TW Champion - Diskusjon

DeletedUser

Guest
5-6 stykker var både da eg satt kontoen ( Point Taken. Men det var bare i 6 eller 7 timer eller noe sånt Og det vet du, pga eg snakket med deg på skype ). Og på min egen.

det var ikke svensker i stammen, det var masse .no spiller som TraNxZ hadde tatt ut for å spille mot .SE folk som var coockey på forumet.

Tviler på at du får adlet ned Alfa eg Ebbbern, for spillerene som er på den kontoen er dritt gode med def:)

Det er ikke noe problem å forsvare seg mot 5-6 spillere om alt er fakes :eek:

Mikkel ble kåret til .no's beste spiller i stamme? :rolleyes:

Alfa har enda ikke drept et helt nuke, har du sett på byene hans?^^
Hvis de er så dritgode med deff, så bør du si dem skal skjerpe seg før de ikke har byer igjen.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
5-6 stykker var både da eg satt kontoen ( Point Taken. Men det var bare i 6 eller 7 timer eller noe sånt Og det vet du, pga eg snakket med deg på skype ). Og på min egen.

Jeg har sett en del rart når jeg sitti KV for Kjetil1 jeg også, uten at jeg gidder å sitte her å disse BERM for det. Kjetil1 har fått hard medfart, det samme har Point Taken. så å bruke argumenter derfra er i grunn ganske dumt.

-NB- er en stamme med en fin variasjon av nokså ferske TW-spillere og erfarne spillere, og det er selvfølgelig litt varierende kvalitet. Likevel topper -NB- rankingen og har gjort det godt hittil på V5. Hva du mener har i grunn lite å si. For å si det sånn så tror jeg ikke gutta på AlFaraSulTane storkoser seg med angrepa til Ebbern om dagen..
 

DeletedUser

Guest
Vel, de fikk en konto med 85 % off, selvfølgelig slet dem i begynnelsen mot Ebbern, men vil nok tro det snart vil forandres :)

Og nei, forsatt ingen overaskning ovenfor -NB-.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Nå skal det da sies at angrepene de sender imponerer ikke særlig heller da ! Jeg er fan av MArius og Kathy, men ble skuffet da jeg satt med incs fra dem :/ hvem det var som sendte dem, er jeg usikker på, men skuffet uansett!

Og dersom de hadde 85% off burde de da hvertfall klart å angripe ordentlig ?
 

DeletedUser

Guest
Nå skal det da sies at angrepene de sender imponerer ikke særlig heller da ! Jeg er fan av MArius og Kathy, men ble skuffet da jeg satt med incs fra dem :/ hvem det var som sendte dem, er jeg usikker på, men skuffet uansett!

Og dersom de hadde 85% off burde de da hvertfall klart å angripe ordentlig ?

eg snakket om alfa...:rolleyes:
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Sidick, vær så snill og ikke drit deg ut mer. Greit du synes PMS er bedre enn -NB-, vi har hørt det nå. Men noe har -NB- gjort riktig også, har de ikke? Du kan synes angrep er dårlige, greit nok, men du trenger ikke å sitte der som om du er gud selv og at alle andre er dårlige bare fordi du har sitti KV og sett på et par angrep :) Nå har det seg faktisk sånn at -NB- tok en del byer fra Point Taken. og de fleste spillere gidder ikke gjøre så veldig mye mer enn nødvendig. Det gidder i alle fall ikke jeg. Virker som at mentaliteten din er at det skal lages et stort "show" for å imponere deg. Om du blir imponert eller ei, det tror jeg i grunn mange i -NB- gir blanke i.
 

DeletedUser

Guest
Sidick, vær så snill og ikke drit deg ut mer. Greit du synes PMS er bedre enn -NB-, vi har hørt det nå. Men noe har -NB- gjort riktig også, har de ikke? Du kan synes angrep er dårlige, greit nok, men du trenger ikke å sitte der som om du er gud selv og at alle andre er dårlige bare fordi du har sitti KV og sett på et par angrep :) Nå har det seg faktisk sånn at -NB- tok en del byer fra Point Taken. og de fleste spillere gidder ikke gjøre så veldig mye mer enn nødvendig. Det gidder i alle fall ikke jeg. Virker som at mentaliteten din er at det skal lages et stort "show" for å imponere deg. Om du blir imponert eller ei, det tror jeg i grunn mange i -NB- gir blanke i.

langt ifra, er masse gode spillere i -NB- og, men er forsatt EXTREMT mange som eg ler av når de angriper :)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Jepp, Sindick. Nå har du press på deg. Regner med at Ebbern er rimma når vi våkner i morra. Får håpe Runinter overlever da :confused:
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Mikkel er visstnok på kontoen men gjør ingenting. Likevel skal han være med i begrunnelsen for hvorfor man stemmer på 176-176? Det er akkurat det samme som om jeg sier Are er på min konto selv om han ikke gjør noen ting.

