Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
hehe du er kjempe morsom, vet du hvor hardt mange i gni har kjempet og så kommer du med sånt dritt som dette? serriøst du bør tenke litt mer logisk, mange i gni som har utrettet mye som du aldri ville ha klart :) de i bnp som gir ros til de som kjemper det de har det er de jeg har respekt for :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du som nettopp har kommet inn på kontoen har vel ikke så mye å skryte av?

Andreas er vel den som har hatt størst innsats, men flere andre som kan nevnes som sindre og spøket.


Btw, ville tatt vekk det banneordet før teamet gjør det, unødvendig.
 

DeletedUser

Guest
sunny har ikke nevnt meg :) men jeg har også vært på BB tidligere og da kjempet jeg fint jeg, er helt enig med det du sier men innslaget mitt var også ment for andreas og sindre.
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
hehe du er kjempe morsom, vet du hvor jævlig hardt mange i gni har kjempet og så kommer du med sånt dritt som dette? serriøst du bør tenke litt mer logisk, mange i gni som har utrettet mye som du aldri ville ha klart :) de i bnp som gir ros til de som kjemper det de har det er de jeg har respekt for :)

Unnskyld, men jeg bare legger frem fakta. Har ikke kritisert innsats, men jeg har ikke helt merket denne kjempingen du snakker om heller.:flau:
 

DeletedUser

Guest
vel flere andre i gni har jo merket det, du er vel kanskje litt spesiell du :)
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Føler bare for å skrive en liten konklusjon fra min side.. Slik du skjønner hva jeg mener om det du har skrevet:

Fakta, dere taper som det synger, men dere kjemper tapper og repsekterer de BNP medlemmene som sier dere er flinke. De som kritiserer dere fortjener ikke deres respekt, slike som meg.. Ellers håper dere at trenden snart snur.. Uhm, noe jeg mangler nå? Joda, dere er kjempe flinke. Måtte V4 bøye seg i støvet deres :)
 

DeletedUser

Guest
er du serriøs? vi vet at bnp leder djeez vi er ikke blinde vi heller, ja vi har respekt for de som gir oss litt ros du ville nok sluttet etter 4 timer du, Vi har ikke respekt for folk som slenger dritt? gidder ikke diskutere med et fjols som deg :)
 

DeletedUser

Guest
nettop et spill så hvorfor slenge dritt? kan du ikke bare spillet og drite i å slenge med sånne komentarer som du kommer med, du får også huske at vi har hjulpet dere på veien tidligere ;)
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Mine innlegg består aldri av å slenge dritt, men jeg synes den krigen mot dere har vært ufattlig kjedelig. Jeg har kun sendt adelstog mot dere og noen få nukes, og når 3 tog blir røde og de resterende 20 går inn så tyder det på veldig laber innsats. Du kan kalle det drittslening så mye du vil, men det er fakta jeg kommer med, og det gjør vondt for deg å innse hvilken vei det går med GNI. Unnskyld om du føler deg støtt, men dette er et spill og dette er et propagandaforum. Propaganda består som du sikker vet av å hakke ned, provosere, og sette fienden i dårlig lys. Desverre klarer du bare å sette deg selv i dårlig lys, og GNI med dette. Jeg respekterer ikke deg, men jeg respekterer Andreas som jeg har hørt fra mine stammemedlemmer har gjort en god jobb med å forsvare seg. Derfor får han hele BNP mot seg, og når han desverre ikke har medlemmer som kan angripe og skifte fokuset til BNP går det som det går. Èn spiller kan ikke stå i mot BNP, men det er iaf en som prøver skikkelig.

Nå kommer jeg ikke til å gidde å svare deg før du kommer med noe konstruktiv. Takk for meg.

PS hjulpet oss med hva?

