TW Champion - Diskusjon

DeletedUser

Guest
Må si at "IRL" begynner å bli en oppbrukt unnskyldning. Hvem er det som ikke har et liv ved siden av? De aller fleste har litt annet enn TW å holde på med, håper jeg. Dette er årsaker som selvfølgelig kan fungere bra som unnskyldning for seg selv til å gi seg, men å bruke det som unnskyldning sånn generelt blir bare for dumt.

Fugla hadde tydeligvis ikke tid til å håndtere de innkommende angrepa fra PMS. Det er bra for hans egen del at han valgte å gi seg da, men han ble da likevel beseiret som TW-spiller av PMS.

nå må eg bare spørre? hvordan får du pms til å ha beseiret fugla? fugla er nå forsatt på verdenen med over 600k poeng:confused:
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Siden det er snakk om TW champion og snakk om Eliminator mot AimEffect så ble jo den Fugla vi tenker på i høyeste grad beseira når han valgte å slutte sånn etter min mening.
 

DeletedUser

Guest
Siden det er snakk om TW champion og snakk om Eliminator mot AimEffect så ble jo den Fugla vi tenker på i høyeste grad beseira når han valgte å slutte sånn etter min mening.



du dummer deg gang på gang. At en spiller må slutte pga IRL, har ingenting med beseiret og gjøre. Det er en avgjørelse som man må ta selv, og som er respekt i at man tar.

Fakta er at Aim effect aldrig ville ha tatt Fredrik 1 mot 1.
 

DeletedUser

Guest
slutte sånn

Han slutta når det var stille på kontoen! Han adla jo seg oppover, men var borte i noen dager her og der, og da fant han ut at IRL tok for mye tid(selvom han ikke hadde inks på den tida), og valgte og gi seg så vi kunne finne ny eier, så han ikke trengte KV dag inn dag ut!

Som Thomas nevnte her:
Det var i flere perioder der kontoen faktisk stod uten tom.

Men har ikke lest alle postene forann her, så mulig noen har feil informert deg når han slutta osv, vet ikke. Men han slutta overhode ikke fordi han hadde angrep mot seg i noen perioder. Han var en sterke spiller enn og gi opp når han møtte litt motgang.
 
Sist redigert av en moderator:

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Aim

Nå stemte hvertfall jeg på Aim på bakgrunn av at det ikke var fredrik som lenger hadde kontoen.

Men for å ta del i denne diskusjonen, så tror jeg aim og Fredrik er to vitt forskjellige type spillere.

Tror på en side at Aim er MYE, merk MYE bedre å planlegge, og har mye større kapasitet en det Fredrik har.

Men utifra det fredrik bevist så er han på sin side teknisk god.

Men vi har da flere ganger sett i historien at strategi ofte overvinner teknikk.


Og for de som lurte så snakker jeg nå som nøytrall person og ikke noe anti Berm opplegg. Dette er min oppriktige mening utifra hvilke sider disse to spillerne har vist meg, og tror Aim ville tatt denne til slutt..

Spørs vell og merke litt på omstendighetene...
 

DeletedUser

Guest
Kamp 1: Ebbern - Antonine Anto er mye bedre en poengene hennes sier

Ja mulig du har rett, men heilt ærlig så ane eg ikkje så mykje om Ebbern uten om skype pratinga med han :p
Visst me skal sjå på kossn me gjer det på V5, så skal selvfølgelig Ebbern videre. Alt i alt fatte eg ikkje koffor eg er med på dette :D
 

DeletedUser

Guest
Ja mulig du har rett, men heilt ærlig så ane eg ikkje så mykje om Ebbern uten om skype pratinga med han :p
Visst me skal sjå på kossn me gjer det på V5, så skal selvfølgelig Ebbern videre. Alt i alt fatte eg ikkje koffor eg er med på dette :D

Jeg er flink til å prate på skype da :p
 

DeletedUser

Guest
Det er godt mulig det.. Men ikkje med de byene eg har på v5 :D Hehe :p
 

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Kamp 1: Ebbern - Antonine - Denne er klar, ellers får jeg bank :|

Kamp 2: Madder - Leiv Eiriksson - Go Myh!! :* Og Espen, Og Olaaa!! :* (mest myh såklart.)

Kamp 3: AimEffect - Runinter - Cleocleocleocleocleocleocleo!!! :* Og *knis* Rune.

Kamp 4: Glitter - 176-176 - Skeptiiiisk :|

sist eg sjekket så var d Kristure, og ikke Ola som spiller på leiv :rolleyes:

men du skal få en :* tilbake Kalou ;)
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
BlaBla.. Er forvirra over hele kontoen.. Viktigste er at du ikke spiller formye der, og eller konser på den beste verdnen! :)
 

DeletedUser

Guest
Burde jeg ha visst hvem Fugla er som jeg tapte mot i 1. runde? Kan ikke huske og ha hørt nicket når jeg spilte V5...

Håper forresten at det blir Runinter som går av med seieren :cool:
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Gard er på fylla enda ! :) Etter at han la til meg på face har han fått et sinnsvakt kall til å feste hele natten og dagen ! :) Så dette var nok det siste vi så fra gard :D
 
Topp