TW Champion - Diskusjon

DeletedUser

Guest
Kamp 2: 176-176 - Ebbern: enkelt. her vinner Ebbern siden han, utrolig nok, har et høyere aktivitetsnivå.

Hvis han er mer aktiv enn meg tror jeg det er på tide at han slutter, men det burde jo egentlig jeg også gjøre:eek:
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Hvilken av stammene -NB- eller Berm har flest som er på forumet.
For dei som har flest er eg ganske sikker vinner. Går ann og være litte grann objektiv:)
 

DeletedUser

Guest
Jeg ser flere stemmer på 176-176 med den begrunnelse av at Arcon og Mikkel sitter der, når det ifølge mikkel selv ikke stemmer.

Du tar delvis feil. Jeg er fortsatt på kontoen, men har ikke gjort noe på den siden i høst. De siste månedene, kanskje siste halvåret, er det Arcon som skal ha all fortjenesten for det kontoen har opprettet :) Credit where credit is due, eller noe i den duren.

Mikkel er visstnok på kontoen men gjør ingenting. Likevel skal han være med i begrunnelsen for hvorfor man stemmer på 176-176? Det er akkurat det samme som om jeg sier Are er på min konto selv om han ikke gjør noen ting.
 

DeletedUser

Guest
Jeg ser flere stemmer på 176-176 med den begrunnelse av at Arcon og Mikkel sitter der, når det ifølge mikkel selv ikke stemmer.



Mikkel er visstnok på kontoen men gjør ingenting. Likevel skal han være med i begrunnelsen for hvorfor man stemmer på 176-176? Det er akkurat det samme som om jeg sier Are er på min konto selv om han ikke gjør noen ting.



Alltså, hadde det vært en duel mellom deg og 176-176 tviler eg ikke ett secund på at Mikkel ville ha steppet inn.

Men det var ikke grunnen for at eg stemte på dem, men det var at arcon er en extremt for at arcon er en extremt flink spiller som mange av dere undervuderer!
 

DeletedUser

Guest
Han gjør da litt, men når jeg er så mye på trenger han ikke å gjøre så mye;)

Men uansett så er jo hele konseptet med konto mot konto litt vanskelig, hvordan man skal vurdere en konto med dualer mot en uten osv
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Alltså, hadde det vært en duel mellom deg og 176-176 tviler eg ikke ett secund på at Mikkel ville ha steppet inn.

Men det var ikke grunnen for at eg stemte på dem, men det var at arcon er en extremt for at arcon er en extremt flink spiller som mange av dere undervuderer!

Skulle ikke forundre meg om Are hadde dukka opp da heller, så det blir i grunn en litt feil måte å vurdere det på etter min mening.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
TW champion vurderes utifra hvem som er på kontoen NUH (Dersom ikke no annet oppgis) Og hvordan de ville klart seg med like forutsetninger.

Ergo 1 vs 1 med like mange byer osv... Og da mikkel selv har sakt han gjør lite / ingen ting brude han i denne sammenheng kansje ikke brukes som argument ! Heck hadde det vært 1v1 hadde jeg hoppet inn på ebbern og lekt meg ... Men det er ikke relevant er det vell ?


Kan gå så langt at jeg mener dualer burde ikke brukes som argument innen tw champion dersom ikke begge parter har dette. :D Tsk tsk nå troller jeg :)

Men hva mikkel ville gjort dersom dette ble situasjonen synes jeg blir for drøyt å trekke inn.. Jeg kommer hvertfall til å stemme som om mikkel ikke spilte på kontoen :)
 

DeletedUser

Guest
Skulle ikke forundre meg om Are hadde dukka opp da heller, så det blir i grunn en litt feil måte å vurdere det på etter min mening.