Jeg ville nok logget på mer enn annenhver uke hvis det så ut til at kontoen var i trøbbel. Kanskje, hvis jeg hadde tid og ork. Noe jeg tviler på at ville bli nødvendig i en slik 1v1 duell som denne.

Har dere spilt mot Mikkel?
Han er .no's beste spiller mest sansynelig:)
(ikke jeg som kåret han, men noen andre, men tviler ikke ett secund på det var rett valg)

De slettet seg før de fikk kriget noe særlig mot meg. Smigrende, forøvrig, Sindick :)

Folk er subjektive! det er menneskelig. Og flere av spillerne har really ikke peiling på hvem de stemmer på da det oftest går på hvem som skriker høyest på forum... Nå skriker ikke Mikkel så høyt (noen ganger skjer det jo) Men Poke me skriker hvertfall ikke høyere... Kansje derfor Mikkel vant ? :)

Eller kanskje fordi jeg har en lei tendens til å være mer stabil over lengre tid enn både Poke og Are? I motsetning så har jo de to et høyere aktivitetsnivå enn meg over korte perioder.

Nå skal jeg kanskje nevne at jeg aldri har vunnet noen av disse konkurransene.

TW champion vurderes utifra hvem som er på kontoen NUH (Dersom ikke no annet oppgis) Og hvordan de ville klart seg med like forutsetninger.

Ergo 1 vs 1 med like mange byer osv... Og da mikkel selv har sakt han gjør lite / ingen ting brude han i denne sammenheng kansje ikke brukes som argument ! Heck hadde det vært 1v1 hadde jeg hoppet inn på ebbern og lekt meg ... Men det er ikke relevant er det vell ?

Jeg er på kontoen , selv om aktivitetsnivået ikke er det store.

Men hva mener du med like forutsetninger? Det virker som en absurd tankegang, når dette er relatert til en enkelt verden, og ikke .no totalt sett. Da er det ganske fornuftig å ta hensyn til hva spillerene har oppnådd på akkurat denne verdenen, i hvertfall rent størrelsesmessig. Hvis ikke burde vel helt andre spillere vært med fra starten av - gode spillere som aldri satset på den aktuelle verdenen. Jeg mener, hvis for eksempel Hansemann har vært på V5, men aldri fikk mer enn 10k poeng så vil jeg fortsatt si at han helt klart er bedre enn ( muligens ) samtlige som har vært med her. Men ville det vært fornuftig å si at han ville seiret mot en helt OK spiller med over millionen poeng? God er han, men ikke god. Men hver sin smak.

Det står riktignok like forutsetninger i første tråden, men det ekskluderer ikke at man skal ta hensyn til størrelsen - siden man tross alt også stemmer på spillere på denne verdenen. For å ta et annet eksempel; Hvis du personer skulle bryte håndbakk. En som har trent styrke i flere år, mens en annen har tilbrakt sine år foran PC'n med et teit tekstbasert online strategispill. Hvis noen sa at de skulle bryte håndbakk, med like forutsetninger, hva ville du tenkt deg da? At begge var opplagt, og skulle sitte likt plassert, eller at han som har trent styrke skulle få ekstra motstand på armen sin?

Beklager digresjonen...

Syntes det er merkelig hvordan folk jeg ikke kan huske å ha pratet med før, eller føler jeg selv er på fornavnsbasis med, plutselig begynner å bruke fornavnet mitt på forumet. Det er også rart hvordan spillere jeg ikke kan huske å ha spillt med eller mot har veldig sterke meninger om hvor god jeg er.

Heia Arcon! You go girl! :jtunge:
 

DeletedUser

Guest
Alfa har enda ikke drept et helt nuke, har du sett på byene hans?^^
Hvis de er så dritgode med deff, så bør du si dem skal skjerpe seg før de ikke har byer igjen.

Du snakker som at du vet hvordan situasjonen på brukeren er. Hvis du tror at jeg ikke har drept noen nukes, kan du snakke med granpa. Også kan du også se på den 19ms sec snipen min. Jeg bryr meg ærlig ikke om hva du prøver å fortelle meg, at du flyter på at jeg fikk en konto uten noen form for deff er mitt problem. jeg fikser det. du skal ikke fortelle om alle de feilede adlings forsøkene dine mens du er i gang da? Jeg er ikke adlet ned enda, så kanskje du skal klappe igjen den store kjeften din og anstrenge deg?

