drittslengingen.
Jeg regnes som gammel her inne,men jeg er ikke over førti ennå:)Selv om at det er minimalt som mangler på at dette er en sannhet.:(
 

DeletedUser

Guest
Helt enig med deg. Beklager for fornærmelsene. Legger dette bak oss nå.
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Akkurat som Shanks sier ja. Grunnen til at jeg ikke har satt opp noen fiender er rett og slett fordi vi er mot alle (utenom AriCa og Mini), så alle er da fiender. Stress å sette opp alle der ^^ Om folk vil farge kartene sine så ordner de det fint selv i akkurat den fargen de vil ha dere i :D

<3 Ldonna <3

Husker at K-M-S var så gode og snakke med heller.:/

AriCa og AriCa2<3
 
Sist redigert:

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Da regner jeg denne krangelen/meningsutvekslingen som ferdig.Så får vi etterstrebe å legge oss på ett høyere nivå begge to,ingen er tjent av denne drittslengingen.
Jeg regnes som gammel her inne,men jeg er ikke over førti ennå:)Selv om at det er minimalt som mangler på at dette er en sannhet.:(


La oss gjøre en deal.. Jeg slutter å komme med mer eller mindre meningsløse påstander/tråder/utsagn, så gir du meg en unnskyldning..

Så får vi begge to, (les: mest meg) holde oss til saken ^^.

Ok ? :D
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Den er helt grei:Sindle,jeg ber deg om unnskyldning for min opptreden og mine komentarer til deg.Unnskyld.
 

DeletedUser

Guest
Neeeeei dere kan da ikke bare slutte å krangle sånn helt uten videre.... Gleder meg jo hver dag til å lese disse postene.. :(
 
Topp