Har dere spilt mot Mikkel?
Han er .no's beste spiller mest sansynelig:)
(ikke jeg som kåret han, men noen andre, men tviler ikke ett secund på det var rett valg)
 

DeletedUser

Guest
Har dere spilt mot Mikkel?
Han er .no's beste spiller mest sansynelig:)
(ikke jeg som kåret han, men noen andre, men tviler ikke ett secund på det var rett valg)

Hvem kåret ham? Den usynlige altvitende tw guden som har spilt mot alle tw spillere på hele .no? :p:eek:
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Ingen som har sakt noe i mot det :)

Men å si en spiller er best blir HELT feil.... Jeg har overvært lignende diskusjoner flere ganger på .net osv... Det blir ingen enighet da det er umulig å direkte sammenligne alle spillerne. Alle har ikke spilt mot hverandre o.l Og det er i tilleg flere måter å vurdere hvor god en spiller.


Noen vurderer aktivitet som en ferdighet - Jeg gjør ikke
Noen vurderer ikke det å være effektiv som en ferdighet - jeg gjør
Noen vurderer det å være sinnsykt trigger happy og sende nukes i vildenssky som en ferdighet - Jeg gjør ikke da strategi som regel kommer mye lenger en vill nuking.

Listen kan fortsette den, men alle vill ha forskjellige måter å bedømme hvor god en spiller er på. Og hvem som er best vil vi aldri få svaret på før dem faktiskt har møtt hverandre...

at mikke er blandt DE beste derimot. Det kan jeg si meg enig i :)



Men sindick og resten av berm gjengen. vær eneste runde gnåler dere om at vi alltid undervurderer deres sinnsvakt gode spillere og at de banker samtlige -NB- og PMS spillere. Har ikke falt dere inn at dere muligens gjør det samme selv ? :)

Og når det kommer til denne runden sliter jeg heftig med å stemme. Da det er vitt forskjellige spillestiler som møtes!

Runinter på sin side mæler på, er voksen og sindig i hodet, tenker klart og vurderer situasjoner.
Leiv kontoen er unge, kjører på med alt de har, viker ikke en tomme og gir alt fra dag 1

Hvertfall slik jeg ser det. Og du kan da vell ikke klage noe på dette sindick ? :)
 

DeletedUser

Guest
varanior08 skrev:
Men sindick og resten av berm gjengen. vær eneste runde gnåler dere om at vi alltid undervurderer deres sinnsvakt gode spillere og at de banker samtlige -NB- og PMS spillere. Har ikke falt dere inn at dere muligens gjør det samme selv ?

Og når det kommer til denne runden sliter jeg heftig med å stemme. Da det er vitt forskjellige spillestiler som møtes!

vel, da har det seg slikt at eg har spilt mot de fleste i -nb- og PMS, og fakta er at eg føler at PMS er bedre enn -nb-:(

grunnen er for at da eg satt på en konto med inc's fra -nb-, som IKKE hadde noen tropper omtrent. Satt eg og LEDDE av angrepene. Da såg eg hvordan mange av de spilte.

Samtidig har eg sett metodene til mange i stammen, ettersom eg har vært angrepet av over 5-6 spillere i stammen deres, og eg er ikke noe serlig imponert da heller.

Og den kåringen som ble gjort, husker eg ikke om alle som var med, men MR Game And Watch var med, Stian aka Yoshi, McBitch var egentlig masse andre og, men husker ikke navnet på de :(

Det var .se gruppen som kåret han og det stod på slutten mellom Poke Me og Mikkel.
 

DeletedUser

Guest
vel, da har det seg slikt at eg har spilt mot de fleste i -nb- og PMS, og fakta er at eg føler at PMS er bedre enn -nb-:(

grunnen er for at da eg satt på en konto med inc's fra -nb-, som IKKE hadde noen tropper omtrent. Satt eg og LEDDE av angrepene. Da såg eg hvordan mange av de spilte.

Samtidig har eg sett metodene til mange i stammen, ettersom eg har vært angrepet av over 5-6 spillere i stammen deres, og eg er ikke noe serlig imponert da heller.