[09.04.2011 01:29:33] Ebbern: Jeg håpet jeg skulle få adle av deg uten å måtte knuse deg helt, men du readlet hele veien, så hadde lite valg^^
[09.04.2011 01:29:43] Ebbern: + det hjalp ikke stacke back uten kirke
[09.04.2011 01:29:50] jonas tomren - Just4Fun :O!: nope.. du så jo hva som skjedde :D
[09.04.2011 01:30:17] Ebbern: jeh, jeg ville slippe å bygge byer selv
[09.04.2011 01:30:30] Ebbern: men jeg får gjøre det på denne måten nå

Virker på meg som at du ikke klarte å adle oss.. så ikke fortell meg at vi ikke kan deff. du sender heller ikke tog lengre, for du vet at jeg sniper deg om du ikke sender 2 adels på 10-40 ms. Kom igjen a, legg alle kort på bordet før du oppfører deg som at du tar oss uten motstand.
 

DeletedUser

Guest
Jeg ville nok logget på mer enn annenhver uke hvis det så ut til at kontoen var i trøbbel. Kanskje, hvis jeg hadde tid og ork. Noe jeg tviler på at ville bli nødvendig i en slik 1v1 duell som denne.

Hvis det var tilfellet hadde sikkert Are logget inn hos meg også i nødens stund, ikke at jeg trenger hjelp fra Are daaa :eek:

De slettet seg før de fikk kriget noe særlig mot meg. Smigrende, forøvrig, Sindick :)

Det var vel ikke akkurat frykten for deg som gjorde at -Rome- slettet, det var vel mer at vi døde av kjedsomhet i en verden uten action. Ja, dere fant ut dere skulle gå til krig etter evigheter, men da var hele stammen inaktiv. Så vi sletta :p


Nå skal jeg kanskje nevne at jeg aldri har vunnet noen av disse konkurransene.

Takk for at du opplyser sindick om dette, jeg stilte meg svært kritisk til kildene som påstod at du var den beste spilleren på .no..

Jeg er på kontoen , selv om aktivitetsnivået ikke er det store.

Syntes det er merkelig hvordan folk jeg ikke kan huske å ha pratet med før, eller føler jeg selv er på fornavnsbasis med, plutselig begynner å bruke fornavnet mitt på forumet.

Det var vel kanskje jeg som begynte å bruke navnet ditt i denne tråden, men jeg startet diskusjonen som et svar til Sindick som brukte ditt navn i den andre tråden. Var det et problem for deg, så må jeg nesten beklage ;)

Det er også rart hvordan spillere jeg ikke kan huske å ha spillt med eller mot har veldig sterke meninger om hvor god jeg er.

Jeg vet ikke om du sikter til meg her, men som sagt har jeg ingen formeninger om hvor god du er. Jeg stiller meg bare kritisk til Sindick sine påstander.
Kan noen si meg hvordan man kan si en spiller er best, når han sannsynligvis ikke har spilt mot flertallet her på .no?

I find it kinda funneh!
 

DeletedUser

Guest
Som jeg sa, så var denne konkuransen tatt over .se chatten vår. Eg stemte IKKE på Mikkel pga EG ALDRIG har spilt MOT han, men alltid med han.

Eg svarte nå det som det ble til i denne diskusjonen, og det var følgenes: Joakim aka MR Game and Watch var best i Start fasen.

Poke Me var og ganske god der, og bedre enn Mikkel. Men, det spillerene som hadde SPILT mot Mikkel sa, var at han var den beste på TW UT over spillet. Når Mikkel hadde ett par mill poeng, skulle det veldig mye til for å ta han sa de, og utover det vi snakket om der, fant vi ut at MIkkel var beste spilleren på .no.

Dette vil eg tro Mikkel kan bekrefte, siden han ble spurt av noen av oss, OG spurte meg om hvordan diskusjonen endte.

Jeg stemte nemmelig på Poke Me eg, og ikke om Mikkel, men nå var det slik at flertallet bestemte og Mikkel vant.

Og som sakt: diskusjon/konkuranse over .SE chatten!.
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Hvis det var tilfellet hadde sikkert Are logget inn hos meg også i nødens stund, ikke at jeg trenger hjelp fra Are daaa :eek:

Tviler ikke. Men som Varanior så elegant sa det, så teller det vel bare hvem som er der nå? Selv om jeg må innrømme at jeg ikke bryr meg noe særlig den ene eller andre veien.

Det var vel ikke akkurat frykten for deg som gjorde at -Rome- slettet, det var vel mer at vi døde av kjedsomhet i en verden uten action. Ja, dere fant ut dere skulle gå til krig etter evigheter, men da var hele stammen inaktiv. Så vi sletta :p

Sa jeg at det var derfor? Nei. Selv om dere kom nå med ganske mange underholdene unnskyldninger for å forklare ditt og datt. Morsomt at du sier vi brukte lang tid på å gå til krig mot dere, når dere lenge før det var KV for våre fiender, men ikke akkurat hoppet opp og ned etter å gå til krig mot oss åpent og redelig :jsmiley:

Takk for at du opplyser sindick om dette, jeg stilte meg svært kritisk til kildene som påstod at du var den beste spilleren på .no..