Edit: Noen av GNI gjør sikkert en god innsats, men majoriteten etter hva jeg har erfart har noe å gå på.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Nå er ikke jeg en av de som har gitt noe særlig med ros til GNI. Men vet dere hvorfor? Fordi siden jeg kom inn så har jeg ikke personlig merket noe å rose dere for. Det kan godt hende at noen andre har opplevelser mot dere som gjør at dere er verdt å skryte av, og det skal jeg heller ikke si noe på. Men like fullt; Ønsker dere ros, så får dere gjøre dere fortjent til det!

Jeg vil tro Birdie har noe av de samme opplevelsene.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
andreas har hatt konstant inc i et år, jks du spør hva vi har hjulpet dere med vi vant krigen mot varg for dere etter det så merget dere bnp når dere fikk litt motsdand men jaja orer ikke diskutere med dere lenger.
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
andreas har hatt konstant inc i et år, jks du spør hva vi har hjulpet dere med vi vant krigen mot varg for dere etter det så merget dere bnp når dere fikk litt motsdand men jaja orer ikke diskutere med dere lenger.

Siden du har fått meg i skrivehumør så skal jeg svare deg.


BNP vant mot Varg pgr god innsats, bra samhold, og sikkert et par ting til Henry kan nevne. Pluss de hadde en alliert i Easy. Jeg husker når jeg var i Capes og BNP ble opprettet så var de den eneste stammen som turte å kjøre på mot Varg. Dette ble en trend, og trenden ble aldri snudd. BNP gikk nesten alltid i pluss mot Varg, og var den stammen som ledet de andre stammene i den krigen. Altså BNP vant mot en fiende som på det verste var så mye som 3 ganger større enn rank 2.

Var gøy du ville diskutere litt. Har savnet å skrive på forumet her, lykke til IG. (giggle)
 

DeletedUser

Guest
BNP vant mot Varg pgr god innsats, bra samhold, og sikkert et par ting til Henry kan nevne. Pluss de hadde en alliert i Easy. Jeg husker når jeg var i Capes og BNP ble opprettet så var de den eneste stammen som turte å kjøre på mot Varg. Dette ble en trend, og trenden ble aldri snudd. BNP gikk nesten alltid i pluss mot Varg, og var den stammen som ledet de andre stammene i den krigen. Altså BNP vant mot en fiende som på det verste var så mye som 3 ganger større enn rank 2.

Var gøy du ville diskutere litt. Har savnet å skrive på forumet her, lykke til IG. (giggle)

Det er en liten detalje du glemmer her bird...
G~H~B, vær så snill, ikke la oss gå i glemmeboken...Vi var da 3 i denne alliansen som hjalp til mot varg? Kanskje vi ikke gjorde mest, men en del av æren vil jeg si vi fortjener.

uansett shadow, som jks prøver og nevne, ikke ta det noe personlig.

Men når sant skal sies, du av alle har ingen grunn til å bli nevnt i den oppramsinga jeg sa i stad, siden du tok over kontoen har du ikke tatt 1 by, jeg tror det er mer enn innsats du mangler.
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Sa BNP var den ledende makten i krigen mot Varg, men ja jeg burde nevnt GHB. Nå har faktisk Whide Shadow lovd meg en aksjon om noen uker så da får vi se :)

btw dj broiler? Vært på russetreff når du har opptredd... haha:tunge:
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
sunny du sier jeg oikke har tatt 1 by? de 2 første dagene økte kontoen 200k (noe som ikke er noe å skryte av så fikk jeg mengder av ing både i front og i safe sone så ikke si jeg ikke har noe innsats du :)
 

DeletedUser

Guest
sunny du sier jeg oikke har tatt 1 by? de 2 første dagene økte kontoen 200k (noe som ikke er noe å skryte av så fikk jeg mengder av ing både i front og i safe sone så ikke si jeg ikke har noe innsats du :)

Beklager, hva jeg mente var at du ikke har tatt en by på over 2 uker, enda du hadde en pause på 5 dager fra 18 mai 22 mai, greide du ikke å ta en by.

Forresten, oda din har økt 30 tusen på en mnd, veldig imponerende må jeg si!
 
Topp