Og den kåringen som ble gjort, husker eg ikke om alle som var med, men MR Game And Watch var med, Stian aka Yoshi, McBitch var egentlig masse andre og, men husker ikke navnet på de :(

Det var .se gruppen som kåret han og det stod på slutten mellom Poke Me og Mikkel.

Gleder meg til jeg har adla ned Alfarasultane og kommer ned til deg Sindick, så skal vi se om du fortsatt ler :p

Det er rimelig lett å si at du har vært under angrep fra 5-6 spillere, når du verken oppgir hvilken konto du satt eller hvem som angrep deg...:rolleyes:

Til slutt, hva vet svenskene om spillerne i Norge? :eek:
Poke me er jo sååååå mye bedre enn mikkel, det vet jo alle!!
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Nå sitter jo dere å sender meg PM hvor mye dere ler av den elendige sjulinga mi av adels også da ! :) Men når det kommer til stykke har dere ikke funnet dem alikevell :) skjedd 8 ganger nå det :) Og fått beskjed om ca 15 ganger hvor hardt jeg suger :)


Så går an å le av mye rart, betyr ikke at det du ler av er så morsomt alikevell...


Nå spilte jo jeg på v4 også :O Og nå finnes det jo spillere som Dagi og Amy der.. Og amy er vell den som imponerte meg mest av SAMTLIGE spillere på .no... kontoen min var under heavy incs. Ikke det at jeg stressa, den var jo full av tropper :O Men dualen min var ikke like fornøyd så Amy satt kv en dag... Sendte 1 pm. hvor det sto " det holder nå, Hilsen amy" og etter det ikke et eneste inc - Dette viser hvor stor respekt enkelte spillere hadde for ham, men alikevell gikk Are seirende ut av tw champion der...


Så kan det jo legges til at feks Eivind også spiller der! men også han måtte se seg slått.. Så og bare konstantere med at mikkel er bedre en Are fordi han vant tw champion og atpåtill slo Poke me blir feil, Poke røyk jo mega tidlig ut i tw champion her gjorde han ikke ?

Folk er subjektive! det er menneskelig. Og flere av spillerne har really ikke peiling på hvem de stemmer på da det oftest går på hvem som skriker høyest på forum... Nå skriker ikke Mikkel så høyt (noen ganger skjer det jo) Men Poke me skriker hvertfall ikke høyere... Kansje derfor Mikkel vant ? :)
 

DeletedUser

Guest
har no sett at folk ofte stemmer pga kem de liker og ikkje kem som er best. så det der tw champions regner eg med at alle tar med en klype salt. alle vet jo at hadde den kåringen stemt så hadde eg slått chaosisalex i leke duellen :cool:
 

DeletedUser

Guest
Gleder meg til jeg har adla ned Alfarasultane og kommer ned til deg Sindick, så skal vi se om du fortsatt ler :p

Det er rimelig lett å si at du har vært under angrep fra 5-6 spillere, når du verken oppgir hvilken konto du satt eller hvem som angrep deg...:rolleyes:

Til slutt, hva vet svenskene om spillerne i Norge? :eek:
Poke me er jo sååååå mye bedre enn mikkel, det vet jo alle!!


5-6 stykker var både da eg satt kontoen ( Point Taken. Men det var bare i 6 eller 7 timer eller noe sånt Og det vet du, pga eg snakket med deg på skype ). Og på min egen.

det var ikke svensker i stammen, det var masse .no spiller som TraNxZ hadde tatt ut for å spille mot .SE folk som var coockey på forumet.

Tviler på at du får adlet ned Alfa eg Ebbbern, for spillerene som er på den kontoen er dritt gode med def:)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Mener du simon Og justy ? De har da blitt ned adlet på v5 3 ganger tilsammen :)

Ikke et vont ord om justy tho ;) Men det lar seg gjøre. Og ebbern is the man to do it :)
 
Topp