Jeg opplyser alle. Jeg er en opplysende person. Selv om det ikke utelukker at jeg er den beste spillere på .no. Ei heller bekrefter det noe som helst.

Det var vel kanskje jeg som begynte å bruke navnet ditt i denne tråden, men jeg startet diskusjonen som et svar til Sindick som brukte ditt navn i den andre tråden. Var det et problem for deg, så må jeg nesten beklage ;)

Hadde det plaget meg så hadde jeg sannsynligvis brukt det ordet på et vis når jeg kommenterte det.

~~

Det Sindick sier om deres konkurranse stemmer det :)
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Syntes det er merkelig hvordan folk jeg ikke kan huske å ha pratet med før, eller føler jeg selv er på fornavnsbasis med, plutselig begynner å bruke fornavnet mitt på forumet. Det er også rart hvordan spillere jeg ikke kan huske å ha spillt med eller mot har veldig sterke meninger om hvor god jeg er.

grunnen til at enkelte bruker fornavnet er vel det at du begynner å bli en "kjent" person i dette spillet. og da er det jo viktig og kjenne til fornavnet ditt.
ellers vil det jo være vanskelig å namedroppe deg. ;)

en annen grunn er hvis en spiller er på flere kontoer i mange verdner. da kan det være like greit å bruke navnet.(og om det er noen her som da tror at jeg tenker spesielt på Are. så tror de helt riktig).
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
langt ifra, er masse gode spillere i -NB- og, men er forsatt EXTREMT mange som eg ler av når de angriper :)

Du gjør det ja, skal tydeligvis ikke så mye til for at du skal le. Bra du hygger deg med spillet da, i alle fall.
Kamp 1: Runinter - Leiv Eiriksson- Tviler på at Rune kan måle seg med disse folka, de samarbeider godt på kontoen, og Brann er ihvertfall en fyr som nuker for å hjelpe oss i BERM framfor egen vekst.
Må si jeg reagerer litt på denne kommentaren. Du prøver her altså å si at Runinter en egoistisk spiller som bare tenker på seg selv, mens Brann er stikk motsatt? Eller misforstår jeg deg?

Kamp 1: Runinter - Leiv Eiriksson | Disse er ville, overaktive og kan ikke stoppes når de angriper. Har sett litt av Ruinter, og er ikke så meget imponert.
Vel, du hadde merka det om runinter gikk inn for å ta deg, Sindick, bare sånn for å si det. Det ender stort sett dårlig med de som får runinter mot seg har historien vist.

Kamp 2: 176-176 - Ebbern | Egentlig en klar seier. Arcon og Mikkel tar nok denne enkelt og greit. De fleste som har spilt mot disse to KJØNNER hva eg mener :cool: Dere er ville gutter!;)

"Klar seier". Blir litt lett å gjennomskue dette her. Ganske greit å være litt mer realistisk, og innse at dette ville blitt en heftig jevn duell?

Siden du sitter og disser andre så voldsomt her, synes jeg vi skal se litt tilbake i tid da, når -NB- nuka tom byer for deg og resten av BERM-fronten av Numberone. -NB- nuker mye tomt og du smeller nuka dine i noen stacka byer og klarer knapt å adle en eneste en, selv om de ligger rett foran nesa på deg. Var noen i -NB- som rev seg litt håret da hvor lite effektivt det ble adla etter hele -NB- som stamme hadde stilt opp for å hjelpe dere/deg.
 

DeletedUser

Guest
Tviler ikke. Men som Varanior så elegant sa det, så teller det vel bare hvem som er der nå? Selv om jeg må innrømme at jeg ikke bryr meg noe særlig den ene eller andre veien.

Are er på min konto han, han logga inn i sist uke en gang ;)

Sa jeg at det var derfor? Nei. Selv om dere kom nå med ganske mange underholdene unnskyldninger for å forklare ditt og datt. Morsomt at du sier vi brukte lang tid på å gå til krig mot dere, når dere lenge før det var KV for våre fiender, men ikke akkurat hoppet opp og ned etter å gå til krig mot oss åpent og redelig :jsmiley:

Altså vi måtte jo ha noe å gjøre mens vi ventet på at dere skulle gå til krig :eek:
Det var vel bare 3-4 som i det hele tatt visst om det.. :p

Men dette er v5, ikke v2 ;)
 
Topp